POWRÓT

czujnik płynu chłodzącego

Samochód został zakupiony zimą. Problem pojawił się wraz z nadejściem pierwszych upalnych dni. Kiedy temperatura na dworze przekracza 20 stopni samochód po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna przez chwilę szarpać i gaśnie. Następnie nie da się go odpalić - kontrolki, światła, radio się odpalają ale rozrusznik nie kręci cisza. po jakiejś godzinie samochód odpala na dotyk. Ostatnio pojawił się nowy objaw - samochód nie odpalił po postoju około 2h na słońcu, zapalił się "czek" i kontrolka temperatury płynu chłodzącego. Chłodnica pracowała na odpalonym zapłonie, natomiast rozrusznik nadal nic. Po 20 minutach odpalił na dotyk - żadnych kontrolek na desce rozdzielczej. Wymieniłam czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik położenia wałka. Problem pozostał. Czy problem może wynikać z uszkodzenia czujnika temperatury płynu chłodzącego?
Proszę o podpowiedź, bo już powoli ręce opadają.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
BOSCH SERVICE MOTO HORIZ

Trakt Brzeski 88, Warszawa

Niestety ma Pan ogólny problem z instalacją elektryczną. te objawy ze sobą w parze nie występują. należy zdiagnozować połączenia i oporność na nich, czy czasem coś się nie dzieje np z czujnikiem położenia rozrządu.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat