POWRÓT

VW Passat B5 quatro automat

Auto zgasło po niedługiej trasie od zatankowania

Witam,
Bylem w trasie, zalałem paliwo do pełna, przejechałem 100 50 km i auto staneło. Nie obylo się bez lawety. Aktualnie auto jest u mechanika który nie wie co z nim jest. Aktualnie auto odpala ale chodzi jak traktor straszny rumor. Podłączyliśmy go pod komputer wyskoczyły takie błędy :
2 Faults Found:

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-10 - No Communications - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Czy jakieś pomysły auto już miesiąc stoi u mechanika?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ
Andrzej | Mobilna autodiagnostyka komputerowa

śródmiescie, Wałbrzych

Diagnostykę robi sie sprzętem z opisem kodów błędów po polsku.Jeżeli ów mechanik podłączył sprzet diagnostyczny i nie wie czego dotyczy,to sztuka dla sztuki.Proponuje zmienić mechanika .normalny mechanik jak bieże auto to naprawia na biężaco i informuje klienta o postępach prac i jaka usterka.Smieszy mnie to że własciciel szuka przyczyny usterki.Nalezy zawołać porządny sprzęt -diagnostę-który odczyta kody po polsku,porówna z danymi biężacymi i wskaże przyczynę.Pózniej mechanik powie że naprawiał miesiąc i zawoła niewiadomo ile.To nie rokuje dobrze

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Tak jak kolega wcześniej napisał, proszę udać się do dobrego, doświadczonego diagnosty z dobrej jakości testerem diagnostycznym. Mechanik poza sprawdzeniem kodów błędów powinien je przeanalizować i na ich podstawie znaleźć przyczynę.



Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.