AUTO-SPEC to kompleksowy serwis samochodowy, który oferuje pełen zakres usług mechanicznych. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi oraz zadowolenia klientów. Specjalizujemy się przede wszystkim w naprawach silników oraz w...
Sikorskiego 30 , Szczecinek
MECHANIKA I ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWA Diagnostyka komputerowa Naprawa i serwis układu klimatyzacji Badanie i wymiana płynu chamulcowego i płynu chłodniczego Naprawy silników Wymiana uszczelki pod głowicą Wymiana pasków i łańcuchów...
1 Maja 72, Szczecinek
"Zdiagnozowanie i wyeliminowanie awarii polegającej na przechodzeniu silnika, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, w tryb awaryjny. Przyczyną był nagar w turbinie, po jej wyczyszczeniu usterka została usunięta. ",
trawek, Volkswagen Golf IV TDI
Armii Krajowej 78, Szczecinek
"Wymiana opon przebiegła szybko i bez problemów. Dodatkowo dzięki ulotce dostałam rabat -10%. Na pewno jeszcze wrócę. ",
adobrowolska71, Kia
AUTO-SPEC to kompleksowy serwis samochodowy, który oferuje pełen zakres usług mechanicznych. Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi oraz zadowolenia klientów. Specjalizujemy się przede wszystkim w naprawach silników oraz w...
Sikorskiego 30 , Szczecinek
MECHANIKA I ELEKTROMECHANIKA SAMOCHODOWA Diagnostyka komputerowa Naprawa i serwis układu klimatyzacji Badanie i wymiana płynu chamulcowego i płynu chłodniczego Naprawy silników Wymiana uszczelki pod głowicą Wymiana pasków i łańcuchów...
1 Maja 72, Szczecinek
"Zdiagnozowanie i wyeliminowanie awarii polegającej na przechodzeniu silnika, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, w tryb awaryjny. Przyczyną był nagar w turbinie, po jej wyczyszczeniu usterka została usunięta. ",
trawek, Volkswagen Golf IV TDI
Armii Krajowej 78, Szczecinek
"Wymiana opon przebiegła szybko i bez problemów. Dodatkowo dzięki ulotce dostałam rabat -10%. Na pewno jeszcze wrócę. ",
adobrowolska71, Kia
Zawór recyrkulacji spalin EGR pozwala ponownie wykorzystać część gazów spalinowych do nowego procesu spalania. Działanie polega na wpuszczeniu 15-50% (zależnie od silnika) objętości spalin do cylindra w celu obniżenia temperatury spalania przy mieszance ubogiej (duża zawartość tlenu), a także polepszenia odparowania paliwa i spalania większej liczby węglowodorów przy mieszance bogatej (duża ilość paliwa). Takie działanie ostatecznie pozwala zmniejszyć emisję węglowodorów i tlenków azotu do atmosfery.
W najprostszej konstrukcji gdzie dostęp do zaworu jest banalny, a sterowany jest on pneumatycznie usługa czyszczenia może zając jedyne 2 godziny. W przypadku bardziej zaawansowanych konstrukcji wyposażonych także w chłodnicę EGR, czas wykonania usługi będzie dłuższy z sama usługa droższa. Tym samym koszt czyszczenia EGR zawiera się w kwocie 150 - 400 zł.
Poziom trudności czyszczenia zaworu recyrkulacji spalin zależy od modelu auta. W niektórych silnikach wystarczy odkręcić 2 śruby i zdjąć wąż podciśnienia. Inne wymagają odpięcia elektroniki, a później podłączenia komputera diagnostycznego. Dostęp do samego zaworu także bywa bardzo utrudniony i nie obejdzie się bez demontażu dodatkowych elementów, dlatego czyszczenie warto zlecić wyspecjalizowanemu serwisowi. Regeneracja EGR nie jest usługą drogą, a podejmując ryzyko samodzielnej wymiany można znacząco podnieść koszt naprawy w przypadku ewentualnego uszkodzenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dymienie z pod maski w okolicy EGR co to może oznaczać ? Czy trzeba tylko przeczyścić czy coś do wymiany ?
Problem polega na tym iż po wyczyszczeniu zaworu egr który się.otwiera oraz przepustnicy cały czas wyskakuje błąd problem egr mimo adaptacji. Co może być przyczyną?
Witam takie pytanko Renault Laguna 2 1.9 dci 2003 r. Czasem przy predkosci autostradowej 130-150 nagle wlacza sie zolta kontrolka swiec zarowych , auto traci moc na mimo zwolnienia i redukcji biegow na kazdym obroty nie wzrosna wiecej niz 2 tys. Po ponownym odpaleniu gasnie i jest wszystko...
Volvo v50 2 0 D 136KM 2005r. Bardzo nierówna praca zimnego silnika, po nagrzaniu lekkie podrygi. Po odłączenie EGR-lekkie drgania na zimnym silniku, po nagrzaniu drgania ustępują. Dobrze odpala zimny i ciepły, nie dymi.
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...