Volkswagen Golf 4 1999 rok
Golf 4 1.4 16v mam problem z obrotami są za niskie i czasem falują więc wyczyściłem przepustnice ale wyskakuje błąd adaptacji, więc wyczyściłem znowu i innym komputerem znów to samo więc wymiana przepustnicy moim zdaniem. A pytanie mam takie czemu serwo jest połączone z przepustnicy wężykiem? Pytam bo miałem pęknięty ten przewód od kąd kupiłem auto i słabe hamulce więc wsadziłem go w grubszy i zacisnąłem opaskami ale jest drożny i nie zatyka ciśnienia oraz hamulce są o wiele lepsze czy ta modyfikacja nie przeszkadza? I do czego jest ten cieńki przewód podłączony właśnie do tego od podciśnienia bo jak go odłącze to obroty są ok.
Kłobucka 10, Warszawa
W kwestii przepustnicy jeśli odkręcałeś od niej silnik krokowy i czujnik położenia to rozregulowałeś układ. Jeśli jednocześnie nie uszkodziłeś czujnika to wystarczy zrobić adaptację komputerem diagnostycznym o ile twój to potrafi. Jeśli nie to wycieczka do warsztatu.
Co do wężyka idącego z serwa do przepustnicy, jest to wężyk doprowadzający zasysane przez kolektor dolotowy podciśnienie do serwa. Jeśli masz taki uszkodzony to nie będziesz miał wspomagania układu hamulcowego. Jeśli po twojej rzeźbie jest szczelny a hamulce ci wróciły to nie ma po co tego ruszać ;)
Przechodnia 14, Węgrów
Ten przewód od serwa to trzeba zwyczajnie wymienić
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.