POWRÓT

Kopcenie diesel

Witam. Mam pytanie odnośnie kopcenia diesla na biało. Czy jest możliwość, że będzie kopcił na biało, jeśli jest wyciek zewnętrzny z rurki dochodzącej do nagrzewnicy? Olej czysty, zbiorniczek wyrównawczy z płynem chłodniczym również. Pytanie, czy kopcenie może być spowodowane tylko tym wyciekiem czy może być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub sama głowica?

Aktualizacja 1
Gdy odpalę auto na zimnym silniku to nie ma w ogóle dymu, dopiero po przejechaniu kilkuset metrów zaczyna się białe dymienie na biegu jałowym czy też podczas normalnej jazdy na drugim/trzecim biegu, później kopcenie ustaje. Jak już silnik się rozgrzeje, to kopcenie jest niezauważalne, choć czasami, dymu trochę się wydostanie z wydechu na biegu jałowym jak i podczas jazdy. Jakby była uszczelka pod głowicą, to nie powinien kopcić tylko i wyłącznie na biegu jałowym?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AutoCar FPHU

Widawska 3 , Łódz

jezeli tak kopci rano zimny to O.K wynika to z róznicy temperatur ale jezeli kopci na biało dalej po rozgzaniu to znaczy ze spala płyn chłodniczy / uszczelka , głowica , blok / płyn dostaje sie do komory spalania ostatcza decyzje nalezy podjac po gazometrii .

Porównaj ofert OC.

JBBMotorsport BMW

Jemiołowa 7, Łódź

Witam,
bardzo mi przykro, ale zajmujemy się wyłącznie BMW. Natomiast jeżeli auto kopci na biało to na pewno nie jest to skutkiem wycieku płynu z nagrzewnicy.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Może być uszczelka pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat