Resory piórowe wymiana Stalowa Wola

Filtry

  • "Prawdę mówiąc parę razy naprawiałem tam samochód i szczerze jestem bardzo zadowolony ... szkoda tylko że długo się czeka na termin naprawy . Szczerze polecam Pana Widerę '",
    HUBERT

  • EURO Auto SERVICE Łukasz Gola Elektronika Mechanika

    Rzeczyca Okragla 127,  Stalowa Wola,  Stalowa Wola

    "Co za gość jestem pod wrażeniem jego wiedzy. Warsztat trochę na zadupiu ale naprawdę warto dowiedziałem się za późno bo oszczędził bym trochę złotówek. Mam audi A6 2012 byłem chyba u 6 magików w stalowej i okolicach wywaliłem w błoto ponad 3800 i auto dalej nie zrobione. Pan Łukasz znalazł pęknięty kabelek przy sterowniku silnika koszt 300 zł...",
    Jacek kobylarz, Audi

  • TomCars Auto Serwis

    ul. Staszica 3k,  Stalowa Wola

    "Bardzo dobry, profesjonalny warsztat, błyskawiczna weryfikacja usterki. Usługa wykonana szybko, rzetelnie, co najistotniejsze uczciwa wycena naprawy- bez naciągania na zbędne koszty. Na pewno tam wrócę. ",
    Anna, Volkswagen

  • "Prawdę mówiąc parę razy naprawiałem tam samochód i szczerze jestem bardzo zadowolony ... szkoda tylko że długo się czeka na termin naprawy . Szczerze polecam Pana Widerę '",
    HUBERT

  • EURO Auto SERVICE Łukasz Gola Elektronika Mechanika

    Rzeczyca Okragla 127,  Stalowa Wola,  Stalowa Wola

    "Co za gość jestem pod wrażeniem jego wiedzy. Warsztat trochę na zadupiu ale naprawdę warto dowiedziałem się za późno bo oszczędził bym trochę złotówek. Mam audi A6 2012 byłem chyba u 6 magików w stalowej i okolicach wywaliłem w błoto ponad 3800 i auto dalej nie zrobione. Pan Łukasz znalazł pęknięty kabelek przy sterowniku silnika koszt 300 zł...",
    Jacek kobylarz, Audi

  • TomCars Auto Serwis

    ul. Staszica 3k,  Stalowa Wola

    "Bardzo dobry, profesjonalny warsztat, błyskawiczna weryfikacja usterki. Usługa wykonana szybko, rzetelnie, co najistotniejsze uczciwa wycena naprawy- bez naciągania na zbędne koszty. Na pewno tam wrócę. ",
    Anna, Volkswagen

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Resor piórowy to element zawieszenia wymyślony w XIX wieku. Z początku używany do wozu konnego, obecnie stosowany w pojazdach dostawczych i Pick-upach. Montowany na tylnej osi pojazdu, pozwala na stosunkowo duże załadowanie przestrzeni bagażowej. Niestety zawieszenie z resorów piórowych znacząco pogarsza komfort jazdy i prowadzenie pojazdu.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Toyota Avensis 2018 sedan: Karta wpadła za szybę samochodu

Za szybę tylną od storny kierowcy wpadła mi karta parkingowa. Samochód to Toyota Avensis z 2018 sedan. Czy istnieje sposób żeby łatwo wyciągnąć z drzwi kartę parkingową?, Jeżeli nie czy na Śląsku najlepiej w rejonie Katowic znajduje się mechanik który w miarę szybko i tanio będzie w stanie pomóc...

Odpowiedzi (0)

Opel corsa D 2009 r.: Nawiew samochodowy

Witam mam problem z nawiewem w samochodzie opel corsa D 2009 r. 1.3 diesel. Jestem w trasie nie mam pojęcia co zrobić, parują mi szyby przez co tracę widoczność na drodze. Co mam w takiej sytuacji zrobić?

Odpowiedzi (0)

Kia Rio 2011: problemy po wymianie sprzęgła Kia Rio

Mam problem Kia Rio 1,2 2011 po wymianie sprzęgła samochód wydaje dziwne dźwięki jakby buczenie/warczenie/szumy. Dźwięki te słyszalne są podczas jazdy na 5 i przyspieszaniu w okolicach 60-80 km/h. Jak zwalniam poniżej 60 nastaje cisza , jak jadę powyżej 80 cisza. Najgłośniej jest jak jadę...

Odpowiedzi (0)

Alfa Romeo Giulietta 2018: Wyświetla się check engine i brak Star i Stop w Giuliettcie z gazem BRC

Mam Alfę Giuliette z 2018 r. 1,4 120 KM, silnik TJ (nie jest to MultiAir), w której zainstalowałem niedawno gaz BRC. Od samego początku p założeniu instakacji wyrzuca mi pomarańczową kontrolkę check engine, Start i Stop robi się niedostępny (pali się też ikonka z wykrzyknikiem) i auto przechodzi...

Odpowiedzi (0)

Nasze porady

Skoda Octavia I - Cena wymiany rozrządu

Skoda Octavia I - Cena wymiany rozrządu

 Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....

więcej

Skoda Fabia (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Fabia (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....

więcej

Skoda Fabia I - Cena wymiany rozrządu

  Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...

więcej

Skoda Superb I - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb I - Cena wymiany rozrządu

 Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...

więcej