VW Passat B5 quatro automat
Witam,
Bylem w trasie, zalałem paliwo do pełna, przejechałem 100 50 km i auto staneło. Nie obylo się bez lawety. Aktualnie auto jest u mechanika który nie wie co z nim jest. Aktualnie auto odpala ale chodzi jak traktor straszny rumor. Podłączyliśmy go pod komputer wyskoczyły takie błędy :
2 Faults Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-10 - No Communications - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Czy jakieś pomysły auto już miesiąc stoi u mechanika?
Śródmieście, Wałbrzych
Diagnostykę robi sie sprzętem z opisem kodów błędów po polsku.Jeżeli ów mechanik podłączył sprzet diagnostyczny i nie wie czego dotyczy,to sztuka dla sztuki.Proponuje zmienić mechanika .normalny mechanik jak bieże auto to naprawia na biężaco i informuje klienta o postępach prac i jaka usterka.Smieszy mnie to że własciciel szuka przyczyny usterki.Nalezy zawołać porządny sprzęt -diagnostę-który odczyta kody po polsku,porówna z danymi biężacymi i wskaże przyczynę.Pózniej mechanik powie że naprawiał miesiąc i zawoła niewiadomo ile.To nie rokuje dobrze
ul. Bokserska 9, Warszawa
Tak jak kolega wcześniej napisał, proszę udać się do dobrego, doświadczonego diagnosty z dobrej jakości testerem diagnostycznym. Mechanik poza sprawdzeniem kodów błędów powinien je przeanalizować i na ich podstawie znaleźć przyczynę.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.