Golf V 2.0 TDI 140km BKD 2007r - model z 2008r
Witam. Mam pytanie odnośnie kopcenia diesla na biało. Czy jest możliwość, że będzie kopcił na biało, jeśli jest wyciek zewnętrzny z rurki dochodzącej do nagrzewnicy? Olej czysty, zbiorniczek wyrównawczy z płynem chłodniczym również. Pytanie, czy kopcenie może być spowodowane tylko tym wyciekiem czy może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub sama głowica?
Aktualizacja 1
Gdy odpalę auto na zimnym silniku to nie ma w ogóle dymu, dopiero po przejechaniu kilkuset metrów zaczyna się białe dymienie na biegu jałowym czy też podczas normalnej jazdy na drugim/trzecim biegu, później kopcenie ustaje. Jak już silnik się rozgrzeje, to kopcenie jest niezauważalne, choć czasami, dymu trochę się wydostanie z wydechu na biegu jałowym jak i podczas jazdy. Jakby była uszczelka pod głowicą, to nie powinien kopcić tylko i wyłącznie na biegu jałowym?
Widawska 3 , Łódz
jezeli tak kopci rano zimny to O.K wynika to z róznicy temperatur ale jezeli kopci na biało dalej po rozgzaniu to znaczy ze spala płyn chłodniczy / uszczelka , głowica , blok / płyn dostaje sie do komory spalania ostatcza decyzje nalezy podjac po gazometrii .
Jemiołowa 7, Łódź
Witam,
bardzo mi przykro, ale zajmujemy się wyłącznie BMW. Natomiast jeżeli auto kopci na biało to na pewno nie jest to skutkiem wycieku płynu z nagrzewnicy.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Może być uszczelka pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.