POWRÓT

Mała moc słabe przyspieszenie szarpanie

Brak mocy wysokie spalanie szarpniecie oraz opoznienie przy zdejmowaniu nogi z gazu ,obroty zostaja przez chwile zanim opadna po puszczeniu gazu .Kolejny objaw to taki ze przy dynamicznym dociskaniu gazu nie ma odejscia, pomaga przy rozpedzaniu odpuszczanie gazu oraz stopniowe wciskanie gazu. Czesto tez wciskam gaz mocniej, auto dostaje muła a gdy popuszczam zaczyna ciagnać .Jedyny bład jaki sie pojawił to grzałeczka sondy ale to nowy bład ktory sie pojawił po wykreceniu sondy w celu sprawdzenia jej. Grzałka martwa sprawdzona miernikiem a objawy takie same byly wczesniej, jedynie czuje ze spalanie wzrosło.Moje pytanie jest takie czy sonda moze odpowiadac za problemy wyzej wymienione czy to nie ma zwiazku i jedynie spalanie bedzie wyzsze? Choć przyznam ze w momecie usterki sondy samochod troche odzył ale nadal czuc jakies 60%mocy. Rowniez zauwazylem ze temperatura odgrywa tu jakas duza role, wieczorami samochod znaczaco odżywa gdy temperatura spada i wilgotnosc powietrza inna ale tez nie na dlugo przez pierwsza jazde. Filtry nowe, oleje takze swiece, odpala na dotyk obroty trzyma rowno .Prosze o Pomoc

Aktualizacja 1
Nie dosłownie chodzi o to ze jak hest chlodniej to dostaje mocy bo zimą jak jest zimny to wogole tragicznie reaguje na gaz .Bardziej chodzi o to ze kazdego dnia jezdzi inaczej co jest wkurzajace bo sttach wyprzedzac .Przepływka wyglada na sprawna nawet ja wyczysciłem po odpieciu jej samochod ledwo jedzie i sie dławi a gdy odepne ja na zapalonym.silniku to silnik gasnie wiec dziala poprawnie.Jak chce gwałtownie ruszyc traci mocy i zamist dociskac gaz musze zatrzymywac .A innym razem wystarczy musnać gaz i leci jak szalony ale to juz nie za czesto .Wielokrotnie byl podponany pod komputer wczesniej i nic nie wykazywało.Mam tez telepanie silnika po rozgrzaniu na wolnych obrotach badz przy staniu na swiatłach na rozgrzanym silniku obroty sa niższe 600-650rmp i wtedy tez ciezej rusza puszczajac hamulec bez dodabia gazu

Aktualizacja 2
Zgadzam sie w 100% lecz mechanicy nie chca sie bawic bo auto jezdzi a tu trzeba poswiecic czas wiec i to kosztowne jest.Jak narazie zaden mi nie pomogł a jedynie rzucaja jakies domysły typu cisnienie paliwa a auto pali na dotyk wkreca sie na obroty nawet wymieniłem filtr paliwa ktorego sie nie wymienia w tym.samochodzie bo jest dożywotni i po wymianie nie bylo zadnej roznicy

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Jeśli mowa o sondzie przed kolektorem- może. Jeśli spada temperatura i auto zaczyna jechać być może przepływomierz.

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Wielokrotnie podpinany pod komputer ale czym?Potrzebna dobra diagnostyka w szczególności dane bieżace silnika i skrzyni,sprawdzenie parametrów i wykresów urządzen oraz dobra interpretacja diagnosty z doświadczeniem.Same kody lub ich brak o niczym nie swiadczą.Moze byc sprawa zabrudzenia urządzen,problemy z przepływami powietrza lub problem w skrzyni a nie skupianie sie tylko na kodach ze ich nie ma.Trzeba przemysleć sprawę kazdego urządzenia jego parametry i wspoldziałanie z innymi.Na sprawy usterek patrzymy globalnie jako układ a nie pojedyncze urządzenie


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat