PGD Naprawy Nadwozi

ul. Przewóz 34 (wjazd od ul. Myśliwskiej), Podgórze, 30-716 Kraków

****** 2.9 (9 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Przewóz 34 (wjazd od ul. Myśliwskiej), Podgórze, 30-716, Kraków

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe samochodów wszystkich marek. Zapewniamy obsługę w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, w tym bezpośrednie przyjmowanie szkód. Naszymi partnerami są renomowane Towarzystwa Ubezpieczeniowe taie jak: Allianz, Generali, Hestia, InterRisk, czy PZU.

Oferujemy miedzy innymi:

bezgotówkowe rozliczanie kosztów naprawy

samochód zastępczy na czas naprawy na korzystnych warunkach

szybkie naprawy uszkodzeń blacharskich i lakierniczych w systemie SMART

naprawy blacharsko-lakiernicze  przy zastosowaniu najnowszych technik, z wykoorzystaniem oryginalnych części zamiennych

gwarancję wykonanej usługi

 

Więcej

Opinie (9)

Dodaj opinię
2.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 9 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafiłem do tego serwisu ponieważ polecił mi go znajomy, a ja nie zgadzałem się z kosztorysem wykonanym przez rzeczoznawcę z Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
    PGD zweryfikowało ten kosztorys i po jakimś czasie mogłem naprawić moją Toyotę.
    Sama naprawa trwała 9 dni roboczych ale na ten czas dostałem od nich auto zastępcze.
    Co do jakości naprawy-nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam ten zakład.


    Toyota

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalne podejście do klienta i do wykonanej pacy.
    Jakość usługi wykonana bardzo dobrze. W 100% POLECAM ten warsztat.


  • Y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko sprawnie i bezproblemowo, W końcu ktoś mi pomógł doradził i naprawił samochód. Byłem w trzech serwisach i dopiero Pani Kasia podjęła się naprawy mojego samochodu. Dziękuję Pani Kasiu i pozdrawiam.


    Mitsubischi

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    ELEGANCKO - na początek pochwała dla mechanika (szklarza), zrobione dobrze nic niepobrudzone i nie połamane
    Pan Michał: stanowczy, wie, co robi, profesjonalny.
    Pani Jola: sympatyczna, miła i bardzo pomocna
    Pani od samochodu zastępczego: wyczarowała samochód, mimo że się nie należał.
    Pan przy zwrocie samochodu zastępczego: bardzo miło się rozmawiało.
    ... a w tle tajemniczy Pan Mirek: wielki szacunek (choć z innego serwisu) bardzo pomocny


    Ford Mondeo

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Masakra. Brak profesjonalnego podejścia do klienta. Użytkownicy Infiniti nigdy nie korzystacie z tego serwisu bo Wam się wszystkiego odechce. Nie chcą dać samochodu zastępczego mimo obowiązku przy leasingu z EFL. Nikt w Poznaniu nie chce odbierać telefonu. Do dziś nie wiem kiedy oddadzą mi samochód. Uwaga na nich!!!


  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Absolutnie tragiczna obsługa. Warsztat nie chce współpracować z ubezpieczycielem, wykręca się od sporządzenia kosztorysu oraz od odniesienia się do tego sporządzonego przez ubezpieczyciela. Po miesiącu bezczynności PGD zdecydowałem się na naprawę w innym serwisie.


    Audi A4 B7

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wycena miała nastąpić w przeciągu tygodnia - brak wyceny. Kontakt z infolinią kończy się na informacji "przekażemy prośbę o kontakt" i cisza. Próby kontaktu mailowego - zero odzewu. Podejście do klienta to dno.


    Ford Fiesta

  • l
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Porażka, trwa wszystko w nieskończonośc, nie zależy im na kliencie, nie staraja się niczego przyspieszyć ze swojej strony, zero informacji. Bardzo nieładnie wygląda rozmowa przez tel., jeżeli próbujemy czegoś się dowiedziec lub przekazac uwagi i niezadowolenie. Brak samochodu zastępczego gdzie w innych serwisach i warsztatach jest to standard.


    ford

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko i profesjonalnie.
    Miałem naprawiany lewy przedni słupek w swojej GV
    Jeżeli zależy komuś zależy na dobrze wykonanej naprawie to polecam.


    Grand Vitara 2006

Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 5480

Usługi wykonywane przez warsztat