Audi A3 8L 1998r.
Witam,
takie trzy pytania - pacjent Audi A3 8L 1,8 turbo 98 rok.
1) co jest potrzebne do wymiany płynu chłodniczego? Oczywiście sam płyn zdaje się 5 litrów? + woda destylowana też? coś jeszcze?
2) mam lekkie zapocenie na węzyku od wspomagania, to jest taki hydrauliczny wężyk, tutaj pod tym linkiem można to obejrzeć jak to wygląda:
https://avatars.zapodaj.net/images/f53dddc068bb.jpg
Pytanie czy można to wymienić? Pewnie w całości? Czy sam wężyk też da rade? Czy jak nie cieknie to zostawić w spokoju?
3) Ostatnie pytanie - być może dla bardziej wtajemniczonych - jeśli auto z tym silnikiem (20 V turbo 1,8 poj.) jest nieco słabsze na dole - tzn kiedyś lepiej się zbierał od dołu + przy zmianie biegów II na III albo III na IV przez chwilę jakby nie miał siły - może to być ten zawór turbiny tzw wastegate? Wymienia się go czy reguluje? On nie musi ciśnienia odpowiedniego dawać takie jakie podaje sterownik? Jak to wygląda?
ul.Faszynowa 8, Poznań
Najlepiej nie rozrzedzać płynu lepiej zastosować koncentrat ponieważ nie wszystko można zlać , z wężykiem trzeba organoleptycznie reszta to już diagnostyka z autem w warsztacie bo to może być różnie, tak z rękawa można byka strzelić. Pozdrawiam.
Grunwaldzka 336, Poznań
1 / przed wymianą płynu układ trzeba wyczyścić po starym płynie.
Dobiesławice 16, Kraków
najlepiej gotowy koncentrat i niczym nie rozcieńczać 2- ten wąż można dać do ponownego okucia wychodzi dużo taniej, 3- zawór sterujący pracą turbiny jak najbardziej może szwankować wyglądy są różne
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.