POWRÓT

Fiat Croma multijet 1,9D 150 KM 2008 R.

Ciąg dalszy Check silnika

Podczas jazdy autko straciło moc, zapalił się check po postoju i ponownym uruchomieniu check nadal sie palił lecz moc powróciła .Po przejechaniu kilkunastu km. do serwisu :-) wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu check zgasł , pytanie co moja cromka odwala za numery :-) I ciąg dalszy byłem w serwisie fiata na komputerku i oto co wydrukowało przepisze tylko wartości gdzie są napisane jakieś dane czyli bez zera.
mierzone cisnienie gazolu 2/bar
mierzone cisnienie doladow. 978/mBar
rozruch silnika dozwolony
Błędy:
p0230 ster przekaznika pompy paliwa przerywany/obwod otwarty
p0683 centralka podgrzewania wstepnego (feedback)przerywany/sygnał niewłasciwy
p0380 naped jednostki rozgrzewania przerywany/obwod otwarty
p2009 zawor reulatora ilosci przeplywu przerywany/zasilanie
p2008 zawor regulatora ilosci przeplywu przerywany/obwod otwarty
p0638 ster.zaworu przepustnicy przerywany/obwod otwarty
p0091 cisnienie paliwa (reglat.wejscie pompy wys.cisnienia) przerywany /cisnienie zbyt niskie
i to tyle
mam do Państwa pytanie czy tak jak mi odpowiedziano w carserwisie nie przejmować sie tymi błędami ponieważ to prawdopodobnie wina paliwa kiepskiej jakości a fiaty z tym silnikiem sa podatne na kiepskie paliwo ,dodam iż mam nowy aku dedykowany do tego silnika poprostu mam jeździć czy poprostu rąbią ze mnie idiotę, kupiłem te auto w carserwisie 3 tygodnie temu i wożę niepełnosprawne dziecko .

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
"Auto Serwis Kaliska"
Piotrek | "Auto Serwis Kaliska"

ul. Kaliska 13, Warszawa

W carserwisie tak powiedzieli, żeby nie przyszedł do głowy pomysł zwrotu auta. Sprawny samochód nie ma błedów w sterownikach. NIe sądzę, zeby to była wina paliwa, raczej problem z wiązką silnika (za dużo otwartch obwodów).

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Każdy z tych błędów nie musi mieć osobnej przyczyny, może być wspólna - ale niekoniecznie. Natomiast należy to porządnie zdiagnozować, nie należy tego lekceważyć. Oni mają interes w tym, żeby Pan samochodu nie zwrócił. Prawdopodobnie odczytali błędy i je skasowali. Radziłbym pojechać do innego serwisu na diagnozę aby znaleźć przyczynę.



Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.