POWRÓT

A4 B5 1.8T Silnik czasami pracuje na 3 garach

Witam.
Posiadam samochód Audi S4 B5 1.8T + LPG które zakładałem 4 miesiące temu.

Problem polega na tym iż podczas odpalania, nie zawsze ale często zdarza się że silnik chodzi na 3 cylindry. Cewki zmieniane,świece zmieniane, również zamieniane były miejscami świece i cewki i ciągle wyskakuje błąd na cylindrze 1szym. Ostatnio auto stało u mechanika tydzień czasu i nic nie zrobił z tym ponieważ nie widział program błędów i akurat u niego samochód działał na wszystkie gary a 1 dzień po odbiorze samochodem znów nie dało się jechać. Gdy chodzi na 3 gary autem szarpie, nie da się płynnie ruszyć. Na postoju podczas pracy na 3 garach teleport lekko silnikiem a z wydechu dochodzi dźwięk nierównej pracy, odpinalem podczas pracy na 3 cylindrach wtyczne od wtryskiwacza od cyl 1 i nic się nie zmieniło, do wtyczki odstawiłem żarówkę 5w i mrugała cały czas co chyba udowodniło iż wtryskiwacz działa. Byłem ostatnio u innego mechanika, oddał auto bez ruszania ponieważ jak to stwierdził: Nie ma błędów,nie ma problemu auto jest sprawne. A jest to jak można się domyśleć niebezpieczne zjawisko ponieważ auto potrafi zgasnąć, nie da się dynamicznie ruszyć i itp. co jeszcze może być przyczyną ? Wtyki od cewek czyszczone, wiem że one są wlutowane do wiązki więc nie wiem czy pomoże ich wymiana ( odcięcie i wlutowane zestawu naprawczego), kompresja również na wszystkich jest ok, po kolei to : 1-12 bar, 2-12.3 3-12 4-12 bar. Więc nie jest źle. Oleju trochę silnik bierze ale w tym roczniku to już chyba nic dziwnego auto jest z 2000 r. Oleju chłodniczego nie ubywa. Dzieje się to na LPG i PB. Prosiłbym o jakąś podpowiedź pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Szczęsny-Zjawiony Sp. z o.o.
UMÓW WIZYTĘ

ul. Wojska Polskiego 48a, Zawiercie

Witam, usterka do weryfikacji w warunkach warsztatowych (w czasie jej występowania). Nie pisze Pan nic nt LPG (jaka firma ect), zakładam że przed montażem LPG było ok, a jeśli tak - winy upatrywałbym w błędnym montażu LPG lub konfiguracji. Zrobiłbym tak - odłączyć LPG (przepiąć wtryskiwacze na fabrykę) i testowanie - jeżeli LPG będzie odłączona (przy założeniu konfiguracji fabrycznej - jak by nie było LPG) i usterka zniknie - ta ma Pan gotową odpowiedź. Jeżeli nie pomoże - to i tak cenna informacja iż winy nie należy doszukiwać się w LPG. Pozdrawiamy


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat