POWRÓT

Auto zgasło po niedługiej trasie od zatankowania

Witam,
Bylem w trasie, zalałem paliwo do pełna, przejechałem 100 50 km i auto staneło. Nie obylo się bez lawety. Aktualnie auto jest u mechanika który nie wie co z nim jest. Aktualnie auto odpala ale chodzi jak traktor straszny rumor. Podłączyliśmy go pod komputer wyskoczyły takie błędy :
2 Faults Found:

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-10 - No Communications - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Czy jakieś pomysły auto już miesiąc stoi u mechanika?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Diagnostykę robi sie sprzętem z opisem kodów błędów po polsku.Jeżeli ów mechanik podłączył sprzet diagnostyczny i nie wie czego dotyczy,to sztuka dla sztuki.Proponuje zmienić mechanika .normalny mechanik jak bieże auto to naprawia na biężaco i informuje klienta o postępach prac i jaka usterka.Smieszy mnie to że własciciel szuka przyczyny usterki.Nalezy zawołać porządny sprzęt -diagnostę-który odczyta kody po polsku,porówna z danymi biężacymi i wskaże przyczynę.Pózniej mechanik powie że naprawiał miesiąc i zawoła niewiadomo ile.To nie rokuje dobrze

Porównaj ofert OC.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Tak jak kolega wcześniej napisał, proszę udać się do dobrego, doświadczonego diagnosty z dobrej jakości testerem diagnostycznym. Mechanik poza sprawdzeniem kodów błędów powinien je przeanalizować i na ich podstawie znaleźć przyczynę.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Sprawdź polecane warsztaty