Mechanika Pojazdowa Jacek Zając

Strusia 13, Nowa-Huta, 31-809 Kraków

****** 5.3 (2 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Strusia 13, Nowa-Huta, 31-809, Kraków

Poniedziałek od 08:00 do 20:00
Wtorek od 08:00 do 20:00
Środa od 08:00 do 20:00
Czwartek od 08:00 do 20:00
Piątek od 08:00 do 20:00
Sobota od 08:00 do 14:00

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 

Więcej

Opinie (2)

Dodaj opinię
5.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 2 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miałem problemy z moim autem. Ogrzewanie działało w bardzo dziwny sposób. Raz było ciepło w aucie, innym razem zimno mimo włączonego ogrzewania. Kilku speców próbowało to zwalczyć, ale tylko u pana Jacka usterka została wyeliminowana.
    Jak dla mnie wszystko zostało załatwione w należyty sposób. Polecam!
    Sam - jeśli będę miał problem - na pewno skorzystam.


    Zalety:
    Profesjonalne podejście do klienta.
    Mogę zobaczyć co zostanie mi wymienione. Nic nie dzieje się bez mojej wiedzy.


    Fiat Seicento

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Ilu jest ludzi na świecie tyle opinii. Ja miałam problem z moim autkiem i zostało szybko doprowadzone do stanu w którym mogę bezpiecznie jechać dalej. Pewnie tam wrócę, bo szybka i konkretna naprawa ma dla mnie znaczenie.


    Zalety:
    Mam blisko i szybko mogę naprawić auto.


    Wady:
    Przydała by się modernizacja lokalu.


Nasze porady (1)

Opel Astra IV, 1.4 turbobenzyna
Dzień dobry, zakupiłem samochód (20 000 km przejechane), w którym płyn hamulcowy jest poniżej stanu optymalnego (na wskaźniku pod maską). Komputer nic nie sygnalizuje, a hamulce wydają się działać sprawnie. Czy powinienem dolać płynu hamulcowego, nie robić nic, a może wymienić płyn całościowo w warsztacie?

Podobne warsztaty