POWRÓT

Brak mocy (turbo)

Po kilkukrotnym przejściu w tryb awaryjny - już całkiem zablokował się - max. 3tys. obr. odwiedziłem mechanika. Żadnych błędów nie wykazała diagnoza komp. Dopiero po 2tyg. okazało się,że ktoś wcześniej grzebał w komputerze, auta,powycinał jakies ścieżki błędów. Co sie okazało: DPF(przewody) +EGR. Zostały wymienione na nowe i nowy soft z ASO. Samochód odblokowany wkręca sie juz powyżej 3tys. ,ale nie ma mocy. Turbo nie załącza się. Co moze byc przyczyna,gdyż mechanicy nie mają już pomysłów...

Aktualizacja 1
Problem rozwiązany. okazało się,że po przejechaniu kilkuset km pokazał się błąd turbo - tzw. gruszka do wymiany. Przez nie wymieniony DPF na czas,może wszystko polecieć lawionowo :)

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

A sprawdzili sterowanie oraz zmienną geometrię czy nie jest zacięta?


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat