VW Passat b5 AHL benzyna 1997r
Posiadam Passat b5 1997r 1,6 benzyna/gaz AHL.Silnik faluje na wolnych obrotach pomiędzy 800>>600 obr. zdarza się że spada po niżej 400obr. lub gaśnie na światłach czy próbach parkowania.Po za tym gdy próbuję w czasie jazdy ze średnią prędkością 60km/h przyspieszyć,przyciskając gwałtowniej pedał przyspieszenia auto dławi się jakby brakowało paliwa lub nie pracował na wszystkie cylindry.Przy spokojnej jeździe ok.90/100km/h auto zachowuje się raczej normalnie ale zauważyłem że od dłuższego czasu auto pali o wiele więcej paliwa/gazu.Wcześniej auto zużywało około 13L gazu i na zbiorniku (tym 55L w kole) mogłem zrobić około 350/370 kilometrów.Obecnie to 240/270 kilometrów przy spokojnej jeździe mieszanej. Ile czasu może zająć diagnoza i naprawa takiej usterki, oraz co może być przyczyną takiego zachowania silnika?
Sosnowa 22, Ełk
Przyczyn jest wiele. W aucie często winowajcą jest przepływomierz, jednak wypadałoby przeprowadzić diagnostykę całego układu zapłonowego, diagnostykę komputerową i sprawdzić ciśnienie paliwa. Czas naprawy jest uzależniony od diagnozy
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Jakie ciśnienie paliwa jeśli auto na gazie. Możliwe że czujnik halla coś z rozrzadem. A co do przyspieszenia układ zapłonowy. Świece cewka bądź kable. Diagnoza i naprawa do trzech dni.
Śródmieście, Wałbrzych
Nalezy zrobic diagnostyke komputerową ,kody i dane bieżące.Za obroty biegu jalowego odpowiada silniczek krokowy,to odnosnie spadania obrotow na biegu jalowym,.dlawienie to moze byc juz sama przepustnica lub ew.wypadanie zapłonów/cewka,swiece,przewody/
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.