Volvo v50 2007r 1.6d
Po kilkukrotnym przejściu w tryb awaryjny - już całkiem zablokował się - max. 3tys. obr. odwiedziłem mechanika. Żadnych błędów nie wykazała diagnoza komp. Dopiero po 2tyg. okazało się,że ktoś wcześniej grzebał w komputerze, auta,powycinał jakies ścieżki błędów. Co sie okazało: DPF(przewody) +EGR. Zostały wymienione na nowe i nowy soft z ASO. Samochód odblokowany wkręca sie juz powyżej 3tys. ,ale nie ma mocy. Turbo nie załącza się. Co moze byc przyczyna,gdyż mechanicy nie mają już pomysłów...
Aktualizacja 1
Problem rozwiązany. okazało się,że po przejechaniu kilkuset km pokazał się błąd turbo - tzw. gruszka do wymiany. Przez nie wymieniony DPF na czas,może wszystko polecieć lawionowo :)
Przechodnia 14, Węgrów
A sprawdzili sterowanie oraz zmienną geometrię czy nie jest zacięta?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.