Peugeot 407 2.0 HDI
Witam, podczas średniego i mocnego przyspieszania co jakis czas puszczam chmurę dymu. Szczególnie jest to widoczne podczas jazdy w nocy, gdy na tyłku siada mi inny samochód i chcę przyspieszyć, aby zmienić pas na autostradzie. W lusterku bocznym widzę, że puszczam na samochód za mną chmurę dymu i wyrywam do przodu. Jako, że jest to w nocy i oślepiającym świetle samochodu za mną, to nie jestem w stanie stwierdzić jakiego koloru jest to dym. Wiem, że płynu chłodzącego nie ubywa bo go kontroluję. Pytanie, czy diesel podczas średniego i mocnego obciążenia może/powinien tak zakopcić? Jak np. zakopcę na 3 biegu, to po wrzuceniu 4 biegu, w trakcie dalszego przyspieszenia znowu puszczę dym. Głównie chyba zdarza się to przy nagłym przyspieszaniu z obrotów troszkę poniżej 2000. Czy np. mogą to być lejące wtryski? Albo kończący się FAP?
Marii Dąbrowskiej 2 , GOŁUCHÓW
Prawdopodobnie są to wtryski .Przy gwałtownym przyspieszeniu mocno wzrasta ciśnienie paliwa i wtedy słabsze wtryski leją
Dobiesławice 16, Kraków
wtryski do kontroli ale zależy jaki to dym
F. Philipsa 8, Piła
witam, oczywiście mogą to być lejące wtryski, ale też może być problem z turbiną
ul. Bokserska 9, Warszawa
Układ zasilania, wtryskiwacze lub turbosprężarka do sprawdzenia.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.