POWRÓT

Napinacz paska klinowego Peugeot 3008

Witam. poszedł mi napinacz paska klinowego. Wymieniłem na nowy, orginalny razem z paskiem. Napinacz cały sie trzęsie przy pracy silnika. Nie napina paska na tyle dobrze i pasek się ślizga, co może byc przyczyną ?

Aktualizacja 1
Długość paska jest ok, orginalny z Peugeot.

Aktualizacja 2
Długość paska jest ok.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Carpex Serwis
UMÓW WIZYTĘ

ul. Przyce 23, Warszawa

sprawdzić czy rolki prowadzące sa w dobrym stanie jak i montaż poprzednich elementów być może dlugosc paska jest zle dobrana

Porównaj ofert OC.

Latusek Czesław Mechanika Samochodowa

Morawska 25, Katowice

Koło pasowe alternatora z wolnobieżką do sprawdzenia. Jak jest zablokowane do pojawiają się drgania.

Auto Tęcza - Usługi Motoryzacyjne

Sosnowa 22, Ełk

Najprawdopodobniej są dwie opcje: wolne koło alternatora lub zła długość paska.

MECHANIKA POJAZDOWA-MOTOCYKLOWA SLAWOMIR KNAPPE

Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew

Sprzęgło na alternatorze do wymiany.

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Napinacz zapewne "padł" z jakiegoś powodu. Wszystko wskazuje na sprzęgiełkami alternatora. Dla warsztatu nie powinna być problemem diagnoza.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat