al. Śmigłego Rydza 22, 90-332, Łódź
Poniedziałek | od 07:00 do 21:00 |
Wtorek | od 07:00 do 21:00 |
Środa | od 07:00 do 21:00 |
Czwartek | od 07:00 do 21:00 |
Piątek | od 07:00 do 21:00 |
Sobota | od 08:00 do 15:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online
Firma Marvel będąc autoryzowanym partnerem marki Hyundai ma przyjemność uczestniczenia w atrakcyjnych programach opracowanych specjalnie dla naszych klientów, Oferujemy Państwu:
Kontrakty serwisowe – program umożliwiający precyzyjne zaplanowanie kosztów eksploatacji pojazdu. Program zawiera również wiele kluczowych korzyści a m.in.:
Zakresy obsługi:
Promocje:
Hyundai Assistance 5+
Celem Programu jest zapewnienie ochrony Uprawnionych podróżujących Pojazdem objętym ochroną ubezpieczeniową w ramach Programu, od ryzyka popadnięcia w trudności w czasie
podróży wskutek wystąpienia Zdarzenia assistance, przez organizację i pokrycie kosztów świadczeń assistance na rzecz Uprawnionych przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu zgodnie z OWU.
Program realizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Program jest całkowicie bezpłatny
Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Programu obowiązuje przez okres 12 miesięcy od dnia przeprowadzenia przeglądu Pojazdu w ASO. W przypadku, gdy przegląd Pojazdu zostanie przeprowadzony przed datą zakończenia już obowiązującej ochrony w ramach Programu, ASO dokona ponownego zgłoszenia Pojazdu do Programu, a Pojazd zostanie objęty Programem na kolejny 12 miesięczny okres, zastępujący dotychczasową ochronę Pojazdu, która wygasa wraz z ponownym zgłoszeniem Pojazdu do Programu przez ASO.
Atrakcyjne finansowanie usług wykonanych na serwisie
Obecnie oferujemy specjalny program finansowania naszych usług jak i zakupu akcesoriów.
Więcej
2023-11-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Oddałem auto do naprawy po stłuczce, oddali z zepsutym kluczem do auta gdzie nawet nie idzie zamknąć samochodu, a sam klucz wypada z odbudowy... Po zwróceniu uwagi że klucz działał Panowie oznajmili że taki klucz był oddany...gdybym wiedział to i tego zdjęcie bym zrobił... Dziękuję za kolejny wydatek do którego rozwalenia nie udało Wam się przyznać. Nie polecam!
Co do Państwa odpowiedzi, kluczyk był przekazany w dobrym stanie, bez wylatującego klucza z obudowy i z możliwością zamykania i otwierania, czyli ze wszystkimi guzikami, proszę sprawdzić kamery, widać w jakim był stanie, nadal uważam że to śmiech by w renomowanym salonie dochodziło do takich kłamstw, zaczynamy od klucza, to co dalej ukrywacie przed klientami?
Kia Rio
2023-07-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo przyjaźnie dla klienta przygotowana logistyka oraz punktualność i profesjonalizm w bardzo wysokim wydaniu. Dziękuję. Jestem bardzo zadowolony.
Hyundai i 30 48V 1,5L Smart, gwarancja odbiór oso
2023-07-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo przyjaźnie dla klienta przygotowana logistyka oraz punktualność i profesjonalizm w bardzo wysokim wydaniu. Dziękuję. Jestem bardzo zadowolony.
Hyundai i 30 48V 1,5L Smart, gwarancja odbiór oso
2023-04-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Miła obsługa, cena w normie i dość szybki czas wykonania usługi. Polecam
Hyundai I30
2017-07-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Najlepszy serwis z jakim miałem styczność . Bardzo miła i uprzejma obsługa . Mój trudny problem diagnozowało kilka warsztatów nieautoryzowanych i autoryzowanych zbywając mnie że ten typ tak ma . W Marvelu od razu zajęto się sprawą i naprawiono usterkę . Koszt może nie był najmniejszy ale jakość musi kosztować . Gorąco polecam i jeszcze raz podziękowania dla szefa serwisu Pana Mariusza za profesjonalne podejście do tematy i dużą wyrozumiałość dla mojego niezdecydowania .
Kia Ceed
2016-02-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Neutralny
Witam serdecznie,
firma marvel posiada zaplecze i sprzęt, które zapewniają bezproblemowa naprawę nawet nowoczesnych silników. Jest jednak problem... mam wrażenie, że mechanicy w firmie musza do samochodu podchodzić z książka zamiast "stetoskopu". Na pytanie dotyczące ceny konkretnej naprawy otrzymuje się wymijająca odpowiedź "to zależy czy po rozebraniu elementu nie okaże się, że jest jeszcze do wymiany inna cześć". Jeśli się czegoś nie wie to proszę mówić wprost lub powiedzieć "dowiem się i oddzwonię". Tracicie klientów przez takie podejście do sprawy. Diagnozowanie napraw na zasadzie "proszę jeździć, przy przeglądzie sprawdzimy" po czym informowanie, że cały element jest do wymiany (mimo, że można naprawić jeden element) jest niefachowe. Przestrzegam osoby, które chcą korzystać z serwisu ASO marvel, że w tym serwisie ASO (jak i w większości innych z reszta) nie naprawia się samochodów lecz wymienia w nich części na nowe. Chyba tylko tyle potrafią mechanicy w ASO teraz niestety
Kia Ceed
2015-11-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Witam, miałem problem z silnikiem w IX 55 , musze powiedzieć że czekał mnie ogromny koszt naprawy, ale dzięki wiedzy i fachowości serwisu oraz zaangażowaniu samego Prezesa udało się rozwiązać problem. Uważam ze to serwis gdzie dbają o swoich stałych klientów. Mogę śmiało polecić wszystkim Serwis Marvela.
hyundai ix 55
2015-03-27
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Wymiany części jak najbardziej ok problem jeśli trzeba zdiagnozować o co chodzi .Jak nie mogą się podpiąć do kompa to nic nie zrobią.Mimo wszystko pozytywnie
hyundai coupe
2014-07-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Bardzo korzystne wrażenia, miła obsługa doba fachowość
i40 rocznik 2012
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług