POWRÓT

Co do wymiany, uszczelniacze na zaworach?

Silnik zaczął brać olej 1l na 1000 km. Silnik nie kopci przy starcie ani na czarno ani na biało. Zryw ma normalny a bierze olej. Myślę, że to uszczelniacze na zaworach. Proszę o podpowiedż.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Przyczyną mogą być uszczelniacze trzonków zaworowych lub pierścienie, tłoki

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Uogólniając uszkodzone uszczelniacze zaworowe dymią głównie na zimnym natomiast pierścienie pod obciążeniem silnika

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, jest to bardzo prawdopodobna przyczyna, i warto zacząć od wymiany tych uszczelniaczy, oczywiście mogą to też być zapieczone pierścienie na tłokach - jednak ich wymiana - to poważniejsza sprawa i znacznie wyższy koszt robocizny


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat