POWRÓT

VW Golf IV 1,8T 150 koni 2000r.

lekko zamulony na zimnym silniku

Witam,
mam takie pytanie, z czym może być związana taka "ospałość" auta, może lekki brak mocy? ale to tak minimalnie, w sytuacji gdy się auto odpali na zimnym i chce się jechać, tzn jakby gorzej reaguje na gaz, takie zamulone jest, ale to nie są jakieś drastyczne objawy jak brak paliwa czy problem ze świecami tylko po prostu brakuje mu kropki nad i, zanim się rozgrzeje to takiego lekkiego ma muła.

Ale tylko na zimnym..
wymienione były ostatnio świece, przewody podciśnienia, czyszczona przepustnica i adaptowana..

Zastanawiam się nad katalizatorem..ale czy by zamulał auto tylko na zimnym??

Aktualizacja 1
Komputer był podpinany i nie ma błędów, natomiast no logi statyczne i dynamiczne to z tego co się orientuje chyba najlepiej pokazują prace silnika podczas wykonywania ich gdy silnik nabierze temperatury 'roboczej'?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Katalizator jeśli jest zatkany to zarówno na ciepłym jak i zimnym ;)
Należy podłączyć tester, sprawdzić ewentualne błędy oraz parametry bieżące.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, generalnie zawsze zimny silnik pali trochę gorzej niż ciepły - ma to związek z odparowywaniem paliwa w cylindrach , inna sprawa że sytuacja pogarsza się wraz ze spadkiem stopnia sprężania, może warto by było sprawdzić ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika