CENTRUM OBSŁUGI POJAZDÓW - Tomasz Polanowski

Marii Skłodowskiej-Curie 112, Bielawy, 87-100 Toruń

****** 4.3 (11 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Marii Skłodowskiej-Curie 112, Bielawy, 87-100, Toruń

Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00
Sobota od 07:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego. Zgodnie z filozofią firmy Bosch świadczymy usługi o najwyższej jakości przy użyciu nowoczesnego sprzętu diagnostycznego i części zamiennych. Oddając samochód do naszego zakładu możesz mieć pewność, że zostanie on naprawiony przez profesjonalistów.

 

Oferujemy: serwis i naprawa klimatyzacji, serwis opon, oleje i filtry, mechanika, elektromechanika, układy wtryskowe benzyny, układy hamulcowe.

Więcej

Cennik

Dezynfekcja klimatyzacji

od 50 do 100 zł
Diagnostyka komputerowa kasowanie błędów

od 100 zł
Serwis klimatyzacji z uzupełnieniem czynnika

od 150 do 200 zł
Wymiana klocków hamulcowych

od 80 do 120 zł
Wymiana płynu hamulcowego

od 80 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (11)

Dodaj opinię
4.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 11 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Obsługa bardzo miła i na tym koniec,
    z miłym uśmiechem na twarzy Pan poinformował przy odbiorze że usterka jak była tak jest
    a 1100 trzeba zapłacić... bo panu mechanikowi się coś wydawało a okazało się że to nie to. Takim mechanikiem to ja też mogę być.
    Nie polecam.
    P.S
    O syfie w samochodzie, zostawionych foliach nie wspominam.


    Nissan

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od kilku lat serwisuję samochód służbowy SKODA i jestem bardzo zadowolony
    W aucie służbowym serwis wykonał cały zakres usług, od przeglądów standardowych (oleje smary klimatyzacja) do napraw bardziej skomplikowanych: naprawa rozrządów, wymiany sprzęgła, dwumasu , pompy paliwa oraz wtrysków
    Za każdym razem postawiona diagnoza jak i jej usunięcie przebiegało bardzo sprawnie.
    Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić CENTRUM OBSŁUGI POJAZDÓW - Tomasz Polanowski


    SKODA OCTAVIA

  • Ś
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Drogo i trzeba uważać!
    Moją opinię można traktować jako opinię osoby w ogóle niedoświadczonej (pierwszy samochód, druga wizyta).

    300zł za części, 500zł za robociznę (100zł za godzinę). Z rachunku :
    - naprawa hamulcowych tył + odpowietrzenie: 2h
    - wymiana blaszek klocków przód: 1h
    - wymiana linek ręcznego: 40 minut
    - demontaż i montaż tarcz i zacisków hamulcowych tył: 1h
    - toczenie rantów tarcz tył - gratis
    - przyklejenie listwy - gratis
    - coś dzwoniło w kierownicy - "odgiąłem obudowę i blaszka wypadła, ale nie rozkręcałem" - gratis
    - podłączenie kompa i usunięcie błędów - gratis
    Łączny czas naprawy wg. rachunku 5 roboczo godzin - ile to powinno trwać to raczej wiadomo. Kolejna sprawa - w związku z tylnymi kołami, oddzielnie liczona naprawa (2h) oddzielnie liczony montaż i demontaż tarcz i zacisków (1h). Wszystkie gratisy wykonane już po moim telefonie, żeby już nic więcej nie robili, bo po prostu jest za drogo.

    Przyjeżdżam z prośbą o rzucenie okiem na tylne prawe koło, hamulec nie odbija. Przy okazji proszę o spojrzenie na 4 rzeczy: (gratisy z listy) i tłumik. Proszę o telefon z informacją co ile będzie kosztowało kiedy już rzucą na to okiem. Do godziny 12:30 brak kontaktu. Dzwonię. "Samochód już wisi, przód zrobiony, bo tam blaszki mocowania hamulców były do wymiany (pomyślałem sobie, w sumie ile to może kosztować, więc mniejsza o to, niech będzie, skoro były do wymiany) zaraz będziemy się zajmować tyłem. Tłumik jest w porządku - jest trochę korozji, ale nie ma przedmuchów, więc można jeszcze jeździć." Więc proszę o telefon z wyceną i się żegnamy. O 16:30 dzwoni telefon - "Samochód już stoi: koszt 860zł. Przeżyje to pan?". Mówię, że w tym momencie to już chyba nie mam nic do powiedzenia i proszę o podanie co ile kosztowało - biorę kartkę i razem z tym co pan do mnie mówi notuję kwoty. Inne sprawy "Proszę się nie przejmować, zmieścimy się raczej w tej kwocie." Po odłożeniu słuchawki podliczam wymienione elementy i wszystko sumuje mi się do 650zł. Sprawdzam w necie ceny wymienionych elementów i wszystko się zgadza.

    Następnego dnia rano dzwonię do serwisu i proszę o nie dokonywanie kolejnych napraw , ponieważ nie chcę, żeby rachunek był większy. Pan mi mówi, że już mnie za to nie skasuje i da mi znać kiedy będzie samochód do odebrania. Na miejscu ciężko mi jest dyskutować, bo się nie znam. Słyszę, że źle zrozumiałem 2 telefony i nie o to chodziło, że wcale nie jest drogo, bo "200zł za naprawę tylnych hamulców to chyba niedużo, nie?". Płacę i wychodzę.

    Ale listwa przyklejona, zdjęcie na komórce tego, jaki błąd w komputerze został usunięty widziałem, kierownica nie dzwoni, hamulce działają inaczej, pedał bardziej czuły (tak chyba powinno być po odpowietrzeniu?), ręczny inaczej trochę się zaciąga - czyli wszystko co na rachunku było zrobione.

    Podsumowując: niby 5h pracy przy wymianie blaszek, linek i przeczyszczeniu hamulców, dodatkowe naprawy bez zgody. Małym pocieszeniem są gratisy. Do oceny czytającemu, czy warto.


    Alfa Romeo Mito

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do serwisu jeżdżę już z drugim samochodem. Wykonywali mi już tu całe spektrum usług, od wymian rozrządów, po naprawy zawieszenia, wymiany sprzęgła, wymiany tarcz i klocków, olejów, filtrów, ustawianie geometrii kół aż po montaż czujników parkowania, o wymianach kół i samych opon nie wspominając.
    Za każdym razem byłem bardzo zadowolony.
    Czasem z uwagi na obłożenie trzeba poczekać parę dni na przyjęcie samochodu na warsztat ale to chyba świadczy dobrze akurat o serwisie.

    Na osobny komentarz zasługuje obsługujący klientów Pan Marcin. Bardzo kontaktowy i zaangażowany człowiek!

    Z czystym sumieniem polecam!


    Fiat Bravo

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam.
    Posiadam Mercedesa Klasy C w dieslu. Pojawiły się pewne problemy z układem kierowniczym. Pojechałem najpierw na przegląd ponieważ się kończył więc pomyślałem, że jak go tam wytrzepią to będę wszystko wiedział co trzeba zrobić. Diagnosta mówił, że przekładnia kierownicza do wywalenia hmmm. Pojechałem do warsztatu na Barwnej. Szybko znaleźli usterki w układzie kierowniczym, i nie przekładnia tylko drążki kierownicze, przy okazji warsztat przejżał cały samochód co się żadko zdaża w warsztatach bo robią tylko to na co klient przyjeżdża, a jak auto jest już na warsztacie to taka diagnostyka oszczędza wiele czasu a i koszty są mniejsze. Wymienili za jednym zamachem oringi na pompie ciśnienia bo się pompa paliwa pociła i kilka innych uszczelnień, które przed zimą warto wymienić ze względu na mój przebieg (320 000km), wyczyśliki silnik po wyciekach i teraz wszystko jest ok silnik czysty, nic nie puka, geometria ok 2 dni i auto śmiga jak nigdy.
    Polecam


    Mercedes C 220CDI

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Serwisuję już drugi raz mojego Mercedesa w tym warsztacie. Diagnoza przebiega błyskawicznie jak i naprawa. Obsługa biura profesionalna jak i warszatatu. Długo szukałem normalnego warsztatu w Toruniu i chyba znalazłem. Polecam wszystkim


    Mercedes C220CDI (W202)

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony z naprawy, jako jedyni byli w stanie ustalić przyczynę usterki silnika (brudny zawór egr). Szybki czas usunięcia awarii,
    miłą i fachowa obsługa, brak naciągania na zbędne wydatki, naprawa na dobrych częściach.


    Opel Corsa

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolona z jakości serwisu. Mimo negatywnych opinii poniżej, jestem mile zaskoczona. Miałam wrażenie, że mój samochód był pod troskliwą opieką pana Tomka. Byłam informowana o stanie auta, poczynionych zmianach i wszelkich dodatkowych kosztach. Autko fukncjonuje bez zarzutu już dwa miesiące po naprawie. Polecam wszystkim, którzy szukają rzetelnej firmy, miłej i fachowej obsługi.


    Audi A3

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem włascicielką astry III, auto szarpało i gasło z tym problemem byłam u 2 innych mechaników, aż wreszcie z polecenia trafiłam do tego serwisu,auto zdiagnozowano i naprawiono w ciagu jednego dnia, ponadto zaproponowano mi auto zastępcze a to wszystko za rozsądną cenę do tego miła i fachowa obsługa.


    opel astra III

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Korzystam z usług warsztatu od lat.Obecnie serwisuję dwa samochody marki opel i peugeot. Wszystkie usługi, naprawy wykonywane są na bardzo wysokim poziomie. Zaletą warsztatu jest realne szacowanie napraw, proponowanie ekonomicznych rozwiązań, części zamiennych. Ostatnio w moim oplu miałam problem z filtrem DPF, okazało się jednak, że uszkodzony był przewód od "jakiegoś" czujnika. Za całą naprawę, oraz wypalenie filtra zapłaciłam tylko 100 zł.


    Zalety:
    szybko, profesjonalnie


    Wady:
    brak


    opel vectra

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jak oddawałem auto do naprawy to w mojej Vectrze C nie działało domykanie szyb, światło postojowe i silnik nawiewu. W trakcie naprawy padło też światło mijania - diagnoza: żarówka, propozycja - żarówki Bosch za 90 zł - ok ale świateł nadal brak, kolejna diagnoza bezpiecznik - tym razem trafiona ale żarówki za namową zostały. Domykanie szyb zrobione, silnik niby też ale podkreślili, że naprawa doraźna. Za demontaż i montaż silnika nawiewu 150 zł (w sumie jakaś godzina pracy), za naprawę 100 zł. Silnik działał 9 dni. Do całości doszła diagnostyka komputerowa i kasowanie błędów - 50 zł i żarówki postojowe (nie widziałem czy wymienione) - 10 zł. Razem 400 zł. Jak za tydzień radości mieszanej z wątpliwościami to trochę za dużo.


    Wady:
    naciąganie na zbędne wydatki, ceny usług


    Opel Vectra C

Podobne warsztaty