POWRÓT

Check honda civic 1.7 cdti 2002 i odcinka turbo

Witam potrzebuje pomocy, bo nie wiem już gdzie mam się zwrócić. Mianowicie chodzi o Hondę civic 1.7 ctdi 2002. Problemem jest zapalająca się kontrolka check i błąd 1401.Po dłuższej jeździe na trasie wpada w tryb awaryjny i odcinka turbo. Po skasowaniu błędu wszystko wraca do normy. Postawiłem do mechanika i kazał mi zmienić najpierw jeden pierburg od egr i nic to nie dało się dalej check i błąd 1401. Potem kazał zmienić drugi zawór n75 honda civic od turbiny. Ten zawór jest od skody seata VW, więc nie wiem czy to odpowiedni. Po zamontowaniu jest jeszcze gorzej bo w ogóle nie ma mocy i odcina turbo choć mi się wydaje że w ogóle tak jakby turbo nie było. Nie wiem co robić proszę o pomoc

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Diagnostyka ma byc wykonana dobrym sprzetem diagnostycznym gdzie kody są opisane po polsku.Póżniej obserwacja danych bieżących urządzeń i konfrontacja kodu błedu z parametrami bieżącymi np,jakie jest cisnienie doałdowania turbiny na biegu jałowymi na obciązeniu podczas jazdy.Trzeba przejzeć układ -zmierzyc wyjscia z elekrtrozaworu sterującego podcisnienie,ruch dzwigni turbiny,geometrie turbiny,,przejrzec rury-turbina do interculker,interculer-kolektor dolotowy


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat