POWRÓT

Dwumasa - wymieniać na koło zamachowe czy pozostać przy nowej dwumasie?

Witam, posiadam audi a3 8l z 1.9tdi oznaczenie ALH, rok 2001.

Podejrzewam, że siada dwumasa - na jałowym słychać po chwili skrzypienie z silnika, w trakcie jazdy z wrzuconym biegiem po odpuszczeniu gazu po sekundzie-dwóch pojawia się dziwny szum - delikatnie wcisnę gaz i znika.

Czy to objawy dwumasy? Auto ma ponad 300k km przebiegu i nie sądzę, aby poprzedni właściciel ją robił - kupiłem przy 255k przebiegu, a podobno dwumasy po 200k należy robić.

Dodatkowo chciałbym się zorientować, czym się różni sztywne koło zamachowe od dwumasy. Liczy się dla mnie komfort jazdy oraz kultura pracy silnika.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
     BMW I MINI    KOMPLEKSOWA DIAGNOZA I NAPRAWA

ZAMKOWA, OLKUSZ

Usterke musi ocenic fachowiec.
Jak jest dwumas to o nie dlatego ze inzynierowie mieli kasprys go zamontowac, a dlatego zeby moc silnika nie siala spustoszenia np w skrzyni biegow i nie tylko. Na upartego mozna i zespawac na sztywno dwumas i tez bedzie jezdzilo autko:)


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat