POWRÓT

Audi a6 c6 3.0 tdi Quattro 2004

brak zbieżności po wymianie wahaczy górnych

Witam. Oto krótka historia, mechanik wymienił przednie górne wahacze, ustawił zbieżność. Autem przejechałem około 700 km po autostradzie i pyk zbieżnośći nie ma. Kierownica patrzy prosto a a6 jedzie sobie w prawo. Pojechałem na inny warsztat gdzie ustwiono na nowo zbieżność co nic nie zmieniło. Mechanik jest w szoku i nie ma pojęcia co się dzieje. Auto cały czas ściąga w prawo. Były przekladane koła, zamieniane wywazane. Brak luzow stukow wszystko niby jest ok. Pomocy ludzie zwariuje z tym! Pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTO SERVICE DACAR
ARTUR | AUTO SERVICE DACAR

ŁĘCZYŃSKA 1, LUBLIN

Nic nie dzieje się bez przyczyny. Budżetowe części zamienne często odbiegają wymiarami od oryginałów. Sprawdzić wymienione wahacze. Możliwości: wymienione zostały wahacze niskiej klasy lub wcześniej były budżetowe i do nich była robiona geometria po np. wymianie końcówek.

Auto-Serwis Stefan Zawadzki
Stefan | Auto-Serwis Stefan Zawadzki

Leszcze 58 (przy ul. Lotniczej), Łęczyca

Ustawienie zbieżności to nie wszystko ściąga w prawo , a jak katy pochylenia kół.
Bo mogły się napewno zmienić. Ustawia się po wymianie wachaczy płytą podwoziową ale mało kto to potrafi dobrze zrobić. dla tego należy szukać warsztatu co ma do tego sprzęt i wiedzę. Miałem w naprawie Audi A 6 po garażowej wymianie wahaczy. Masakra Pozdrawiam Stefan

Diesel Inside Mechanik Grzegorz Sotomski
Grzegorz | Diesel Inside Mechanik Grzegorz Sotomski

Szeroka 56, Szczecin

a zagladał ktos na tylne zawieszenie...??
na geometrii jak waglada ust.tylnych kół?
Tył takze ma duze znaczenie na prowadzenie pojazdu

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

O tym, czy samochód ściąga nie decyduje zbieżność a różnica w kątach pochylenia kół przednich, między lewą stroną a prawą. Różnica w pochyleniach nie powinna przekraczać 30'. O ściąganiu może również decydować różnica w kątach wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, aczkolwiek rzadko ma to miejsce. Bardzo częstą przyczyną ściągania jest jednak opona. Proszę zamienić koła lewe na prawe z przodu i sprawdzić czy coś to zmienia w ściąganiu samochodu - jeśli tak, to opony są powodem ściągania. Proszę przysłać do nas na maila kontakt@stacjaobslugi.pl wydruk z geometrii, postaramy się udzielić wszelkich możliwych wyjaśnień.



Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.