Warsztat samoobsługowy Kozy

Filtry

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Twój samochód wymaga naprawy lub przeprowadzenia podstawowego serwisu, który jesteś w stanie wykonać samodzielnie? Z myślą o takich osobach powstały samoobsługowe warsztaty samochodowe. Najem stanowiska na godziny pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy, a także dostarczyć frajdy i satysfakcji przy pracy z własnym autem.

Ile kosztuje korzystanie z warsztatu samoobsługowego?

Zdecydowana większość ofert związanych z godzinowym najmem stanowiska do samodzielnej naprawy auta opiewa na kwoty rzędu 20-30zł/h. Okazuje się jednak, że w tej samej cenie można pracować w skrajnie różnych warunkach. Na cenę najmu stanowiska wpływa też jego wyposażenie w postaci podnośnika, czy wózka narzędziowego. Dodatkowe narzędzia specjalistyczne mogą wymagać dopłaty, jednak nierzadko na miejscu można liczyć na darmową poradę specjalisty. Polecane serwisy samoobsługowe posiadają także łazienkę i szatnię.

Gdzie pojechać do warsztatu samoobsługowego?

Na rynku wiele jest ofert najmu godzinowego warsztatu samoobsługowego. Jednak sprawdzając oferty można zauważyć skrajne standardy warsztatów przy zachowaniu prawie tej samej ceny. Niektóre serwisy samoobsługowe to wydzielone stanowiska rodem z Autoryzowanej Stacji Obsługi, a niektóre zaledwie udostępnianym garażem z kanałem. Warto udać się do rekomendowanych warsztatów samoobsługowych, w których nierzadko liczyć można na pomoc obecnego tam specjalisty.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

VW GOLF IV KOMBI TDI 130KM 2005r: Problem ze zmianą biegów

Witam. Mam problem ze zmianą biegów w VW Golf IV kombi 130KM skrzynia biegów 6 biegowa . Było wymienione kompletne sprzęgło wraz z wysprzęglikiem hydraulicznym (bez koła dwumasowego) . Problem polega na tym że podczas zmiany biegów, biegi ciężko wchodzą. Po odpowietrzeniu poprawiło się ale tylko...

Odpowiedzi (3)

MATIZ 1999: REGULACJA SILNIKA

WITAM MAM PYTANIE NA JAKIE PARAMETRY SILNIKA NALEŻY ZWÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ PRZY JEGO REGULACJI TAK ABY PRACOWAŁ ON JAK NAJBARDZIEJ EFEKTYWNIE I ZARAZEM JAK NAJCISZEJ

Odpowiedzi (2)

BMW E46 318d silnik M47N z 2003r - przebieg ok. 315 tyś. km: Opory podczas skrętów w BMW E46 318d

Witam. Podczas skręcania (w lewo/prawo) czuć na kierownicy duże opory. Czasami opór wyczuwalny jest stale podczas skrętu, a czasami tylko krótkimi momentami (tzn.: skręcam i wyczuwam opór, potem idzie kawałek delikatnie i znowu opór). Zauważyłem również, że koła po wyjściu z zakrętu nie wracają...

Odpowiedzi (2)

BMW, E39, 520i 1998r: dymienie po hamowaniu silnikiem

BMW e39, 520i, podczas zjazdu z góry na zamkniętej przepustnicy-powiedzmy dystans min 500 m w ten sposób, po dodaniu gazu puszcza chmurę niebieskiego dymu - spalany jest więc olej- po chwili przestaje puszczać dym, dzieje się tak po każdym zjeździe z góry.

Odpowiedzi (5)

Nasze porady

Fiat Bravo II - Cena wymiany rozrządu

Fiat Bravo II - Cena wymiany rozrządu

 Produkowany w latach 2007 - 2012 Fiat Bravo II to następca modelu Stilo. Auto wyglądem nawiązuje do Grande Punto oraz swojej pierwszej wersji. Do wyboru były 4 silniki benzynowe od 90KM do...

więcej

Seat Leon I - Cena wymiany rozrządu

Seat Leon I - Cena wymiany rozrządu

 Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...

więcej

Seat Ibiza (IV, V) - Cena wymiany rozrządu

Seat Ibiza (IV, V) - Cena wymiany rozrządu

Seat Ibiza to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1984 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i sedan. Głównymi...

więcej

Seat Ibiza III - Cena wymiany rozrządu

Seat Ibiza III - Cena wymiany rozrządu

 Produkcja trzeciej generacji Seata Ibizy ruszyła w 2001 roku. Jest to samochód osobowy należący do segmentu B. Ibiza III uzyskała tytuł Samochodu Roku 2003, a dwa lata później przeszła...

więcej