Warsztat blacharski na Torowej 23 w Mosinie prowadzony jest przez Tadeusza Szulca od 1982 roku. Mogą Państwo mieć pewność, że Wasze samochody trafią w jego doświadczone ręce. Naprawa każdego samochodu wymaga indywidualnego podejścia, by jak...
Warsztat blacharski na Torowej 23 w Mosinie prowadzony jest przez Tadeusza Szulca od 1982 roku. Mogą Państwo mieć pewność, że Wasze samochody trafią w jego doświadczone ręce. Naprawa każdego samochodu wymaga indywidualnego podejścia, by jak...
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
Witam Bmw e91 silnik 2.0 n47d20c 2009 rok. Między 1800 a 2000 wyskakuje błąd silnika. C01F1, C0933. No i powtarza się P115C. EGR wymieniony, przewód odmy wymieniony, przepływomierz wyczyszczony, filtr powietrza wymieniony. Dodam że błąd czasem znika przy jeździe. Nie wiem gdzie juz szukać.
Dzień dobry, poszukuję elektryka/elektronika z pasją, który zdiagnozuje i usunie usterkę klimatyzacji. Problem polega na tym, że klimatyzacja jest cały czas włączona gdy włączony jest nadmuch. Przycisk klimatyzacji jest wyłączony a włączony jedynie wentylator i zimny nadmuch. Mimo to...
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Mitsubishi ASX to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2010 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu razem z kilkoma liftingami, produkowanego w nadwoziu...
BMW Serii 5 to niemieckie auto klasy wyższej produkowane od 1972 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 8 generacji modelu. BMW opisuje swoje modele litera i cyfrą. W tym wypadku...