POWRÓT

EPC ESP Tryb Awaryjny PROBLEM

Audi a3 8p 2.0fsi 150km 2007r. Problem z EPC + ESP. 280tys przebieg.

Po prostu wchodzi w tryb awaryjny nawet na prostej drodze miedzy 90-120km, przy delikatnej jeździe czy agresywnej nie ma różnicy. Gasze, zapalam i błędy znikają i tak w kolko. Pojechałem podłączyć pod komputer nie ma błędów ! Jedyne które udało się odczytać to

- p0441 czyli odpowietrzania zbiornika paliwa (moduł evap)
-jakis blad na radiu i tyle


-Wymieniony rozrząd wraz z pompą wody rolkami itd.
-Wymieniona skrzynia biegów na nową oryginalną Vag'a 6biegów manual
-Wymieniony komplet filtrów wraz z filtrem paliwa dwukrotnie na jakieś 10tys km
- Wymieniany olej co niecałe 10 tys km i to nie jakiś castrol tylko valvoline
-Wymienione świece irydowe na nowe.
-Wymienione tarcze i klocki na nowe
-Wymienione linki ręcznego na nowe
-Czyszczony zawór egr
-Czyszczona przepustnica z nagaru, nie było dużo.
-Wymieniony katalizator razem z siatkami na nowy
- Wymieniona uszczelka chłodnicy oleju, podstawy filtra oleju i nowy silikon do 300+ miedzy miska a blokiem silnika.
-Bezpieczniki wszystkie okey
- Nie bierze oleju, ma moc wszystko sprawne prócz błędu EPC + ESP.

Proszę pomocy.


Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
High Class Service -  Warsztat Blacharsko Lakierniczy

ul. Bema 71B, Warszawa

Witam !
W opisanym przypadku biorąc pod uwagę dokonane prace na myśl przychodzi mi czujnik kąta skrętu. Ewentualnie należy szukać w systemie ABS (sterownik) lub ECU. System stabilizacji toru jazdy jest połączony z sterowaniem pracą silnika więc należy po kolei eliminować wszystkie możliwe przyczyny.

Pozdrawiam

Porównaj ofert OC.

Auto Kaliska
UMÓW WIZYTĘ

ul. Kaliska 13, Warszawa

Proponuję jazdę próbną z rejestracją parametrów bieżących.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.