POWRÓT

Gejzer w układzie chłodzenia

Przy ostrzejszej dłuższej jeździe rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i korkiem wywala płyn. Wymieniony korek, wymieniona chłodnica spalin na nową. Trzy badania na CO2 negatywne. Co może być przyczyną? Uszczelka pod głowicą, głowica itd. (ale byłoby co2 w płynie, próby były robione na postoju bez obciążenia) czy raczej mikropęknięcie turbiny chłodzonej cieczą? Wykluczam gotowanie płynu, ponieważ po próżniowym odpowietrzeniu układu, jeździe i ostygnięciu silnika występuje nadal wysokie ciśnienie w układzie. Proszę o pomoc.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ

śródmiescie, Wałbrzych

Mogą być trzy rzeczy;zakamieniony układ cieczy chłodzącej,zwalona chłodnica wody przez co problem z obiegiem cieczy,termostat.Zrobić diagnostykę komputerową kody oraz dane bieżące[zwrocić uwage na czujnik temp.cieczy chłodzącej]


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.