POWRÓT

bład w obiegu smarowania

Panowie. Fiat freemont 2.0 jtdm. Bład P0521 sporadycznie z P06DA . Podłączony manometr i w układzie pojazuje ciśnienie oleju na poziomie 1,3bar przy biegu jałowym na zimnym silniku. przy zwiększaniu obrotów ćiśnienie nie rośnie liniowo, następuje skok na 4,5 bar po przekroczeniu czasem 2,500 czasem 3000 po 3 sek(raz skacze raz stoi w miejscu, po czym opada do 2 bar by zachwilę zejść do 1,3) . Wymienione oba czujniki ciśnienia i regulator na pompie który na stole dale 18.9 ohma. gdzie upatrywać przyczyny. Kontrolka smarowania gasnie odrazu po uruchomienu więc olej na uszczelce smoka raczej trzyma. Gdzie szukać przyczyny nim skończy się silnik? W podstawie obudowy też jest zawór zwrotny ale on raczej musi być sprawny bo gdyby nie był dawał by objawy jak uszczelka smoka.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat