ul. Niechorska 16, , Gryfice
Drążek kierowniczy to jeden z elementów układu kierowniczego pojazdu samochodowego. W układzie drążki kierownicze są dwa, lewy i prawy. Jeżeli w swoim samochodzie wyczuwasz luz na kole kierownicy, słyszysz stuki w trakcie jazdy i jest problem ze zbieżnością kół, to prawdopodobne że masz do wymiany drążek kierowniczy. Zalecane jest, aby wymieniać go razem z końcówką drążka kierowniczego. Po takiej wymianie należy ponowne ustawić zbieżność kół.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Pacjent to Chevrolet Aveo T300. Przy skręcaniu kierownicą co jakiś czas słychać stuki z okolic komory silnika, szczególnie przy manewrowaniu. Przy jeździe prosto żadnych hałasów. Czyżby to wyrobiona końcówka drążka kierowniczego?
Zauważyłem olej w rurze od intercoolera. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.
Problemem są drgania kierownicy podczas jazdy. Po zmianie kół z letnich na zimowe razem z felgami pojawiły się w/w drgania i mimo wyważenie kół problem dalej pozostał. Co może je powodować?
Witam, skrzynia automatyczna w Espace 4 przerzuca do 4 biegu i dalej nie chce. Na manualu idzie dobrze. Co może ją blokować w ten sposób? Pozdrawiam
Wibracje i drżenie samochodu podczas skręcania jest ściśle powiązane z układem kierowniczym i układem zawieszenia. Za generowanie drgań może odpowiadać niski poziom płynu hydraulicznego w...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...