POWRÓT

Chrysler 300m, problem z zawieszeniem

Dzień Dobry!

Ostatnio dwukrotnie już wymieniałem górne mocowania amortyzatorów przód ( słaba jakość części) oraz łączniki stabilizatorów. Problem polega na tym, że kierownica w aucie musi być skręcona w lewo aby jechać prosto, auto ściąga w prawą stronę dość mocno. Zbieżność była ustawiana po pierwszej wymianie górnych mocowań. Czy istnieje możliwość, aby przyczyną tych problemów był wadliwy drążek reakcyjny? Po ostatniej wizycie na stacji diagnostycznej wahacze były ok, na tulejkach brak luzów. Autem jest chrysler 300m.

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam!

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Serwis Irena i Andrzej Klimowicz

Myśliwska 2A, Białystok

Witam. Problem pojawił się po wymianie górnych mocowań za drugim razem czy występował od momentu ich wymiany za pierwszym razem? Po takiej ingerencji w zawieszenie należałoby sprawdzić geometrię ponownie, ponieważ mogło dojść do jej przestawienia. Innym częstym problemem ze ściąganiem samochodu jest nierównomiernie zużyty bieżnik w oponach.

Porównaj ofert OC.

Pomoc Drogowa Rafhol Serwis

Grójecka, 59/63, Warszawa

Witam nie może tak być ze kierownica ucieka podjechać do innego warsztatu na geometrie i wracać di skutku aż bedzie dobrze

MECHANIKA POJAZDOWA-MOTOCYKLOWA SLAWOMIR KNAPPE

Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew

Po każdej ingerencji w zawieszenie ustaw zbieżność i kierownice.

Carpex Serwis
UMÓW WIZYTĘ

ul. Przyce 23, Warszawa

Po pierwsze sprawdź ciśnienia w oponach dwa sprawdź dokładnie luzy w układzie i ustaw geometrię według odpowiednich parametrów przewidzianych dla tego modelu

Mobilny Serwis PAT-Adam Szafrański,mechanik mobilny,warsztat

Domaniów 124, Domaniów

Były sprawdzane końcówki drążków kierowniczych?ciśnienie w oponach warto sprawdzić.

Auto Tęcza - Usługi Motoryzacyjne

Sosnowa 22, Ełk

Jeśli wyeliminowano wszystkie luzy to należy sprawdzić stan opon i ciśnienei w nichoraz oczywiście geometrię

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Zbieżność zbieżnością, ale należy sprawdzić całą geometrię pojazdu. Kąty pochylenia, wyprzedzenia itp. Jeśli to wszystko jest Ok to na pewno przyczyna tkwi gdzieś w zawieszeniu bądź układzie kierowniczym.

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Oczywiście pod warunkiem, że opony są Ok!!!! Zawsze można zamienić stronę i sprawdzić czy nie ściąga czasem w drugą stronę.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat