HONDA CIVIC 2004
Honda civic 1.7 diesel 2004 rok witam mam pytanie ponieważ pół roku temu kupiłem auto zaraz po zakupie dałem go do serwisu na wymianę rozrządu i pompy paliwa olej filtry wymieniłem sam od pewnego czasu zapala mi się kontrolka od awarii silnika byłem na badaniu komputerowym wyszło że jest coś z turbiną samochód ani nie kopci chodzi płynnie tylko po zapaleniu się awarii słabnie ale po zgaszeniu silnika i odpaleniu chodzi normalnie nie jestem pewny czy to wina turbiny czy czegoś innego bo naprawa turbiny dość sporo kosztuje pomocy?
F. Philipsa 8, Piła
witam, podstawą jest dobra i uczciwa diagnostyka , jaki jest błąd zapisany w silniku ? , turbina i owszem może jest do zrobienia , ale może problem jest w nieszczelności układu dolotowego ,? , może coś jest nie tak ze sterowaniem turbiną ?
Śródmieście, Wałbrzych
Oczywiscie słaba diagnostyka lub slaba intrepretacja błędu.Jaki był opis błędu? czy zbyt niskie czy zbyt wysokie cisnienie doładowania,bo to różnica w interpretacji problemu.Moze zawór strujący podcisnieniem? moze nieszczelnosc w ukadzie,moze dziura lub zapchany interculer/ Jest to bład chwilowy raczej mówiący o zlej pracy ukladu doładowania turbiny niz uszkodenie urządzenia.Dobry mechanik to zinterpretuje i sprawdzi.Ten co mowi że cos z turbiną a nie sprawdzi lub nie zinterpretuje problemu to albo sie srednio zna albo niech pana wysle na dobry komputer gdzie mozna zaobserwować w danych bieżacych cisnienie doładowania turbiny i na kolektorze dolotowym.Czasami problem jest błahy a nie od razu turbina
Przechodnia 14, Węgrów
Proszę wkleić kody błędów to podamy ewentualne przyczyny
F. Philipsa 8, Piła
Witam, na pewno nie ma to związku z olejem, co do reszty to sprawdzę i dopisze.
Odnośnie błedu P1237 oraz P1236 Zalecenia: Sprawdzić następujące elementy: •Uszkodzony kanał dolotowy. •Uszkodzony przewód dolotowy. Sprawdzić następujące elementy: •Uszkodzony czujnik doładowania turbosprężarki. •Nieszczelność elastycznego przewodu podciśnieniowego przy czujniku doładowania turbosprężarki oraz nieszczelność elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki. Sprawdzić następujące elementy: •Uszkodzony zawór turbosiłownika lub elektrozawór regulacji doładowania turbosprężarki. •Nieszczelność podciśnieniowego przewodu elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki. jak widać możliwości jest sporo , więc tak jak pisałem już , podstawa to dora diagnostyka
Łąkowa 46, Bolesławiec
Tylko dokładna diagnostyka silnika wskaże nam problem.Pozdrawiam
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.