Pełna gwarancja
Udzielamy gwarancji na wykonane naprawy. O szczegóły zapytaj w warsztacie.
Krapkowicka 18A, 45-732, Opole
Poniedziałek | od 08:00 do 18:00 |
Wtorek | od 08:00 do 18:00 |
Środa | od 08:00 do 18:00 |
Czwartek | od 08:00 do 18:00 |
Piątek | od 08:00 do 18:00 |
Sobota | od 08:00 do 14:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online
Pierwszy serwis oponiarski pod marką LATEX powstał w 1958 roku w Opolu, jego założycielem był Maksymilian Groehl. W początkowym okresie działalności serwis specjalizował się w regeneracji i naprawie opon używanych.
W 1976 roku prowadzenie firmy przejął Gerard Groehl, syn Maksymiliana. Serwis ogumienia LATEX stale poszerzał zakres swoich produktów i usług zwiększając tym samym grono zadowolonych klientów.
Dziś serwisy LATEX OPONY w Opolu, Wrocławiu i Katowicach oferują Państwu bogatą ofertę związaną z kompleksowym serwisem ogumienia do wszystkich pojazdów, regeneracją felg aluminiowych, obsługą klimatyzacji i szerokim zakresem usług mechanicznych.
Serwisy LATEX OPONY obsługują auta osobowe, dostawcze, ciężarowe, a także maszyny i urządzenia rolnicze i przemysłowe. Do obsługi opon ciężarowych i rolniczych dostępny jest 24 godzinny serwis mobilny.
Bogata oferta produktów, profesjonalna pomoc poparta wieloletnim doświadczeniem oraz miła obsługa to nasze atuty, dzięki którym spełniamy oczekiwania naszych klientów, których liczba nieustannie wzrasta.
Zapraszamy do internetowej lub telefonicznej rezerwacji wizyty w serwisach LATEX OPONY.
Więcej
Usługa zawiera:
- sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora
- kontrolę sprawności akumulatora
Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego
W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.
Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego
Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu
Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)
Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)
Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec
Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec
Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)
Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.
2022-09-02
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zrobiłem zbieżność przedniej osi, miałem wymieniane tulejki i mi trochę auto ściągało. Po zabiegu jak dostałem wyniki pomiarów zauważyłem że pomiar początkowy i końcowy TYLNEJ osi (prosiłem aby nie było nic z nią robiono) były różne, była większa różnica w pomiarze końcowym, nie wiem czy to błąd był pomiarowy czy może mi coś pokręcili specjalnie, ale pomimo wszystko trochę po wyjeździe z serwisu dalej mi ściągało, trochę mniej ale pomimo wszystko wyczuwalne. Po ok. tygodniu jazdy ściąga mi tak jak przed robieniem zbieżności.
Volkswagen Passat 2009 2.0 TDI
2020-09-26
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Za geometrię, zgłaszałem na początku że do ustawienia jest oś przednia oraz kąty. Mechanik najpierw ustawił zbieżność i już chciał kończyć, gdyby nie moja interwencja że pominął regulacje kątów. Sam zrobił sobie dodatkową robotę co przełożyło się znacznie na czas oczekiwania. Kiedy ustawił pierwszy kąt zbieżność wymagała znowu korekty i przez ten fakt zaczął walić narzędziami i szafką. Przy drugim kole się poddał twierdząc że śruba się zapiekła i zaproponował mi bym ją odkręcił (śruba była 3 miesiące temu regulowana, mam wydruk z poprzedniej geometrii). Po interwencji osoby przyjmującej zgłoszenie zaproponowano mi inny termin usługi w celu zruszenia "zapieczonej" śruby ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ. Kpina, ostatecznie mechanik na obu kołach zostawił negatyw i ponownie ustawił zbieżność. Nie polecam warsztatu, bo gdybym nie znał swojego samochodu i jego zakresu geometrii to by mnie oszukali ustawiajac byle jak, na skróty, proponując by napić się kawki A mechanik sobie3ssm poradzi. Mało tego, sam musiałem wskazać śruby do regulacji kątów.
EP3
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług