FSO Polonez 1600 CB 1992
silnik 1600 CB polonez na gaźniku. zapłon i gaźnik wyregulowany prawidłowo. jak zimny wszystko ok. po rozgrzaniu traci moc, nie można jechać. nie chce odpalać, zalewa silnik.
Aktualizacja 1
myślę że luzy nie powodowalyby całkowitego braku mocy. nie idzie ruszyć jak jest ciepły
Aktualizacja 2
myślę że luzy nie powodowalyby całkowitego braku mocy. nie idzie ruszyć jak jest ciepły
Aktualizacja 3
dodam ze swiece są mocno czarne. niby gaźnik (stosunek powietrza do paliwa) wyregulowany optymalnie ale coś sie dzieje nie tak że mocno czarne swiece sa
Przechodnia 14, Węgrów
Może luzy zaworowe nieprawidłowe na ciepło
ul.Gronowa 3, Poznań
czesc, jeżeli luzy na zaworach regulujesz ręcznie a na 99% w twoim silniku tak jest to masz duże prawdopodobieństwo że to wina źle wyregulowanych luzów zaworowych. Kowalski moze to sprawdzić zwykłą kartką papieru na odpalonym silniku. Przyłóż ją do wylotu rury wydechowej jeżeli kartka bedzie wydmuchiwana wraz ze spalinami to jest ok, a jezeli będzie kartkę zasysało przez tłumik to na bank luzy na zaworach do regulacji.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.