Vw 5 plus tdi 2.0 2006
Zapaliła się pomarańczowa kontrolka z symbolem silnika. Auto nie wykazuje żadnych odchyleń od normy zapala, silnik pracuje równo, przyspiesza normalnie, obroty w normie co robić bo diagnostyk żąda 150zł i nie gwarantuje że coś badanie wykaże. Czy rozłączenie akumulatora coś pomoże?
Śródmieście, Wałbrzych
Duza cena za diagnostykę.Kazde zapalenie sie kontrolki check silnika to konkretny kod /błąd zapisany w sterowniku silnika.Po zapisanym błędzie i potwierdzeniu go danych bieżących diagnosta powinien zinterpretować i powiedziec co jest przyczyną usteki,jakie urządzenie lub jaki układ w samochodzie.Jesli mówi ze nie wie czy cos badanie wykaze ,to albo słaby sprzęt diagnostyczny lub mała wiedza.Cena za te diagnostykę za wysoka,zmienić diagnoste
Modlińska 330b, Warszawa
Odczytanie błędów kosztuje u mnie 50zł. Co do interpretacji temat wcale nie jest taki oczywisty. Konkretny nr błędu nie jest jednoznacznie konkretną usterką. Tu pomocny jest internet. Np zdiagnozowałem u klienta błąd przepustnicy a powodem był uszkodzony przewód podciśnieniowy.
Ul. Syreny 14 / hala 5, Warszawa
Witam, cena 150 zł za diagnostykę jest faktycznie z kosmosu, średnio kosztuje od 50 do 100 zł. Wystarczy mieć odpowiedni program który poradzi sobie z odczytaniem błędów.
F. Philipsa 8, Piła
witam, 150 pln to faktycznie sporo , ale wolna wola , można spróbować gdzieś indziej, a diagnostyka musi wykazać jaki błąd jest zapisany w sterowniku , oczywiście naprawa usterki to już osobna sprawa.
ul. Przyce 23, Warszawa
nalezy przeprowadzic diagnostyke nic nie odłączamy
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.