POWRÓT

Bosch Service Omnibus

Inne polecane warsztaty

Elektromechanika, Mechanika Pojazdowa
******
opinie: 58

ul. Fabryczna 18
Lasowice, Tarnowskie Góry

Bosch Service Zuber
******
opinie: 27

Kopalniana 66
Bobrowniki Śl., Tarnowskie Góry

Mechanika Pojazdowa Mokrus Bronisław
******
opinie: 20

Grzybowa 71
Strzybnica, Tarnowskie Góry

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (19) Neutralne (2) Negatywne (3)

  • AUTOR: DATA: 2018-04-16 09:20

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    [wymoderowano]. Pierwsze co to się dają do najdroższych rzeczy i wymieniają A później okazuje się że była błahostka za parę złoty. Odradzam wizyty jak tylko mogę i opowiadam to wszystkim moim znajomym i oni też omijają ten syf z daleka.!!!!!


    Marka/model samochodu:
    BMW

  • AUTOR: DATA: 2017-11-07 20:01

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie polecam, własciciel wredny i nie wywiązał się z umowy. Zmarnowałem dzień wolny i pieniądze na benzynę. Wyparł się umówionej wizyty, ponadto wulgarny. Przerosło ich Bmw z 2005r. Radzę uważać.


    Marka/model samochodu:
    Bmw 530d

  • AUTOR: DATA: 2016-12-21 17:19

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Wszystko OK !!! Polecam !!!
    Bosch Omnibus w T.G. to Service klasy PREMIUM nic dodać nic ująć...


    Marka/model samochodu:
    Volvo S40

  • AUTOR: DATA: 2016-08-03 11:54

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Citroen C5 II HDI 16 - 2000 cm – rok produkcji 2004
    Jeżdzę tym samochodem 2 lata. W ostatnim czasie miałem problemy z odpaleniem silnika.
    Kaszlał - jakby jeden lub dwa cylindry nie zapalały. Będąc na urlopie w Zabrzu, postanowiłem oddac do Servisu Bosch – Omnibus - w Tarnowskich Górach.
    Diagnosowanie i naprawa trwały długo, ale w końcu zlokalizowano feler i usunięto go.
    Silnik zapala teraz na dotyk. Ale stwierdzono następny problem na kolektorze ssącym,
    który Firma chce usunąć w czasie mojego następnego pobytu w Zabrzu.
    Jedyny problem jaki pozostał - to jest jakby silnik stracił moc – nie wiem czy to jest wina tego kolektora, czy turbosprężarki. Dowiem się to dopiero po następnym pobycie w Zabrzu.
    Ceny za usługę - przystępne. (mieszkam w Niemczech i nie ma porównania do cen za podobne usługi - tutaj) Servis OK.


    Marka/model samochodu:
    Citroen C5 II HDI 16 - 2000 cm

  • AUTOR: DATA: 2016-03-21 09:49

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Naprawa samochodu Toyota Yaris rocznik 2001. Wymiana sprzęgła, kontrola układu hamulcowego, ustawienie zbieżności. Umówiona wizyta okres oczekiwania to ok. tygodnia. Samochód odstawiony do mechanika wraz ze specyfikacją naprawy po południu w czwartek. Pojazd do odbioru w godzinach południowych w sobotę. Z uwagi na awarię narzędzia nie zrobiono regulacji zbieżności. Oceniam przeprowadzenie usługi pozytywnie.


    Marka/model samochodu:
    Tayota Yaris rocznik 2001

  • AUTOR: DATA: 2015-11-18 10:15

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Polecam!!
    Rzetelna, uczciwa firma z fachowcami!!
    Fakt, długo czekałem na auto ale było warto - lepiej długo, a dobrze niż szybko, a źle.
    Panowie nie są naciągaczami.


    Marka/model samochodu:
    Citroen c5 III 2010 2.0 HDI

  • AUTOR: DATA: 2015-11-08 08:01

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Koszmar, nie polecam. 17.09 - 15.10 moje auto w serwisie i nic.
    Auto odmówiło odpalenia, zostało awaryjnie uruchomione na plaku i pojechało do serwisu Omnibus.
    Po tygodniu analiz i sprawdzania otrzymałem informację - iż konieczny jest demontaż pompy wtrysków (250-350zł) a potem regeneracja pompy. Z regeneracją samej pompy (bez sterownika) koszt łączny to 1900zł. Po regeneracji i testach dostaje informację -pompa już jest ok, ale trzeba zregenerować jej sterownik a serwis posiadający certyfikację Boscha nie zajmuje się takimi regeneracjami. Zaproponowano mi iż cała regeneracja pompy zostanie cofnięta, nie policzą mi żadnej dodatkowej opłat za obecne prace. UWAGA: Autoryzowany serwis Bosch i jego właściciel radzi mi kupić na Allegro usługę regeneracji pompy. Koszt na allegro to 1200zł, oraz zapewnienie, iż 3-4h montażu, 150-200zł max (3 razy pytałem i potwierdzałem przez telefon ten koszt z właścicielem) i auto wyjeżdża z warsztatu. Tydzień czekania + 2 tygodnie wcześniejsze walki i jest pompa, Montaż 2-3 dni i w środę, po 4 tyg. otrzymuje telefon z warsztatu: czy auto ma jakąś blokadę antykradzieżową (po 4 tyg? przecież na poprzedniej pompie zregenerowanej podobno odpaliło na 3-4sekundy nim sterownik wyłączył pompe). Po mojej odpowiedzi - iż nic mi o tym nie wiadomo - ok to będziemy sprawdzać dalej. 6h później nadal nic, otrzymuje informacje iż komputer po przyjęciu klucza immobiliser zgłasza błąd - brak zgody na uruchomienie silnika. OK, auta nie da się uruchomić, przyjechało ale nie umie samo wyjechać, wezmę je do innego warsztatu. Kontaktuje się z firmą, oznajmiając iż przez 4 tygodnie praktycznie nic się nie ruszyliśmy, wydałem 1200zł na regenerację pompy a auto jest w stanie gorszym niż przyjechało. W związku z tym domagam się od warsztatu - skoro nie umieją sobie poradzić - opłaty za lawetę (100zł) do innego warsztatu, który zajmuje się tylko BMW. Warsztat odmawia. Zamawiam lawetę, przyjeżdża na miejsce i czeka 30 min nim ktoś mógł wreszcie z kierowcą porozmawiać i oznajmić - auta nie wydadzą, nim nie zapłacę 250zł za usługę montażu pompy. Laweta wraca bez samochodu a ja rozmawiam z właścicielem. Oznajmiam mu, iż o opłacie nikt mnie nie poinformował a auto jest po 4 tygodniach w warsztacie w gorszym stanie niż było wcześniej - wiec nie chcę płacić za felerny montaż pompy, z którego to tego powodu auto może nie odpalać, na pytanie o wysokość opłaty właściciel twierdzi ze podawał mi takie koszty i taka czynność została zrealizowana - demontaż + montaż pompy wiec muszę zapłacić inaczej nie wyda mi auta. Właściciel przekonuje mnie ze w tej sytuacji to ja jestem [wymoderowamno] i traktuje ich warsztat jak Caritas, ze oddaje samochód, naprawiają go i jeszcze to Oni mają za lawetę zapłacić.
    Warsztat w Chorzowie uruchomił samochód w 4 dni -źle zamontowana pompa wtryskowa (na sylikonie i z użyciem narzędzi pneumatycznych, które spowodowały przestawienie pompy przy montażu i to to zablokowało odpalenie silnika).


    Marka/model samochodu:
    BMW E46 320D '2000

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam
    W zasadzie nie komentujemy wpisów klienta ale w tym przypadku, jesteśmy zmuszeni
    zająć stanowisko.
    Jest nam ogromnie przykro, że rozczarowaliśmy klienta, że w tak negatywnym świetle
    przedstawił nasze działania jakie podejmowaliśmy podczas prac przy samochodzie.
    Sprostowania wymaga fakt podany przez klienta, że nie było efektów naszej pracy.
    Po pierwsze po sprawdzeniu wtryskiwaczy stwierdziliśmy, że problem jest po stronie ciśnienia
    z pompy. Klient zostaje poinformowany i zapada decyzja, że mamy przetestować pompę a
    to wiąże się przecież z kosztami takimi jak : wcześniej diagnostyka wtryskiwaczy ,
    dem/mont. pompy, następnie testy pompy na stole probierczym, przywrócenie sprawności
    mechanicznej pompy co w konsekwencji powoduje powstanie kosztów a są jeszcze koszty
    ewentualnej naprawy sterowania pompy więc powiadomiono klienta o przewidywanych
    kosztach.
    Jest to już spora suma, a że mieliśmy informację ze strony klienta że koszty są
    nieakceptowalne to zaproponowaliśmy klientowi, że my ze swej strony zrezygnujemy z
    obciążania go kosztami jakie do tej pory powstały z uwagi na rezygnację z dalszej naprawy
    pompy i jedynym rozwiązaniem jest to by klient sam kupił pompę po regeneracji w niższej
    cenie a my ją zamontujemy i tyle.
    Było to bardzo duże ustępstwo z naszej strony, ale z uwagi na dobro klienta tak
    postanowiliśmy. Efekt klient dokonuje zakupu pompy, my odsyłamy starą pompę do dostawcy
    następnie przychodzi pompa po regeneracji tzn. ta zakupiona przez klienta, Samochód
    przygotowany do zamontowania pompy, założona blokada, pompa jest ustawiona przez zakład
    naprawczy i zblokowana. Montujemy pompę zgodnie z procedurami, nie mamy podstaw
    przypuszczać, że ustawienie pompy w zakładzie naprawczym jest błędne, nie mamy
    podstaw by zakładać, że założona blokada nie zabezpieczyła nam ustawień silnika a
    ponadto nie stosujemy narzędzi pneumatycznych przy takich pracach więc przyjmujemy
    że wszystko jest w najlepszym porządku i przystępujemy do testów.
    A każdy etap prac konsultowany jest z klientem - przekazujemy odczyty z testera i
    konfrontujemy z wiedzą właściciela pojazdu o ewentualnych blokadach itp. w międzyczasie
    zapada decyzja klienta o braku zgody na dalsze prace i zabraniu samochodu.
    Więc nie mogliśmy sprawdzić do końca ustawień pompy i silnika co skutkowało to tym
    że wykonał to inny warsztat. A koszty jakie poniósł klient w naszym serwisie to 200,00 zł jest
    to koszt dem/mont. pompy do testów i po testach, pozostałe koszty związane z naszą pracą przy pompie zostały pominięte. Koszt dem/mont. pompy zakupionej przez klienta nie był nigdzie uwzględniany ponieważ usługa nie została zakończona. Zaznaczamy jeszcze raz, że jest nam ogromnie przykro, że nie sprostaliśmy wymaganiom klienta, mimo tylu ustępstw z naszej
    strony nie było nam dane doprowadzić naprawy do końca. Cały okres tej współpracy z
    klientem był nacechowany z naszej strony na ustępstwa ale skutek jaki został osiągnięty jest
    całkiem odwrotny. Jesteśmy na rynku 25 lat i jak w każdej branży są dobre i złe chwile
    współpracy między serwisem a klientem, ale musimy zaznaczyć że takie przypadki jak ten w
    naszej pracy są naprawdę unikalne a obsługujemy kilka tyś klientów rocznie. Współpraca
    serwisu z klientem musi być oparta na zrozumieniu, zaufaniu i rzetelnym podejściu każdej ze
    stron do zaistniałego problemu nawet minimalne niezrozumienie rodzi fatalny w skutkach
    rozwój sytuacji konfliktowych.

    Z pozdrowieniami
    Załoga naszej firmy.

  • AUTOR: DATA: 2015-05-19 21:19

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Naprawiałem dzisiaj w Omnibusie pompowtryskiwacze. Na naprawę czekałem na miejscu bo jestem z Żywca. Czas naprawy wraz z demontażem i montażem zajął im pięć godzin. Polecam bo zabieg wyszedł ok. Nie wydaje mi się żeby musieli wozić części do innych bo mają nowy sprzęt (widziałem bo byłem osobiście jak testowali moje pompowtryski )


    Marka/model samochodu:
    Passat

  • AUTOR: DATA: 2015-03-28 20:47

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Powiem tak , fachowo, rzeczowo , zlecenie , wymiana , pełna satysfakcja. Wymieniałem w omnibusie : zawieszenie, amortyzatory, rozrząd, drążki kierownicze, płyny eksploatacyjne itd. w moich Audi. Polecam. Jak zlecić pracę to tylko fachowcom. Dziękuje po raz enty...


    Marka/model samochodu:
    Audi a4

  • AUTOR: DATA: 2014-04-16 22:26

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Po wielu analizach,wybrałem tą firmę w celu regeneracji pompowtryskiwaczy i muszę obiektywnie przyznać,że nie żałuję tego wyboru.Regeneracja wykonana perfekcyjnie,pompowtryskiwacze nie odbiegają parametrami od fabrycznych,silnik działa rewelacyjnie,jest dużo mocniejszy i cichszy.Mam nadzieje,że bezproblemowo pojeździ kilką ładnych latek.


    Marka/model samochodu:
    FORD GALAXY 1.9 TDI

  • AUTOR: DATA: 2013-09-22 13:59

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    dalem do zrobienia wtryski, regeneracja wyszla mnie dwa razy taniej niz nowe, jestem b. zadowolony. Szybko i sprawnie.


    Marka/model samochodu:
    AUDI

  • AUTOR: DATA: 2012-05-26 15:51

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Witam!! na wstępie opisze moją przygodę z tak zwanymi serwisami a więc posiadam samochód renault velsatis 2,2 dci który pewnego dnia stracił na mocy a nad mienie że posiada 150 KM czyli nie mało Moja velcia musiała jechać do macierzystego serwisu renault, miły pan w gajerku powiedział że komp wszystko powie i będzie jasne usiadłem na sofie dostałem kawkę i czekałem, minęły 4 godziny ten sam facet w gajerku dosiada się do mnie i mówi iż w samochodzie niczego nie znaleziono gdyby można było
    uchwycić błąd chwilowy z komputera to można by diagnozę postawić a tak to komputer niczego nie pokaże, udałem sie do kasy i zapłaciłem 150 zł .Ale wiem że velcia cierpi znam ją jestśmy razem 2 lata jadę do innego serwisu i tu powtórka z rozrywki tyle że facet w gajerku powiedział że pokasowali mnóstwo błędów i to była przyczyna "tylko skąd ów błędy? dzień wcześniej ich nie było" idę sobie do kasy i tu 250zł.Zdesperowany w końcu zostawiam velcie u mechanika z polecenia i tam szybka diagnoza
    turbo padło oraz zawór ciśnienia doładowania sobie myślę oki


    Zalety:
    Kontynuacja niżej


  • AUTOR: DATA: 2012-05-26 15:43

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    wymieniamy niech velcia odsapnie turbo po regeneracji 1000zł zawór ciśnienia doładowania 400zł oczywiście wiadomo że przy wymianie turbo to dochodzi olej filtry całość to 850zł cała zabawa mnie kosztowała 2250zł odbieram velcie od mechanika czystą i zdrową przejechałem raptem 15 km i znowu to samo komp mówi, velcia oklapła a ja z nią zdenerwowany biorę telefon dzwonie do mechanika a tu słyszę że to może jeszcze wtryski albo egr lub coś z ciśnieniem "ciśnienie to mi podskoczyło na 2250 kolego" szukam w internecie i szukam pomocy dzwonie po znajomych i odzwaniają mi znajomi z Tarnowskich Gór mówiąc że u nich jest serwis który pomoże mojej chorej velci dzwonie szybko umawiam się, a , że jestem z Rudy Śląskiej to musiałem się zwalić na głowę moim znajomym oddaje velcie o 7:01 w serwisie mówię co jest i czekam na diagnozę a o 11:00 dzwoni mechanik że wie co jest to uszkodzony przepływomierz i stąd velcia tak cierpiała wymieniają na nową przepływkę ustawiają, robią kontrolę układu recyrkulacji i odbieram moją velcie zdrową a i ja jestem szczęśliwy bo z diagnozą za całość zapłaciłem 1045zł zrobiłem już 200 km i jest cacy. Podsumujmy a zresztą wszystko opisałem wnioski niech każdy sobie sam wyciągnie u mnie ten serwis ma mega pozytywną opinię a mechanicy pracujący tam to złote rączki mam daleko ale zawsze wole to od naciągaczy z Rudy Śląskiej typu wymienimy i zobaczymy co dalej pozdrawiam całą ekipie z serwisu zadowolony klient z Rudy.


    Zalety:
    szybka diagnoza (TRAFNA)
    konkretna rozmowa z mechanikiem
    cały czas kontakt telefoniczny wiem co dzieje się z samochodem


    Wady:
    >NIE MA<


  • AUTOR: DATA: 2012-04-06 19:44

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    polecam każdemu najlepszy warsztat w Tarnowskich Górach '' OMNIBUS ''


    Zalety:
    same zalety


    Wady:
    nie znam


  • AUTOR: DATA: 2012-02-14 20:24

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Regenerowałem wtryskiwacze do mercedesa w tej Firmie
    jestem mile zaskoczony nie tylko ceną ale podejściem do tematu
    i szczególną fachowością pracowników.

    Słowa uznania za wykonaną usługę, polecam ten serwis wszystkim którzy
    mają problem z samochodem


    Zalety:
    jakość usługi
    terminowość


  • AUTOR: DATA: 2011-11-27 23:09

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    wystawiam pozytywny,poniewaz jestem zadowoliny z ich uslug .


    Zalety:
    godziny otwarcia


    Wady:
    nie widze


  • AUTOR: DATA: 2011-10-27 21:27

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    korzystam z tego serwisu wiele lat, nawet ostatnio regenerowali mi Turbosprężarkę i jestem bardzo zadowolony, wszystko wytłumaczą, pokażą wydruki. oby tak dalej. Pozdrawiam!


    Zalety:
    czynne od 07:00 - 21:00!!
    miła obsługa, która potrafi odpowiedzieć na każde pytanie,


  • AUTOR: DATA: 2010-12-01 20:32

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    DROGI "KLIENCIE" TZN PANIE MARKU POZDRAWIAMY


  • AUTOR: DATA: 2010-12-01 13:41

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Witam, od lat mój tata jeździł do firmy "Omnibus" i serwisował samochód, ja jestem ich klientem od maja i muszę powiedzieć, że panuje tam fajna sympatyczna atmosfera z normalnym podejściem do klienta a właściciel firmy to najsympatyczniejszy Pan, który nie raz okazał się być bardzo rzetelny i uczciwy. Odstawiłem do nich Mercedesa Ml na diagnostykę silnika i zapłaciłem tylko 90 zł! Mają oryginalny tester! a w mercedesie w Zabrzu chcieli mnie skasować ponad 250 zł za tę samą usługę,polecam jak najbardziej. Marcin T. Pozdrawiam i dziękuje BOSCH SERWIS


  • AUTOR: DATA: 2010-08-05 13:16

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Witam,od wielu lat korzystam z usług serwisu i jestem zadowolona,nigdy nie mialam problemow i szczerze polecam ten warsztat.


    Zalety:
    Solidnosc i uczciwosc


    Wady:
    nie widze


  • AUTOR: DATA: 2010-04-02 20:15

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Witam pracuję w tym serwisie jako mechanik i naprawdę wspaniale by było by np. ,,WYROLOWANY ,, pisał prawdę, -co zlecił do naprawy,- co uzgodniono, a jak wypłacono za klocki to tylko pozytywnie świadczy o naszej Firmie, że dobro klienta bierze górę.


  • AUTOR: DATA: 2010-03-27 12:25

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    serwisuje u nich wszystkie samochody firmowe jak i osobisty.... nigdy jak dotąd nie musiałem jeździć na poprawki, a jak wiadomo w samochodach firmowych dużo rzeczy się psuje. Jeżeli chodzi o cenę, to uważam, że nie odbiega od konkurencji, a mam pewność, że nie wsadzają mi bubla do samochody i wiem, że z dnia na dzień z rynku nie znikną. już od dawna wiadomo, że cena nie idzie w parze z jakością. Tak więc komentarze jakie tu czytam uważam, że są wyssane z palca i pewnie pisze je zazdrosna konkurencja.


    Zalety:
    jakość, cena, obsługa możliwość dogadania się, doświadczenie


    Wady:
    czasami mają zbyt dużo klientów, ale to znak że ludzie im ufają


  • AUTOR: DATA: 2010-03-27 12:11

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    KOMENTARZE WYSSANE Z PALCA STWORZONE PRZEZ KONKURENCJE, POSUNIECIE DOŚĆ MAŁO ELEGANCKIE, PONIEWAŻ JESTEM KLIENTKĄ JUŻ OD PONAD 5 LAT I ZAWSZE JESTEM BARDZO ZADOWOLONA ZRESZTA I MÓJ MĄŻ NIGDY NIE MIAŁ ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ. TEN KTO ZNA TEN SERWIS TAK NA PRAWDĘ WIE ZE TO RZETELNA FIRMA. POZDRAWIAM ANNA


    Zalety:
    SZYBKO, DOKLADNIE, CENA OK


    Wady:
    TERMINY


  • AUTOR: DATA: 2009-07-09 16:00

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Szybka diagnoza , ekspresowa naprawa!!!
    Polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 07:00 do 21:00
Wtorek od 07:00 do 21:00
Środa od 07:00 do 21:00
Czwartek od 07:00 do 21:00
Piątek od 07:00 do 21:00
Sobota od 07:00 do 16:00

SERWIS  SAMOCHODOWY  AUTORYZACJA  BOSCH SERVICE,

STACJA KONTROLI POJAZDÓW  DO 3.5 T

PRACOWNIA  DIESLA

PRACOWNIA TURBOSPRĘŻAREK

Podobne warsztaty


WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.