FIRST STOP Latex Serwis Opole

Warsztat Godny Zaufania

Krapkowicka 18A, 45-732 Opole

****** 5 (19 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

FIRST STOP Latex Serwis Opole

O warsztacie

Krapkowicka 18A, 45-732, Opole

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Pierwszy serwis oponiarski pod marką LATEX powstał w 1958 roku w Opolu, jego założycielem był Maksymilian Groehl. W początkowym okresie działalności serwis specjalizował się w regeneracji i naprawie opon używanych.

W 1976 roku prowadzenie firmy przejął Gerard Groehl, syn Maksymiliana. Serwis ogumienia LATEX stale poszerzał zakres swoich produktów i usług zwiększając tym samym grono zadowolonych klientów.

Dziś serwisy LATEX OPONY w Opolu, Wrocławiu i Katowicach oferują Państwu bogatą ofertę związaną z kompleksowym serwisem ogumienia do wszystkich pojazdów, regeneracją felg aluminiowych, obsługą klimatyzacji i szerokim zakresem usług mechanicznych.

Serwisy LATEX OPONY obsługują auta osobowe, dostawcze, ciężarowe, a także maszyny i urządzenia rolnicze i przemysłowe. Do obsługi opon ciężarowych i rolniczych dostępny jest 24 godzinny serwis mobilny.

Bogata oferta produktów, profesjonalna pomoc poparta wieloletnim doświadczeniem oraz miła obsługa to nasze atuty, dzięki którym spełniamy oczekiwania naszych klientów, których liczba nieustannie wzrasta.

Zapraszamy do internetowej lub telefonicznej rezerwacji wizyty w serwisach LATEX OPONY.

Więcej

Cennik

Test akumulatora

Usługa zawiera:
- sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora
- kontrolę sprawności akumulatora

10,00 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

140,00 PLN
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (19)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 19 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Zrobiłem zbieżność przedniej osi, miałem wymieniane tulejki i mi trochę auto ściągało. Po zabiegu jak dostałem wyniki pomiarów zauważyłem że pomiar początkowy i końcowy TYLNEJ osi (prosiłem aby nie było nic z nią robiono) były różne, była większa różnica w pomiarze końcowym, nie wiem czy to błąd był pomiarowy czy może mi coś pokręcili specjalnie, ale pomimo wszystko trochę po wyjeździe z serwisu dalej mi ściągało, trochę mniej ale pomimo wszystko wyczuwalne. Po ok. tygodniu jazdy ściąga mi tak jak przed robieniem zbieżności.


    Volkswagen Passat 2009 2.0 TDI

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Za geometrię, zgłaszałem na początku że do ustawienia jest oś przednia oraz kąty. Mechanik najpierw ustawił zbieżność i już chciał kończyć, gdyby nie moja interwencja że pominął regulacje kątów. Sam zrobił sobie dodatkową robotę co przełożyło się znacznie na czas oczekiwania. Kiedy ustawił pierwszy kąt zbieżność wymagała znowu korekty i przez ten fakt zaczął walić narzędziami i szafką. Przy drugim kole się poddał twierdząc że śruba się zapiekła i zaproponował mi bym ją odkręcił (śruba była 3 miesiące temu regulowana, mam wydruk z poprzedniej geometrii). Po interwencji osoby przyjmującej zgłoszenie zaproponowano mi inny termin usługi w celu zruszenia "zapieczonej" śruby ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ. Kpina, ostatecznie mechanik na obu kołach zostawił negatyw i ponownie ustawił zbieżność. Nie polecam warsztatu, bo gdybym nie znał swojego samochodu i jego zakresu geometrii to by mnie oszukali ustawiajac byle jak, na skróty, proponując by napić się kawki A mechanik sobie3ssm poradzi. Mało tego, sam musiałem wskazać śruby do regulacji kątów.


    EP3

Nasze porady (3)

BMW e46 318i 1998r
Witam,mam problem z moim BMW a mianowicie z odpaleniem mam nowy akumulator, alternator też jest wymieniony a mimo wszystko czasami po prostu nie odpala tylko cyka ,akumulator wtedy rozladowany, proszę o podpowiedź co to może być
Audi A6 c5 turbo 1.8 1999
Obecnie samochód już wcale nie odpala. Wczesniej po zgaszeniu silnika musiałam odczekać od 20 do 30 min.Podlaczony pod komputer pojawił się błąd P1517 główny przekaznik-J2771 blad w obwodzie elektrycznym. Prosze o info.
Witam, problem z silnikiem zaczał się po wymianie chłodnicy i oleju. Jadąc na trasie wszystko jest ok, jednak gdy zatrzymam się potem w korku, temperatura drastycznie wzrasta i zaczyna piszczeć ciśnienie oleju. Co może być przyczyną?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę