Lenmik warsztat samochodowy, wulkanizacja
Jedności 109, Janczewice
Terminy aktualizowane automatycznie
Głównym profilem mojej działalności jest mechanika i elektronika samochodowa, a także pomoc drogowa. Wieloletnie doświadczenie branżowe oraz doskonale wykwalifikowana kadra pracownicza sprawiły, że zyskaliśmy stałe grono zadowolonych klientów....
Lenmik warsztat samochodowy, wulkanizacja
Jedności 109, Janczewice
Terminy aktualizowane automatycznie
Głównym profilem mojej działalności jest mechanika i elektronika samochodowa, a także pomoc drogowa. Wieloletnie doświadczenie branżowe oraz doskonale wykwalifikowana kadra pracownicza sprawiły, że zyskaliśmy stałe grono zadowolonych klientów....
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
Cieknie spod czujnika poziomu oleju. czy wystarczy zdemontować czujnik i wymienić o-ringi, czy trzeba wymieniać cały czujnik ? Czujnik wskazuje prawidłowo.
Citroen C6: Miałem małe zderzenie z sarną, w reflektorze bi-xenon opadła soczewka i nie podnosi się przy pomocy śruby do ustawiania wysokości, moje pytanie brzmi czy reflektor cały do wymiany czy jest tam dostęp od tyłu po wymontowaniu go i możliwość naprawy tej usterki, żarówki świecą i działa...
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...