POWRÓT

Dziura w tłoku?

Witam od dwóch dni przy odpaleniu auta i włączeniu biegu D,S,R i trzymaniu na hamulcu auto zaczyna drgać. Dzieje się tylko to na tych biegach bo na P czy N drgania ustępują. Co może być przyczyną? Dodam że olej w skrzyni wymieniałem 30 tysiecy km i wymieniam regularnie co 60 typ silnika BMK 3.0 tdi 225 km. Dodam jeszcze że jak ostatnio było zimno, rano odpalając samochód i np jade to obroty się zwiększając a automat nie chce zmieniać biegów z 4 na 5 albo z 5 na 6 wcześniej tez miałem taki problem ale auto nie miało taki wibracji jak teraz... Czy to konczacy się konwerter? Jaka cena jest regenerowanego? I gdzie polecacie regeneracje? Sprawdziłem przepływomierz jednak to nie on. Samochod dalej wibruje na biegu wym. Coś czytałem że to może być czujnik przyspieszania, ale jakby byl to ten czujnik to by błędy wróciły, a jednak nie wróciły po usunięciu... Dalej nic nie wiadomo. Ma ktoś jakieś pomysły? Dodaje filmik z pracy silnika... Dodam jeszcze że na biegu jałowym z tłumika wydobywa się czarny dym... Wtryski dzisiaj sprawdziliśmy na sprzęcie to nie są złe... Myślicie ze to dziura w tłoku? Bo jakby chodzil na 5 cylindrach

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

Witam ,najpierw trzeba określić czy problem jest w skrzyni biegów , czy w silniku , niestety szklana kula nie działa... , Jak pracuje silnik na luzie ?


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat