Audi A4 B6 Avant, 2002 rok, 1.9 TDI AWX
Po zdjęciu i regeneracji przedniego lewego zacisku zaczelo blokować koła.
Hamulce caly czas lekko trzymaja, co widać po spalaniu i nagrzewaniu sie kół. Najbardziej grzeje sie lewy przód i prawy tył. Po 15 minutowej jeździe pedał hamulca robi sie twardy i koła blokują „na amen”. Wówczas trzeba odstać około 30 min zanim puszczą, lub zluzować ktoryś z przewodów.
Do tej pory wymieniłem:
- pompę ABS (2 szt, bez efektu)
- pompę hydrauliczną na serwie (2 szt, bez efektu)
- serwo
- czujnik pod pedałem hamulca
- tarcze i klocki na wszystkich kołach
- zregenerowane wszystkie zaciski
- przetoczone przez uklad hektolitry płynu
- po kazdej operacji odpowietrzanie z podpiętym KTSem z procedurą Bosch
Bardzo proszę o podpowiedź gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny.
Przechodnia 14, Węgrów
A przyczyną najpewniej będą puchnące przewody elastyczne.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.