Norauto Toruń

ul. Olsztyńska 8a, Rubinkowo, 87-100 Toruń

****** 0.9 (19 opinii)

POLECANE WARSZTATY

Auto Serwis Maciejewski
******
opinie: 138

Końcowa 5 (wjazd od Szosy Chełmińskiej 90)
Chełmińskie ..., Toruń

ELECTRIC-SERVICE Sp. z o.o.
******
opinie: 48

Grębocin, DWORCOWA 28
GRĘBOCIN, Toruń

OK SERWIS
******
opinie: 68

ul. Polna 115
Mokre, Toruń

O warsztacie

ul. Olsztyńska 8a, Rubinkowo, 87-100, Toruń

Poniedziałek od 09:00 do 20:00
Wtorek od 09:00 do 20:00
Środa od 09:00 do 20:00
Czwartek od 09:00 do 20:00
Piątek od 09:00 do 20:00
Sobota od 09:00 do 20:00
Niedziela od 10:00 do 18:00

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie. Norauto Toruń znajduje się przy Centrum Handlowym Carrefour.

Więcej

Opinie (19)

Dodaj opinię
0.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 19 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat całkiem sprawnie obsługuje, w sklepie też przyjemnie, a i ceny są przystępne.


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Cztery razy naprawiam klimatyzację . Niestety bez skutku . Działa góra dwa tygodnie i do poprawki . Nie mam już siły nawet rozmawiać z obsługą . Uważam że obsługa stacji jest niekompetentna . Nie potrafią zdiagnozować prawdziwej usterki . Wymieniają tylko oringi i czynnik . A nawet po wymianach nie chce im się sprawdzić szczelności .jest to bardzo irytujące .


    VW golf 5

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podjechalalem autem pod warsztat z prosba o troche powieterza do kola bo dojechalem na flaku. Panowie sie rozesmieli i powiedziel ze nie maja czym. (Na podlodze lezaly weze od kopresora). Na pewno juz tam nigdy nie pojade z zadna sprawa.


    Foed mondeo

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat to jedna wielka pomyłka. Mechanicy na niczym się nie znają. Pojechałam do warsztatu żeby naprawili mi ręczy hamulec. Po diagnostyce stwierdzili, że do wymiany są hamulce i tarcze (przód i tył) oraz liki. Ponadto do wymiany drążki układu kierowniczego. Wycena i kosztorys zwaliła mnie z nóg przekroczyła wartość samochodu. Następnie udałam się do innego warsztatu i okazało się że wszystko jest sprawne nawet w bardzo dobrym stanie a do naprawy było tylko zaciski od hamulca ręcznego.Chcieli mnie naciągnąć na naprawę około 3000 zł a w rzeczywistości zapłaciłam u innego mechanika 150 zł. Ogólnie porażka i tyle w tym temacie. [wymoderowano].


    Nissan Almera

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kupiłem u nich felgi z oponami i już nigdy tam nie pojadę nawet po szklankę wody. 5 razy wracałem (w ramach gwarancji) bo coś bilo na kołach, samochód zachowywał się tak jakby jechał po muldach na stoku. Przy szybszej prędkości wyrywało kierownicę z rąk. Na nowych felgach odważniki po 5 gram w sumie na koło ponad 100g. Twierdzili że tak musi być. Samochód według ich opinii miał wyrobione końcówki drążków i całą półośke i dlatego tak skakał ( 2 tygodnie wcześniej były wymieniane wszystkie drążki i końcówki wraz z geometrią). Niestety na poprzednich felgach stalowych tak nie było i auto jechało płynnie. Całą winę odpychali od siebie żeby tylko zrzućić na klienta. Poprosiłem żeby jeden z pracowników przejechał się że mną i stwierdził że jest coś nie tak, ale po przyjeździe do sklepu kierownik najwyraźniej pominął opinie swojego pracownika i dalej upierał się przy swoim że problem leży po stronie mojego samochodu. Żenada!!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Kubo,

    zapraszam do serwisu w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

    Pozdrawiam,
    Dyrektor serwisu Krzysztof Rutkowski

    Opel

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam wyważania kół w norauto. Totalna porażka w jednym kole nawet 30 gram za dużo. Zaniepokoiło mnie bicie koła udałem się do konkurencji i na moich oczach sprawdzał koła twierdząc że jakiś amator wyważał! 4 koła źle wyważone to żenada.0


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny kliencie,
    Zapraszamy do serwisu - oczywiście wyważymy koła w ramach reklamacji. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
    Pozdrawiamy, Zespół Norauto

    Seat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niekompetencja i tyle na temat tego serwisu!!!! Wymienili mi uszczelkę pod pokrywą zaworów ale po pewnym czasie zauważyłem że olej znika w zastraszającym tempie... Pojechałem do innego mechanika i po oględzinach Pan stwierdził że nie widział jeszcze takiej fuszerki przy wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów... Ja straciłem podwójnie ale przestrzegam innych przed tym błędem..Proponuję omijać serwis Norauto Toruń szerokim łukiem!!!!!


    Toyota

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Auto oddałem do przeglądu klimatyzacji i napełnienia. Wymienili części które jak się okazało były dobre. Nawet zdiagnozowanie dziurawej chłodnicy dla tych specjalistów to problem i nabili układ. Ogólnie wszystko na nie, wcześniej oddałem auto do ustawienia zbieżności i też po usłudze trzeba było udać się do innego warsztatu. Jestem bardzo na nie. I tak poszło 500 zł.


    Vw crafter

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W dniu 02.05.2017 (wtorek) oddałem do Norauto Toruń samochód w celu wymiany łacznika elastycznego (wcześniej oczywiście upewniajać się czy taką usługę Serwis świadczy i czy dostarczony łącznik jest prawidłowy - co zostało potwierdzone przez Serwis, że tak). Gdy odebrałem pojazd około godziny 18.00 od razu podczas powrotu do domu zauważyłem, bardzo duże drgania auta i dzwięki dochodzące z rejony wydechu, szczególnie podczas przyśpieszania... Jak się okazało (przy oględzinach w czwartek), łacznik został wspawany w fatalny sposób i bardzo naprężony, co gorsza było to robione w aucie z zamontowanym wydechem (a winno się go wyjąć i robić poza pojazdem!). Co gorsza wszystko na to wskazuje, że pracownicy uszkodzili mi sondę lambda, spawając zaraz obok niej spawy! - od środy spalanie wzrosło o 3-4 litry na 100 km oraz zmniejszyła się dynamika jazdy! (komputer wskazuje uszkodzenie sondy). Załączam zdjęcia tej fuszerki... autem praktycznie się nie da jeździć... I kto teraz naprawi tą fuszerkę, a co gorsza pokryje koszt wymiany sondy????


    Audi A3 2.0 TDI BMN

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Masakra, kto się zna trochę na mechanice i budowie pojazdu to odrazu zobaczy, że próbują naciągać na kompletnie niepotrzebne naprawy a dodatkowo albo brak niewiedzy młodych mechaników albo perfidne naciągactwo na wymianę sprawnych części w aucie, co również potwierdzają jak widać inne komentarze. Przykład: próba wcisnięcia wymiany końcówek drążków kierowniczych, które wg mechanika miały luz, co oczywiście było bzdurą. Próba wciśnięcia wymiany sprawnych tarcz i klocków hamulcowych, których jeszcze daleka droga do ostatecznego zużycia. Geometria kół i brak wydruku z komputera już daje do myślenia...Najlepsze to informacja, iż przy wymianie rozrządu jeśli nie wymienię pompy wody to nie będę miał gwarancji. Gdzie tłumaczę, że pompa wody w moim aucie chodzi na pasku od alternatora a nie na pasku od rozrządu i tym samym z rozrządem nie ma nic wspólnego. Dopiero kierownik salonu swojemu sprzedawcy wytłumaczył, że to ja mam racje :) Ceny części stosunkowo drogie do innych hurtowni motoryzacyjnych. Tzw promocyjne przeglądy za obniżoną cenę to ściema, podają promocję z przekreśloną starą cebną i z obniżoną nową lecz nie informują, że ten przegląd jest okrojony i to nie to samo. A zatem to już jest wprowadzanie klienta w błąd.


    Ford

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Auto oddane na wymianę opon. Do tej wymiany mam tylko jedno zastrzeżenie...ale o tym na końcu. Negatywna ocena dotyczy się postawy i ogólnej polityki firmy. Po wykonanej wymianie opon jeden z Panów przy kasie wręczył mi pokaźną listę "napraw koniecznych w moim aucie".
    Lista obejmowała wymianę:
    -płynu chłodzącego
    -płynu hamulcowego
    - dwa wahacze przednie
    - drążki kierownicze
    - ustawienie geometrii
    -łącznik stabilizatora
    Jedyną celną uwagą okazał się zużyty łącznik stabilizatora, który wymieniłem u innego mechanika.
    Reszta uwag panów serwisantów okazała się bzdurą. Wg nich do wymiany kwalifikuje się tylko sworzeń jednego z wahaczy, ale jest on nie wymienialny ( z tym się zgodzę), więc trzeba wmienić komplet wahaczy bo inaczej nie ustawią zbieżności... ręce opadają.
    [wymoderowano] pieniędzy widać na wysokim poziomie.
    Podsumowując auto zostało bez mojej wiedzy "przetrzepane" pod wszelakim kątem, a nie skupiono się na usłudze którą im zleciłem. Opony założone prawidłowo, natomiast kołpaki które wchodziły wcześniej idealnie na felgę przy pomocy zatrzasków zostały zamocowane na pół gwizdka plastikowymi opaskami zaciskowymi. W czasie jazdy jeden kołpak oczywiście spadł, porysował się i popękał. Przy odbiorze auta nie zauważyłem tego zaniedbania. Drugiego takiego samego kołpaka nie znalazłem nigdzie, więc trzeba było wymienić komplet.


    Fiat

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    zgłosiłem sie do Norauto awaryjnie w sobotę popołudniu z uwagi na wyciek płynu z układu wspomagania układu kierowniczego.Po 30 min poinformowano mnie że uszkodzony jest przewód zasilający (przypadłość Insignii) .panowie poinformowali że dziś tego nie załatwią i że częśc jest dostępna tylko w serwisie opla.auto zobowiązali się naprawić w poniedziałek do południa.Zażadałem od nich faktury za zakup części w serwisie Opla na co się zgodzili.W poniedziałek auto odbierała znajoma.Kierownik stwierdził że nie może udostępnić faktury zakupu gdyż jest to wewnętrzny(sic!) dokument norauto.JA wsiadłem w auto po tygodniu w sobotę i w niedzielę ruszyłem w drogę do Holandii...na autostradzie przed Poznaniem odpadła dolna osłona silnika!!!!....Panom z norauto nie wpadło do głowy że jeśli jest mocowana na zapinki i śruby to musi byćtak samo zamocowana po wykonanej usłudze.Zajechałem do norauto w Poznaniu ,przedstawiłem sytuację i tam zaproponowano mi oczekiwanie do poniedziałku na naprawe ,oczywiscie odpłatną!!!!Nikogo nie interesowało że auto było robione w ich serwisie w Toruniu.Zaproponowali mi żebym udał sie z reklamacją do Torunia to "zdązy Pan dzis przed zamknięcie"Nie mając wyjscia auto podniosłem na swoim podnośniku przed ich salonem wczołgałem sie pod spod stwierdziłem kompletny brak zapinek i śrub ,mało tego okazało się że geniusz montujący w Toruniu tą osłonę zamocował ją na jednym blachowkręcie!!!!!! musiałem kupić zapinki oraz śruby w poznaniu.sam poprawnie zamocowałem osłonę .To nie wszystkie problemy.Z Holandii dzwoniłem do Torunia opisałem sytuację zażądałem rekompensaty finansowej i natychmiastowego przekazania mi faktury zakupu częsci w serwisie Opla.Okazało się to największym problemem.Dopiero po 2 tygodniach jak zagroziłem kontrolą auta w serwisie Opla oraz oddaniem sprawy do Sądu i opisaniem ich postępowania w internecie przesłano mi mailem ksero faktury która oczywiscie nie była wystawiona na moje nazwisko co było uzgodnione.Rozmowy z kierownikiem w Norauto Toruń wyglądały jak rozmowa klienta z debilnym sprzedawcą ktory nie wie co sprzedał i co źle zrobił.Ostatecznie zaproponowano mi obniżenie kosztów usługi przy kolejnej wizycie w ich serwisie.MAsakra!!! Jeśli dbacie o swoje auta to nigdy ale to przenigdy nie korzystajcie z usług serwisu Norauto!!!!!!! tam faktycznie można wejśc kupić zapach do auta albo pióra wycieraczek i nic więcej.
    Zapomniałem dodać iż poprzednia usługą u nich było "nabicie" klimy i sprawdzenie szczelności .Klima na drugi dzień była pusta bo "mechanik " nie dokręcił zaworka..........naciągnięto mnie wtedy na znacznik płynu, i jeszcze coś...łącznie ponad 150 zł więcej niż powinno być o czasie czyli 2 dni już nie wspomnę.


    Opel Insignia 2,0 cdti

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem na zbieżność . auto serwisowane,żadnych luzów. panowie "mechanicy wymieniacze" stwierdzili że do wymiany są drążki kierownicze oraz końcówki. koszt 270 zł. pojechałem do Hopke. Rzecz jasna żadnych luzów nie stwierdzono. Zbieżność ustawili. Pokiwali głowami z uśmiechem na słowo "norauto"


    mazda

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie dziwię się negatywnym opiniom. Dałem Nissana awaryjnie do wymiany (przełożenia na inne felgi) opon z powodu uszkodzenia felgi.

    Trwało to pół dnia, koszt ze 3x tyle co u normalnego wulkanizatora i źle pozakładane ciężarki (wyważenie) , tak że koła biły niemiłosiernie, więc następnego dnia i tak musiałem oddać już do prawdziwego mechanika.

    Oczywiście dodana do tego cała lista rzeczy, które wg nich są do wymiany - śmiech, bo akurat dość regularnie serwisowany jest ten samochód i np. klocków i tarcz sprzed 3 miesięcy raczej wymieniać nie trzeba :)))

    Amatorka i naciągactwo, od tego czasu kupuję tam tylko zapach do samochodu.

    Dodam jeszcze też, że panowie z Norauto mają zwyczaj katować silniki, sprzęgła i opony samochodów klientów poruszając się po parkingu przed zakładem z piskiem opon i ruszając z 6000rpm...
    Do przemyślenia, jeśli ktoś planował oddać tam auto.


    Nissan Primera

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Chciałem podłączyć lampy DO DZIENNEJ JAZDY zakupione wcześniej u nich i usłyszałem że mam sobie poszukać w Toruniu elektryka - bo dla nich to nie zarobek - więcej tam nie IDĘ !!! POZDROWIENIA DLA KIEROWNIKA.


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] Po kilkukrotnym wytłumaczeniu, że mają wymienić tylko cylinderek hamulcowy i uzupełnić płyn (i odpowietrzyć) uparli się, że wymienią całe zestawy szczęk z obu stron, które niedawno były wymieniane! Nowo założony cylinderek ZEPSULI i kazali za niego zapłacić! Cena płynu z odpowietrzeniem 80 zł (sic!) Za prace z z wymianą zepsutej części cena powinna wynieść ok. 150 zł a policzyli prawie 330! Sam zrobiłbym to w max 2 godziny ale specmajstrom z noszauto zajęło to 2 dni.... [wymoderowano] aby tylko zedrzeć kase... Omijać szerokim łukiem!


    Daewoo Matiz

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Koszmar, umówiłem się (na konkretną godz.) na wymianę oleju w silniku - oczywiście czekałem prawie godzinę po przybyciu zanim samochód znalazł się na podnośniku. Wymiana oleju trwała ponad 1,5 godz.!!!! Jak zacząłem się niecierpliwić i pytać co parę minut, co z samochodem i dlaczego tak długo - dostawałem odpowiedz - to tyle trwa i za 5 minut będzie gotowy... i tak przez prawie godzinę. W końcu usłyszałem, że nie mogą założyć osłony pod silnikiem i tu cytat "...bo francuzy tak mają..." ;) Dopiero jak zacząłem robić awanturę, nagle auto zostało mi oddane. A to co zobaczyłem pod maską... zgroza. Praktycznie cała plastikowa obudowa na silniku była w oleju!!! Brak słów!!! Omijać z daleka!!!!


    Renault Laguna II

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Chcąc zrobić geometrię kół wyliczono mi koszt naprawy poprzedzającej na 2300zł (amortyzatory,sprężyny,) pojechałem dla pewności na dwie inne stacje diagnostyczne dla pewności i gdy sprawdzili ich listę usterek to się za głowę złapali mam zawieszenie gwintowane 3 miesięczne i co oni chcieli mi wymieniać [wymoderowano]


    chrysler pt cruiset crd

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    pomimo umowienia godziny na wymiane oleju i tak trzeba było czekac 40 min (bez informacji o tym jak dlugo, z jakiego powodu itd), ponieważ chcialem sprawdzic czy nie ma wyciekow z tylnego mostu po niedawnej naprawie spytalem czy moge wejsc na warsztat - to co zobaczylem troche mna wstrzasneło - mechanicy (srednia wieku 25 lat) pomylili silnik ze skrzynia biegow i zaczeli spuszczac olej ze skrzyni biegow !!! po chwili (jakies 200-300ml) stwierdzili ze dziwny kolor tego oleju wiec dokrecili filtr z powrotem i zaczeli sie rozgladac... za silnikiem. Wole nie myslec jak wyglądają bardziej skomplikowane operacje niz wymiana oleju i filtra...


    subaru

Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 8192

Usługi wykonywane przez warsztat