POWRÓT

Migająca kontrolka ładowania

Wymieniony alternator i ładowanie skacze w zakresie od 9 do 14,42 v.i przy każdym dodaniu gazu zapala się kontrolka ładowania, przewody i bezpiecznik są w pełni sprawne, czy regenerowany alternator może być nie sprawny?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ

śródmiescie, Wałbrzych

Problemem moze być regulator napięcia na alternatorze

Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ

Przechodnia 14, Węgrów

Najpewniej regulator napięcia, alternator prawidłowo działa w zakresie 13,8-14,4 V

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Tak pierwsze podejrzenie to regenerowany alternator


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Darmowa porada mechanika