Nissan Note 2012 1,4 benzyna
Nissan Note 1,4 benzyna 2012r 60 tys km przebiegu oryginalnego - pierwszy właściciel.
Po wymianie oleju oczywiście markowy oryginalny i o odpowiednim parametrze, silnik pochodził na wolnych obrotach. Po przejechaniu kilkuset metrów na normalnych obrotach w celu sprawdzenia wymienionych klocków i tarcz; silnik zgasł.
Brak kompresji na wszystkich cylindrach, nadmierny luz zaworowy. Po wyjęciu silnika ASO Nissan stwierdził, że rozrząd na znakach w 100%. Pogięte zawory i znaki na tłokach. Napinacz i ślizgi nosza jakieś tam nieznaczne obtarcia po łańcuchu.
Jak mogło dość do kolizji jeśli rozrząd jest na swoim miejscu a łańcuch nie pękł?
Czerwińska 12, Warszawa
Może ale powiem szczerze dziwny przypadek napinacz musiałby być luźny ale jest napinane ciśnieniem oleju może ktoś go nie wlał po wymianie. Po co jeździć po serwisach ktoś ma za dużo kasy i tak na gwarancji nie zrobią jak jest. Nie są to jakieś duże koszta naprawy chętnie kupiłę to auto w takim stanie dla córki
MODLIŃSKA 229, Warszawa
Witam winny moze byc olej jakim silnik został zalany, moze napinacz nie zapompował sie odpowiednio po wymianie oleju, albo szklanki zaworowe miały problem z oddaniem oleju i podparły silnik co da wrazenie kolizji
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.