POWRÓT

Chrysler 300m 2000 2,7 V6

błękitny dym a remont silnika

Witam. Dlaczego auto kopci przy dodaniu gazu? Podobno pobiera olej tak twierdzi mechanik. I głowica jest do naprawy. Nie zajrzał ale diagnozę postawił. Twierdzi też że skoro kopci na błękit to silnik do remontu. Proszę mi odpowiedzieć co mam o tym myśleć?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Jeśli dymi na niebiesko to żre olej. Na dzień dobry spróbowałbym wymienić zaworek PCV, ale wcześniej warto sprawdzić ciśnienie na cylindrach. W tych silnikach częstym uszkodzeniem są panewki, ale to akurat słychać pukanie

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, faktycznie niebieski dym świadczy o spalaniu oleju silnikowego, jednak należy najpierw ustalić gdzie przedostaje się on do komór spalania, najczęstsze przyczyny to problem na uszczelniaczach zaworowych w głowicy, oraz zapieczone pierścienie na tłokach, - wymiana pierścieni - to kosztowna zabawa, dużo pracy , więc i koszt będzie spory - np. trzeba zdjąć głowicę, jednak wymiana uszczelniaczy to dość prosta sprawa i często nie wymagająca demontażu głowicy, jednak podstawą jest diagnoza , a jeśli mechanik ma szklaną kulę i ocenia że silnik do remontu - to proszę poszukać innego,


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika