AUTO Józwik

Warszawska 28, Legionowo, 05-120 Legionowo

****** 4.6 (75 opinii)

DODAJ OPINIĘ

AUTO Józwik

O warsztacie

Warszawska 28, Legionowo, 05-120, Legionowo

Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 12:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Profesjonalny zakład mechaniki oraz elektroniki pojazdowej.

Stacja Kontroli Pojazdów

Więcej

Opinie (75)

Dodaj opinię
4.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 75 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • x
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do serwisu trafiłem z polecenia znajomych, silnik nagle zaczął dziwnie pracować pomimo braku wolnego terminu serwisant zdecydował sie mi pomóc . Szybka diagnostyka komputerowa, usunięcie usterki wtryskiwacza i testy. Cena przystępna, po naprawie rzeczowa rozmowa na temat wykonanej usługi i rady na przyszłość. Polecam :)


  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Passat B6 pojawil sie pierwszy raz w serwisie przy wycieku plynu chlodniczego. Diagnoza - rozszczelnienie chlodnicy, potrzebna nowa. Ok, koszty tez nie byly bardzo odlegle od sredniej, kolo 100PLN wiecej niz na allegro. Robocizna szybka, dosc profesjonalnie.

    Po 2 miesiacach z nowej chlodnicy znow zaczal wyciekac plyn, przyjechalem i oddalem. Auto odebral tesc - zero informacji, zero dokumentow dla klienta. To jeszcze nie dramat, w koncu tesc nie pytal tylko odebral.

    Gdy przyjechalem i poprosilem o informacje, co bylo robione i w jaki sposob, nie otrzymalem odpowiedzi. "Teraz nie mamy czasu, ale mozemy wyslac mailem". Maila podalem, a informacji od 2 miesiecy jak nie bylo, tak nie ma.

    Cala sytuacja wygladala jak u Mirka na zakladzie, a nie jak w duzym i obrotnym warsztacie, wspolpracujacym jako ASO Peugeot.

    Niby ok, ale pozostal niesmak.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,

    Potwierdzamy fakt wizyty oraz naprawy gwarancyjnej, niemniej jednak nie potwierdzamy zdarzenia jakoby nasz serwis nie odpowiedział na zapytanie Klienta odnośnie szczegółów naprawy gwarancyjnej. Przypominamy, iż odpowiedź na Pańskie zapytanie wysłana została na podany przez Pana adres e-mail w dniu 20.11.2017.

    Po opublikowaniu powyższego komentarza skontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie w celu wyjaśnienia niezgodności w tej sprawie. Okazało się, iż podany przez Pana adres e-mail zawierał błąd. W związku z powyższym pismo z dnia 20.11.2017 zostało przez nas wysłane ponownie.
    Uważamy, iż w świetle nowych faktów powyższy komentarz jest niewłaściwy i krzywdzący. Prosimy o jego usunięcie lub sprostowanie.

    Z poważaniem,
    Zespół AUTO Józwik

    Volkswagen Passat B6 2.0 tdi

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    jest ok. miło sprawnie zgodnie z umową. i tak powinno być!!!


    renault Fluence 2013r

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiam swoje dwa samochody od kilku lat. Nigdy nie spotkałem się z wpadką. Każdorazowo wycena i uzgodnienia telefoniczne na które się decyduję bądź też nie.
    Osobiście polecam.


    VW Golf VI

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zleciłem wymianę sprzęgła w Skodzie Fabii. Kompletne sprzęgło (tarcza, docisk i łożysko oporowe) dostarczyłem we własnym zakresie, tak więc koszt wymiany obejmował tylko robociznę i taki zakres naprawy z góry był uzgodniony. Przy odbiorze auta doliczono mi co prawda koszt wymiany żarówki STOP-u, ale to jestem w stanie zrozumieć i przeżyć (choć wcale o wymianę nie prosiłem). Nie mogę jednak zrozumieć i zaakceptować innych usterek które zafundowali mi mechanicy przy okazji wymiany sprzęgła.

    Po dokładnych oględzinach auta w domu stwierdziłem (w przedziale silnika):

    1. wypięte z uchwytów wiązki przewodów
    2. wysmarowany smarem gumowy wąż chłodnicy (który już od smaru zaczął puchnąć)
    3. wypięte i połamane plastikowe uchwyty rury ciepłego powietrza
    4. wlany do zbiorniczka wyrównawczego płyn chłodniczy niewiadomej marki ani pochodzenia. Nie prosiłem o taką dolewkę, tym bardziej że odstawiając auto poziom płynu mieścił się pomiędzy MIN i MAX, a po odbiorze auta, poziom ten grubo przekraczał MAX
    5. pozostawiona w okolicy chłodnicy szmata
    6. dodatkowo, przy okazji wymiany wspomnianej żarówki STOP-u, niepotrzebnie wypięto i wyciągnięto spod uchwytów większość wykładzin bagażnika w okolicach tylnej lamy, a doprowadzenie ich do należytego stanu zajęło mi później sporo czasu.

    Powyższe usterki mogą się wydać drobne i nie uniemożliwiające jazdy, jednak na pewno świadczą o niechlujnym podejściu do naprawy. To jednak nie koniec. Kolejne dwie fuszerki są groźne dla bezpieczeństwa lub żywotności układu napędowego.
    Chcąc zdemontować lewą półoś, mechanicy próbowali odkręcić sworzeń wahacza który jest połączony z wahaczem trzema utwardzonymi śrubami (oczywiście zapieczonymi po latach eksploatacji) Dwie śruby odkręcili, ale trzecia się nie poddała. Nie wiem więc jak udało im się zdemontować półoś, ale faktem jest że przy tej operacji:

    7. uszkodzili opaskę zaciskową osłony przegubu, przez co po niespełna 30 km jazdy wychlapany został niemal cały smar smarujący przegub. Gdybym w porę tego nie zauważył, miałbym do wymiany nie tylko opaskę za kilkanaście zł, ale cały przegub za kilkaset zł.
    8. dodatkowo składając wszystko w całość mechanicy zamiast utwardzonych nakrętek do wspomnianych wyżej śrub (oryginalnie jest to gruba podkładka z wprasowanymi trzema nakrętkami), zastosowali zwykłe nakrętki budowlane co w tym miejscu zawieszenia auta jest NIEDOPUSZCZALNE!

    Ja rozumiem że odkręcając zapieczone i często zardzewiałe śruby, trzeba czasem posłużyć się czymś mocniejszym niż klucz i że często takie śruby nie nadają się później do użycia, ale oczekiwałbym że w takim przypadku ktoś do mnie zadzwoni i poinformuje że trzeba kupić nowy zestaw elementów łączeniowych (w tym wypadku koszt kilkudziesięciu zł) i że uzgodniony koszt naprawy wzrośnie o taką właśnie kwotę.
    Nie rozumiem jednak jak w takim wypadku można przemilczeć kwestię wpływającą na bezpieczeństwo użytkownika i udawać że nic się nie stało.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Ponieważ nasza odpowiedź służyć ma czytelnikom portalu dobrymechanik.pl, a nie naszej komunikacji, odniesiemy się do sprawy w formie publikacji naszej wersji zdarzeń.
    Potwierdzamy wizytę pojazdu Skoda Fabia zarejestrowanego w powiecie Janów Lubelski w naszym serwisie celem wymiany sprzęgła. Części zamontowane były częściami powierzonymi, dostarczonymi przez użytkownika. Właściciel samochodu, jak również sam pojazd nie był nam wcześniej znany. Nigdy wcześniej nie odwiedzał naszego serwisu.
    Na wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, iż od samego początku rozmów w biurze naszego warsztatu użytkownik samochodu koncentrował się w głównej mierze na krytyce dotychczasowych serwisów, jakie zwykł odwiedzać (informacja ta być może przyda się czytelnikom celem uzyskania lepszego obrazu Klienta). Z rozmowy wynikało, że nie ma w naszym kraju, a przynajmniej naszym województwie warsztatu spełniającego oczekiwania tego Pana. Pierwsze wrażenie, jakie zrobił na nas Klient skłoniło nas do zastanowienia się czy aby nie lepiej nie podejmować się wykonania tej usługi. Mamy skąd inąd pewne doświadczenia w relacjach z Klientami, zatem pewne symptomy nie są nam obce. Jako profesjonalistom nie wypadało nam jednak odmówić i mimo wszystko podjęliśmy się tego niewdzięcznego wyzwania. Mieliśmy nadzieję, że uda nam się zmienić opinię właściciela auta o krajowej motoryzacji. Jak się później okazało i nam ten wyczyn się nie udał. Zastanawiającym jest jednak fakt, iż od naprawy minęło ponad trzy miesiące, podczas których Klient nawet nie spróbował skontaktować się z naszym warsztatem. Zapewniamy jednocześnie, iż wbrew temu, co opisał autor opinii wszelkie materiały użyte do naprawy pochodzące z naszego warsztatu były materiałami do celów profesjonalnych, motoryzacyjnych oraz gwarantują bezpieczeństwo w ruchu drogowym.

    Odnosząc się natomiast do Pańskich zastrzeżeń uprzejmie informujemy, iż przysługiwało Panu prawo zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości, które Pan opisał. Z możliwości tej Pan jednak (nie wiadomym, dlaczego) nie skorzystał uniemożliwiając nam tym samym dokonania weryfikacji prawdziwości i słuszności Pana zarzutów. W miejsce tego opublikował Pan w naszej ocenie bezpodstawną i nieprawdziwą opinię godzącą w dobre imię naszej firmy i szkodzącą naszej reputacji. Chcielibyśmy również poinformować, iż sprawa ta jest obecnie rozpatrywana, jako nosząca znamiona publicznego pomówienia i przekazana osądowi wymiaru sprawiedliwości.

    Z poważaniem,
    AUTO Józwik

    Skoda Fabia

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na pewno zaletą jest to, że można umówić się na naprawę na następny dzień, nie ma odległych terminów bo i klientów pewnie niewielu. Spieszyło mi się i zaryzykowałem. Myślę duży warsztat to i na pewno profesjonalnie będzie. Niestety profesjonalna była tylko cena cześć 98zł(76zł w intercars), montaż 66zł. Ale to do przelkniecia, jednak to jeszcze nie wszystko. Dodatkowo przy okazji wymiany przełącznika kierunkowskazów panowie spalili mi 5 żarówek za które też musiałem zapłacić - koszt żarówek 11,50zł ale ich wymiana to już dodatkowe 33zł.Zdecydowanie nie polecam, to na szczęście nie była duża naprawa, ale przy poważniejszych na pewno zaoszczędzicie robiąc to gdzie indziej i jest szansa, że przy okazji nic Wam nie zepsują za co też dodatkowo będziecie musieli zapłacić. Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Chcąc właściwie i profesjonalnie naprawić pojazd wymiana żarówek była konieczna i nie wynikała ona z ich "spalenia" przez nas jak Pan to ujął.
    Odnośnie ceny przełącznika, proszę zwrócić uwagę na fakt, że "nie każda część innej jest równa". Nie wiemy skąd wziął Pan cenę sugerując źródło InterCars, gdyż nawet w obecnej chwili w ich ofercie można znaleźć do Pana pojazdu przełączniki w cenach 90 - 160 zł.
    http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1522191916170-HP202_193-O3875-przelacznik-zespolony-pod-kierownica.html
    lub
    http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1916211821140-FE01499-O3875-przelacznik-zespolony-pod-kierownica.html
    Opinia jest zatem w naszej ocenie "nieco" przesadzona.
    Mimo wszystko dziękujemy za podzielenie się nią z nami.

    AUTO Józwik

    Opel Corsa

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem zadowolony ... Polecam ten warsztat... niedrogo i fachowo... Mega pozytyw


    VW Bora 1.9 TDI 115KM 4 MOTION

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bardzo dobry warsztat polecam mialem do wymiany aprzeglo w swojej 207 i wszystko dziala idealnie. Pan z warsztatu jeszcze dal mi pewne wskazowki co by trzeba bylo sprawdzic na przyszlosc lub wymienic, do tego mila obsluga i szybko wykonane polecam


    peugeot 207

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wykonuję w tym serwisie systematyczne przeglądy mojego auta oraz żony. Nigdy mnie nie zawiedli. Zawsze sprawnie i profesjonalnie. Polecam.
    Radek


    Ford

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo fajne podejście dobry kontakt telefoniczny usunęli z Peugeota błędy powiedzieli co go boli . Podczas wymiany opon zimowych zmienili śruby na nowe stare były w ich opinii niebezpieczne ( SUPER PODEJŚCIE DO BEZPIECZEŃSTWA ) . To pokazuje ,że walczą o klientów jakością usług - mam trzy auta następne idzie do nich . Cena super zapłaciłem za wszystko pół ceny niż w innych warsztatach . Odnośnie negatywów odnośnie czasu usunięcia awarii pamiętajcie ,że to tylko samochód trzeba go zostawić na kilka godzin może wiele rzeczy się opóźnić a dla szybkich Bilów zawsze jest Nora Auto w Markach . :) Pozdrawiam Legionowo i okolice ....


    Peugeot 308

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miałem problem z moją Meganką, lekko znosiło mi autko na prawko przy szybszej jeździe.
    Zrobili geometrie kół, wymienili drążek kierowniczy i autko śmiga prosto i cena nicka.
    Mają młody zespół mechaników budzących zaufanie, z pewnością większe niż jacyś mechanicy z "wąsem" ;). Polecam warsztat.


    Megane II

  • U
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Skończył się okres gwarancyjny mojego auta, więc szukając korzystniejszej finansowo alternatywy trafiłem tutaj. Z tego co widziałem pracują na profesjonalnym sprzęcie i w oparciu o profesjonalne dane fabryczne przekonało mnie co do jakości. Doradca serwisowy z którym wszystko ustalałem zrobił na mnie również dobre wrażenie. Przede wszystkim kompleksowo i fachowo. Szczerze polecam wszystkim!


    Skoda

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od lat przywiązany do tego jednego warsztatu, który nigdy mnie nie zawiódł. Ostatnim razem mimo niespodziewanej usterki byli w stanie pomóc i zrobili wszystko żebym mógł pojechać na Święta sprawnym samochodem za co przy tej okazji serdecznie dziękuję.


    Renault Laguna

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Profesjonalne podejście do klienta, fachowa obsługa, ciągły kontakt odnośnie prowadzonych prac - rzadko spotykany w innych warsztatach. Gorąco polecam. Myślę ze nie trzeba nic więcej dodawać. Na pewno jeszcze tam wrócę jeśli zajdzie taka potrzeba.


    audi a8 d3 2003r 4.2 benzyna (LPG)- silnik BFM 335

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybka sprawna akcja z naprawą zawieszenia. W wyniku kontroli mechanik wykrył co dolega zawieszeniu. Zdecydowałem się na naprawę i ustawienie geometrii. Teraz to dopiero miło jest w środku gdy nie dochodzi denerwujące stukanie spod kół :)
    Pozdrawiam i polecam.
    Michał


    BMW

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Brak zimnego nawiewu klimatyzacji niszczy w te upały. Zgłosiłem temat w serwisie i bardzo szybko uporano się z usterką (jakaś usterka w instalacji).
    Mogę śmiało polecać. Mili i fachowi ludzie.
    Do zobaczenia.


    Scenic

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo profesjonalnie i dokładnie! Serwis uchronił mnie przed zakupem ...oszukanego auta.


    Ford S MAX

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wizyta dotyczyła kontroli przed zakupem. Jak najbardziej była opłacalna. Ponieważ przy weryfikacji byłem obecny miałem okazję zaobserwować na ile dokładnie wszystko było sprawdzane. Nie ukrywam, że wskazano mi przy tym pewne fakty które później mogłem użyć jako element negocjacyjny. Usługa warta swej ceny.
    Polecam.


    AUDI A4

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od zmiany samochodu na inny , zawsze stawiam do tego serwisu i zawsze jestem zadowolony. Wiem ,że wyjadę z naprawionym elementem dokładnie i szybko. Ogólnie na dość wiele serwisów odwiedzanych ,ten jest wg mnie najlepszy.


    Golf 5 gti

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolona. Jak za każdym razem w pełni profesjonalnie i sympatycznie.
    Dziękuję.
    Do zobaczenia ponownie.
    I.


    Seat

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    naprawiam swoj samochód w tym warsztacie od dwoch lat i jestem zadowolony. kontakt z obsługą bez zarzutu. ceny umiarkowane. nie spotkałem się z nierzetelnością.


    citroen c-crosser 2009

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymianiałem opony na letnie jakiś miesiąc wcześniej w innym warsztacie. Niestety mimo dwóch prób czułem drgania kierownicy przy 120km/h. Podjechałem tutaj na nowe wyważenie. Co prawda trwało to troszkę, ale nie żałuję. W końcu ktoś zrobił raz i porządnie.
    Dzięki


    Mondeo

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dziękuję za pomoc :) Wszystko (jak zawsze zresztą) na wysokim poziomie. Auto jeździ bez zarzutów.
    Pozdrawiam i polecam!


    Ford

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kategorycznie nie polecam!

    Na podstawie pozytywnych opinii na tej stronie skorzystałem z usług tej firmy ale niestety miałem negatywne doświadczenie z serwisem AUTO Józwik.

    1. Umówiliśmy się na wizytę sprawdzenia i nabicia klimatyzacji.
    2. Samochód oddany o 8 rano, pierwszy telefon od mechanika o 13.
    3. Mechanik nabił klimę nie sprawdzając czy sprężarka się załącza.
    4. Po stwierdzeniu "że chyba zepsuło się sprzęgiełko sprężarki" zaproponowano mi dodatkową naprawę w granicach 650-800 zł.
    5. Za "serwis klimatyzacji i uzupełnienie czynnika" musiałem zapłacić 145+55 zł za niepotrzebnie uzupełniony czynnik i serwis(?). Wystawiono kopie faktury na 200 zł z brakiem opisu co to był za serwis.
    6. Obsługa klienta jest na słabym poziomie, nastawiona na to aby udowadniać klientowi "że w ASO jest jeszcze drożej", długi czas oczekiwania, i generalnie szkoda kasy i nerwów.

    P.S. inny warsztat, w ciągu 2 godzin: stwierdzenie usterki z zamianą na nową cewkę -elementu sprężarki+robota+dobicie klimy(za 100 zł) = 300 zł.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Korzystając ze sposobności jaką daje nam odpowiedź pozwolimy sobie sprostować kilka faktów, które zostały przez Pana opisane niedokładnie. Zrobimy to w formie zastosowanej przez Pana tj. odpowiedź w formie punktów.
    1,2. Faktycznie umówił się Pan z nami na godzinę 8.00. Zostawiając samochód zaznaczył Pan jednak, iż nie odbierze Pan go wcześniej niż o godz. 17.00 (po swojej pracy). Mając na uwadze Pańskie sugestie nie przyspieszaliśmy naprawy na siłę.
    3. Pragniemy zauważyć , iż zgodnie z obowiązującymi w technice motoryzacyjnej zasadami nie sprawdza się działania sprężarki klimatyzacji bez wcześniejszej pewności co do szczelności całego układu oraz właściwej ilości czynnika chłodzącego jak również oleju smarującego w układzie. Niewłaściwe podejście do diagnostyki grozi zatarciem sprężarki. Stąd też konieczność napełniania układu i sprawdzenia jego szczelności (w pierwszej kolejności).
    4. W wyniku czasu poświęconego na poszukiwanie przyczyn niedziałającej klimatyzacji określiliśmy, iż przyczyną usterki jest uszkodzenie sprężarki klimatyzacji. Uzyskał Pan tę informację od nas. W rozmowie wskazywaliśmy na uszkodzenie sprężarki (czyt. „cewka elementu sprężarki” – jak to Pan ujął). Zaproponowaliśmy Panu rozszerzenie naprawy o demontaż oraz pełną ekspertyzę wraz z naprawą elementu. Podane Panu ceny były cenami szacunkowymi jakoże oceny technicznej sprężarek nie dokonujemy w naszym zakładzie. Co więcej koszty o jakich Pan wspomniał w powyższej opinii dotyczyły całkowitego kosztu naprawy, a nie jak Pan to zasugerował samej naprawy sprężarki.
    5. W wyniku braku Pańskiej zgody zapłacił Pan wyłącznie za usługę napełnienia układu klimatyzacji (145) wraz z opłatą za dodatkową ilość czynnika chłodzącego (55). Cenę tej usługi znał Pan przed przystąpieniem przez nas do naprawy. Pragniemy zaznaczyć, że nie pobraliśmy żadnej opłaty za wykonaną diagnostykę usterki.
    6. Z naszej strony wyglądało to zupełnie inaczej. W obliczu tych zarzutów wydaje nam się jednak, iż żadna forma grzecznościowa nie sprostałaby byłaby Pańskim oczekiwaniom.

    P.S. Inny warsztat, o którym Pan wspomina, otrzymał samochód z właściwie napełnionym układem klimatyzacji wraz z cenną informacją pochodzącą od nas dotyczącą przyczyny usterki.
    Bardzo często weryfikacje usterek w samochodach zajmują kilka godzin lub nawet dni. Porównywanie czasu naszej diagnozy do czasu spędzonego w kolejnym warsztacie jest w obliczu tych faktów niestosowne. Co więcej wydaje nam się co najmniej dziwnym fakt dodatkowej opłaty jaką Pan poniósł w cyt: „innym serwisie” za cyt.: „nabicie klimy”, która została już przez nas wcześniej napełniona świeżym czynnikiem chłodzącym wraz z olejem.

    Mimo wszystko byłoby nam miło ponownie Pana u nas gościć.

    Z poważaniem,

    AUTO Józwik

    Opel Meriva A

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zainteresowałem się tym serwisem po wcześniejszym zapoznaniu się z komentarzami.
    Skorzystałem i jestem szczerze zadowolony. Miła obsługa i (tak się przynajmniej mi zdaje :) ) fachowa porada na przyszłość użytkowania.
    Będę zaglądał tutaj w razie potrzeb.
    Dzięki


    Renault

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dobry ale do wydojenia z kasy.Totalny brak wiedzy. Za diagnostykę i sprawdzenie bezpieczników 150zł [wymoderowano]. Problem nie usunięty. Skierowali mnie do aso bo nie mają wiedzy na temat citroena


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    Chcielibyśmy przypomnieć, iż w momencie otwierania zlecenia był Pan informowany o przewidywanych kosztach diagnostyki Pańskiego auta. Wynik diagnostyki w postaci kodu błędu 7362 - mówiącego o usterce obwodu prądowego poduszki powietrznej lub napinacza pasów bezpieczeństwa wymagał sprawdzenia wiązki elektrycznej oraz wszystkich złączy w celu wykluczenia uszkodzenia mechanicznego przewodów. To właśnie za tą weryfikację z diagnostyką komputerową został Pan obciążony w/w kosztem. Nie stwierdzając usterki mechanicznej, jako rozwiązanie zaleciliśmy Panu wykonanie telekodowania inteligentnego modułu sterującego. Ponieważ usługę taką może wykonać jedynie autoryzowana stacja obsługi zasugerowaliśmy Panu kontynuację naprawy w sieci ASO.
    Z wyrazami szacunku,
    AUTO Józwik

    CITROEN C5

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Była to wymiana sprzegła oraz przeglad samochodu. W jego wyniku wyszło że trzeba jeszcze końcówki wymienić. Moja opinia i wrażenie są b pozytywne. Polecam


    Nissan

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dziękuję za naprawdę profi naprawę. Troszkę to potrwało (stąd mniej gwiazdek za czas :) ), ale z drugiej strony w pełni rozumiem, gdyż mają wiecznie przepełniony terminarz :)
    A pozostałym po prostu szczerze polecam!
    Dzięki i do zobaczenia.
    Artur


    Octavia

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fajna ekipa. Potrafiąca fachowo doradzić i wybrać to co faktycznie warto zrobić.
    Na pewno pojawię się ponownie.
    Dzięki i pozdrawiam.


    VW Golf

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dziękuję za profi kontrolę przed zakupem!
    Gdyby nie Wasza opinia pewnie bym kupił to co de facto nie zasługiwało na zakup.

    Pozdrawiam


    Volvo

Pokaż więcej

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat