Średnia cena usługi: od 363,22 PLN do 851,11 PLN
Czym jest filtr cząstek stałych?
Jest to filtr montowany w silnikach diesla, który ma za zadanie oczyszczać gazy spalinowe z cząstek sadzy. Wprowadzenie filtru DPF pozwoliło wyeliminować emisję czarnego dymu wydzielajacego się z rury wydechowej. Jest to zatem element odpowiedzialny za zmniejszanie emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
Co niszczy filtry DPF?
Podczas eksploatacji auta, głównie jeżdżąc tylko po mieście, kanaliki wkładu filtracyjnego zapychają się tym, co się nie dopaliło. Duże znaczenie ma także stosowanie odpowiednich olejów silnikowych. Wpływ na zapychanie się filtra ma również jazda z niedrożnym filtrem powietrza czy tankowanie paliwa o niskiej jakości.
Regeneracja, wypalanie, czyszczenie filtra DPF
Regeneracja filtra cząstek stałych ma na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności oraz przepustowości filtra. Proces ten ma spowodować że filtr DPF zostanie oczyszczony z sadzy a także wielu innych zalegających w nim popiołów i osadów. Filtr cząstek stałych nie może zostać zregenerowany tylko wtedy gdy jest uszkodzony mechanicznie. Jeśli filtr DPF jest całkowicie zniszczony, wymieniany zostaje wkład filtra na fabrycznie nowy.
Produkowany w latach 2007 - 2012 Fiat Bravo II to następca modelu Stilo. Auto wyglądem nawiązuje do Grande Punto oraz swojej pierwszej wersji. Do wyboru były 4 silniki benzynowe od 90KM do...
Seat Ibiza to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1984 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i sedan. Głównymi...
Produkcja trzeciej generacji Seata Ibizy ruszyła w 2001 roku. Jest to samochód osobowy należący do segmentu B. Ibiza III uzyskała tytuł Samochodu Roku 2003, a dwa lata później przeszła...
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...