ul. Wrocławska 35, Psie Pole, Długołęka / Wrocław
"Zdecydowanie polecam. Pan z serwisu stanął na głowie, aby wytłumaczyć mi wszystkie zawiłości dotyczące usterki mojego pojazdu. Czas oczekiwania niedługi, a naprawa wykonana naprawdę dobrze.",
Agnieszka, KIA Sportage
ul. Wrocławska 35, Psie Pole, Długołęka / Wrocław
"Zdecydowanie polecam. Pan z serwisu stanął na głowie, aby wytłumaczyć mi wszystkie zawiłości dotyczące usterki mojego pojazdu. Czas oczekiwania niedługi, a naprawa wykonana naprawdę dobrze.",
Agnieszka, KIA Sportage
Spawanie plastiku to usługa zyskująca na popularności. Odkąd zderzaki aut przyjmują coraz bardziej wymyślne kształty, zakup nowego stanowi spory wydatek. Jeżeli auto ucierpiało w kolizji w nieznacznym stopniu, nie zawsze popękane elementy plastikowe trzeba wymieniać. Można oddać je do spawania uzyskując pierwotny wygląd, zaoszczędzając sporo pieniędzy.
Każda naprawa np. zderzaka samochodowego jest inna. Każde uszkodzenie jest inne, a zatem ilość zużytego materiału i czas pracy mechanika również się różni. Cena ustalana jest w zależności od rozległości uszkodzeń i trudności rekonstrukcji elementu. Tak samo jak wyceniane są usługi blacharskie. Ostatecznie można uznać, że naprawa zderzaka za pomocą spawania plastiku zaczyna się od 200 zł i rośnie. Nadal jest to jednak ekonomiczniejsza forma naprawy.
Spawaniem i naprawą zderzaków zajmują się wyspecjalizowane w tym firmy. Standardowy mechanik samochodowy może przyjąć takie auto na warsztat, jednak naprawę zleca firmie zewnętrznej. Po jego stronie będzie leżał demontaż zderzaka, dostarczenie go do sprawdzonego przez siebie przedsiębiorstwa oraz ponowny montaż. Warto korzystać z pomocy rekomendowanego serwisu, ponieważ kierowca ma gwarancję na montaż, a także nie musi się martwić ewentualnym niedopasowaniem zderzaka do nadwozia. W dodatku nie trzeba szukać serwisu spawającego plastiki, ponieważ mechanik będzie miał już wybrany swój sprawdzony.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Peugeot 308 1.2 puretech 130 po wymianie rozrządu przy odpalaniu na zimnym silniku autem trzęsie obroty pikują do 1900 po chwili wracają na pozycję 1000 o autem przestaje trząść. Na ciepłym silniku to zjawisko nie wystepuje
Mazda 5 2,0 diesel 143 km po odpaleniu na zimnym kopci i pracuje na 3 cylindry, po przegazowaniu wszystko ustępuje
Witam, Seat Altea automat 7 stopniowy zbyt wcześnie zmienia bieg na wyższy i efekt taki, że "buczy" bo zbyt wolno jedzie. Czy to można wyregulować?
Witam posiadam citroena ds5 hybryda z silnikiem 2 litrowym diesel i puł autatyczną skrzynią biegów podczas ruszania na silniku spalinowym podczas zmianie każdego biegu od 1 do następnego silnik wyraźnie zwalnia czyli przed zmianą biegu popuści gaz po czym jedzie normalnie i znowu zmienia...
Choroba lokomocyjna powoduje, że podróż samochodem zamienia się w koszmar i znacznie się wydłuża. Na czym polega? Co wywołuje jej objawy, a co im zapobiega? Podpowiadamy jak jej skutecznie...
Jakie są objawy zużycia amortyzatorów? Jak wydłużyć ich żywotność? Czym grozi jazda autem, w którym są one skrajnie wyeksploatowane? Ile kosztuje wymiana amortyzatorów w największych...
Przy coraz większych upałach klimatyzacji w samochodach to absolutna konieczność. Ta przydaje się również w trakcie zimy czy jesienią, aby skutecznie pozbyć się zaparowanych szyb. Jak serwisować...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...