44tuning Opole

Opolska 30, Kępa k/Opola, 46-022 Kępa k/Opola

****** 4.9 (39 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Opolska 30, Kępa k/Opola, 46-022, Kępa k/Opola

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Nasza firma stworzyła 44tuning Performance Center (Centrum Optymalizacji) w którym wykonujemy usługi w samochodach osobowych, dostawczych, cieżarowych jak i w maszynach rolniczych:

- wykrywanie usterek przez diagnostykę obciążeniowa (Nie mylić w z komputerową czy powszechna warsztatową) silników i ich osprzętu z wykorzystaniem bardzo specjalistycznego sprzętu diagnostycznego w tym hamowni obciążeniowych

- pomiary mocy i momentu wraz z danymi pracy silników i ich osprzętów

- chip tuning zarówno programowy jak i przez najnowszej generacji sterowniki DPP Performance (również w samochodach nowych na gwarancji)

- tuning mechaniczny w silnikach wolnossących i doładowanych po zmiany pakietowe znacząco polepszające osiągi samochodów czy innych pojazdów

- naprawy bieżące osprzętu silników (w szczególności kompleksowe naprawy z gwarancją efektu po nie udanych wcześniejszych naprawach w innych firmach)

- diagnostyki samochodów przed i po zakupowe, opinie techniczne dla biegłych czy rzeczoznawców

- diagnostyki, opinie w celach pozuskania napraw gwarancyjnych

- testy nowych produktów, silników

- zmiany - modernizacje i naprawy dotyczące układów hamulcowych seryjnych i sportowych, zawieszeń seryjnych i sportowych

- konstruowanie rozwiązań majacych na celu poprawę działania danego elementu czy systemu po usuwanie wad fabrycznych np: nadmiernej pulsacji w układach wtryskowych, fabrycznych regulacjach pracy silników

- sprzedaż/ wymiana środków smarnych marki Motul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej

Opinie (39)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 39 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Długo szukałem rzetelnego warsztatu do diagnostyki oraz podniesienia mocy silnika aż w końcu dotarłem do województwa opolskiego do tuning44 do Pana Roberta. Pierwszy raz skorzystałem z usług w tuning44 w 2012 roku. Była to cała diagnostyka i Tuning w Renault Scenic 2.0 dci 160 KM i po tuningu przejechałem mają Renią 260 tyś. km. Po sprawdzeniu u nich, odświeżeniu z czystym sumieniem ją sprzedałem. W międzyczasie wykonałem u Pana Roberta i jego ekipy kilka usług w kilku samochodach. Co dla mnie ważne to fakt że doradzą i nie wykonują tuningu na siłę. Tak się stało z moim Fiatem Scudo 2.0 diesel 163 KM. Po diagnostyce nie zalecali tuningu ale wyczyszczenie DPF-a, dodanie dodatków Panther Grafen i parę innych rzeczy, takie odświeżenie. Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie jak wyżej pisałem że NIC NA SIŁĘ. Zrobili u siebie na warsztacie to co zalecili. Po tym moje Scudo pracuje dużo ciszej, kompletnie nie jak diesel, ma dużo lepsze osiągi i pali mniej o 1.5 ON litra na 100 kilometrów. Kolejny samochód to Renault Trafic 2.0 DCI do którego przy przebiegu 220 tyś. kilometrów trzeba było więcej zainwestować. Pojawiło się w nim nowe turbo, EGR, wyczyszczony DPF, dodatki Panther (skrzynia i silnik) i specjalny Tuning. Specjalny, bo chciałem mieć w nim ograniczenie prędkości (na ok. 140 km/h) aby moi współpracownicy nie szaleli po autostradach. Lecz tutaj szok, jestem wstanie moim Trafikiem uzyskać zużycie 6.5 litra ON na 100 kilometrów. Wcześniej nie było szans zejść poniżej 8.5 litra i to przy dużo wolniejszej jeździe !!! Trafic też jest znacznie cichszy, kto nim jeździ to trudno mu uwierzyć, że to diesel. Skorzystałem też z konsultacji przed zakupem, bo Pan Robert ma niesamowitą wiedzę praktyczną i do mojego codziennego użytku z diesla przesiadłem się na benzynę. Jeżdżę już nową Alfa Romeo z silnikiem 1.4 Turbo. Jak tylko kupiłem zmienili mi olej na Motul, zrobili mi dwa etapy usuwania samozapłonów. Po czasie, jak sobie trochę pojeździłem zdecydowałem się dodatkowo na Tuning. Tak jak kiedyś w mojej Reni to przez ich sterownik aby nie było problemu na gwarancji. Więc moja Giulietta ma już 200 koni (seryjnie 150), spalanie małe 5.6 do 7.5 jak mocno przycisnę pedał ale wtedy to powala z nóg że tak mały silniczek staje się drapieżnikiem. Silnik pracuje znacznie ciszej w odniesieniu do tego co było seryjnie i jest faktycznie czym przycisnąć. Ze swojej strony mogę polecić ekipę 44tuning, teraz mocno rodzinną bo fajnie było patrzeć jak dwóch braci Robert i Jacek, pełni pasji zajmują się moją Alfą. Zaskakują swoją wiedzą oraz uprzejmością i doradzają bo czasem są klienci którzy z przysłowiowego "złomu" chcą zrobić samochód wyścigowy !!! Jak się da to robią poprostu cuda że auto ma DUŻĄ MOC a niższe spalanie a jak to możliwe? To ich cudowna TAJEMNICA. Życzę powodzenia i dziękuje a kto raz im zaufa zleci jakieś zadanie ten powraca jak bumerang bo są NAJLEPSI !!!


    Renault Scenik, Renault Trafic, Fiat Scudo oraz Al

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Firma profesjonalna i z dużym doświadczeniem. Zleciłem usługę poprawienia osiągów w moim samochodzie przy użyciu sterownika zewnętrznego, żeby nie tracić gwarancji w ASO. Pan Robert wraz z ekipą wywiązał się z zadania w 100%. Gorąco polecam!


    Skoda Octavia 1.6 TDI

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jeden wierzy w Jahwe, drugi wierzy w Allaha, a ja wierze w p. Roberta z firmy Tuning44. W wakacje zeszłego roku zostawiłem u nich moją perełkę, Jeepa Grand Cherokee z 2002r. 4,7l V8 na usprawnienie działania całej instalacji LPG. Jak się okazało sprawa była naprawdę poważna, i gdyby nie polecenie mechaników z firmy Tuning 44 przez mojego ojca to silnika już mogłoby nie być. Instalacja gazowa założona została bez jakichkolwiek kompetencji czy instrukcji przez zakład montujący, a p Robert dokonał wszelkich usprawnień tegoż silniczka, dzięki temu na paliwie gazowym zyskał tylko kilka kuniów za to moment obrotowy podskoczył o hohoho, 100Nm. Modyfikacjom podległ również ukłąd dolotowy. Zastosowany również został środek Panther Grafen który znacznie poprawia pracę silnika i jego osiągi. Z usług firmy Tuning44 jestem jak najbardziej zadowolony i mogę polecić ich za pełną, z podkreśleniem na PEŁNĄ kompetencję w tym co robią. Widać, że znają się na rzeczy i wykonują to ze szczerej pasji!!!


    Jeep Grand Cherokee WJ 2002r. 4,7l V8

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam

    Generalnie z 44tuning przeprowadził u mnie prace i konsultacje w dwóch zakresach.

    Prace nad poprawą trakcji samochodu rajdowego - 44tuning dobrało w sumie od podstaw całą konfigurację zawieszenia a następnie ustawiło go w/g potrzeb. Dodatkowo dostałem instrukcje jak i co zmieniać w zależności od panujących warunków. Oczywiście jesteśmy pod tym kątem w stałym kontakcie, gdyż zawieszenie dostosowuje się do potrzeb na bieżąco, Już po pierwszej zmianie w zawieszenia odczucia zmieniły się diametralnie. Samochód zaczął skręcać tak jak powinien oraz stał się bardziej przewidywalny.

    Drugi zakres to silniki i skrzynie biegów. Został dobrany prawidłowy olej (oczywiście zgodnie z zaleceniami producenta) ale co ważne wybrane zostały dodatki do olejów mające pozytywny wpływ na kulturę pracy, wytrzymałość i oszczędność. Skrzynia i silnik ewidentnie "ucichły", co to trwałości to nie będę kłamał, nie wiem... Bo zakładam, że nowoczesne samochody powinny przejechać minimum ponad 200 000 km, a do tego progu mi dużo brakuje. Dlatego mogę potwierdzić dwie z trzech pozytywnych zmian.

    Po za tym warsztat wprowadził zmiany mechaniczne w obrębie skrzyni jak i silnika, które faktycznie poprawiły odczucia "eksploatacyjne", a także poprawiły wyniki w trakcie analizy spalin w czasie testów drogowych.

    Dla potwierdzenia tego co napisałem powyżej, zaplanowane są już kolejne prace rozwojowe.

    Osobiście polecam całą ekipę 44tuning!


    honda civic type r , renault clio sport

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałem w zasadzie tylko na wymianę oleju i filtra, ale zaproponowano mi jeszcze dodatek w postaci Panther Grafen. Zanim się na niego zdecydowałem otrzymałem mnóstwo informacji o tym preparacie, sposobie działania i wpływie na cały silnik i układ smarowania. Trzeba przyznać, że ekipa 44tuning.pl Performance Center ma imponującą wiedzę, a wiedza ta poparta jest również ogromnym doświadczeniem (również w motorsporcie). Olej i filtr wymieniono od ręki, łącznie z przepłukaniem silnika. Zwrócono również uwagę na niektóre elementy wymagające drobnej korekty, co zrobiliśmy od razu na miejscu. Zaaplikowano też odpowiednią dawkę Panther Grafen i... nie spodziewałem się takiego efektu! Silnik wyraźnie ucichł, poprawiła się jego kultura pracy, reakcja na pedał gazu i zwiększyła elastyczność! Auto zaczęło lepiej i płynniej przyspieszać. I co jeszcze bardziej zaskakujące - na odcinku 200 kilometrów średnie spalanie spadło dokładnie o 0,6 litra / 100 km! Różnicę zauważyłem już przy odbiorze auta, ale test na trasie rozwiał moje wszystkie wątpliwości. Jeśli takie efekty Magicy z 44tuning.pl Performance Center uzyskują na etapie wymiany oleju i podania odpowiedniego dodatku, to strach pomyśleć ile z takiego diesla wyciągnęliby, gdybym oddał im auto na pełną diagnostykę, serwis i tuning :) Naprawdę warto! BARDZO polecam i dziękuję!


    Mondeo MK4 Kombi 2.0 TDCi

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dziękuję za pomoc w mediacjach z dealerem, gwarantem oraz wstępną ekspertyzę pod kontem występowania zjawiska LSPI / SPI - samozapłonów w moim samochodzie - Silnik benzynowy VTI 1.6 115 KM - , a także stwierdzenia innych poważnych uchybień konstrukcyjnych. Dzięki waszym argumentom udało się przekonać dealera do odkupu mojego samochodu na preferencyjnych warunkach oraz zaproponowania innego wolnych od wad w równie dobrej cenie. Dzięki Panu Robertowi z 44tuning jestem od niedawna posiadaczem samochodu, które pali normalne ilości paliwa, przyspiesza dynamicznie, czego nie można było powiedzieć o poprzednim pojeździe. Ślicznie raz jeszcze dziękuję za wszystko i polecam 44Tuning wszystkim mającym problemy z samochodem i ASO.


    Citroen C-Elysse

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam.
    Silniki TwinSpark słyną z awaryjności, to prawda, ale wgłębienie się w opinie ich użytkowników, dochodzi się do pewnych konkluzji jeżeli chodzi o mechanikę (zawieszenie wielowahaczowe to już inna bolączka ale też do wyleczenia) - padają wariatory w TS-ach 120 KM i zwyższ, więc lepiej unikać tych wersji, dlatego wybrałem 105 KM motor, bez wariatora, jednak wspólną cechą wszystkich TS-ów jest "branie oleju", najczęściej bez jakiegokolwiek dymienia z wydechu - powody tego zjawiska różnie podają, fakt jest jednak niezaprzeczalny - biorą olej, i tak też okazało się z naszym egzemplarzem o "oficjalnym" przebiegu 99,500 Km przy zakupie, w miarę dobrze udokumentowanym. Nawet w instrukcji obsługi producent podaje maksymalne zużycie oleju na 1000 Km na poziomie 400 g, czyli ok. 465 ml!
    Pierwsze co zrobiłem (szkoła Pana Roberta!) to wymiana świec na Brisk, wymiana wszystkich filtrów na filtry marki Mann oraz płukankę silnika preparatem MOTUL Engine Clean i wlanie do niego oleju MOTUL 8100 X-POWER 10W60 (specyfikacja producenta dla TS 105 KM do sportowej jazdy) jak i całe 400 ml Ceratec Liqui Moly (to już moja inicjatywa) razem aż po górną kreskę. Niestety mimo tych starań silnik brał dalej ponad 500 ml oleju na 1000 Km co zaczęło martwić i pachnieć koniecznością jego kosztownego remontu - nie zawsze pomaga lub na krótko jak podają internauci. Skontaktowałem się z właścicielem 44-tuning i podzieliłem się problemem na co pan Robert zaproponował kurację preparatami Pather Oil p52 Grafen i P 52 Classic. Zalecenie wykonałem - 50 ml P52 Grafen + 10 ml P52 Classic do oleju oraz 5 ml specyfiku z zestawu P52 Classic do pełnego baku paliwa (używam Shell V-Power Racing 100 oktanów w 95% tankowań) + 4 godziny pracy silnika na wolnych obrotach.
    Efekty po pierwszych 500 Km - oleju ubyło ok. 200 ml przy bardzo dynamicznej jeździe do 185 Km/h momentami trasą ok. 150 Km po autostradzie, co nie stanowi patologii według instrukcji obsługi AR 147 - dynamiczniejsza jazda = większe zużycie oleju, zdecydowanie cichszy silnik o te 4-5 dB jak na moje ucho, zdecydowanie większa elastyczność silnika i jego kultura pracy, generalnie duża poprawa. Na ostateczne efekty czekam do 1500-2000 Km gdy metalo-grafenowanie i ceramizacja elementów silnika zostaną w pełni zrealizowana, ale już widać że decyzja była słuszna i że Pan Robert ma jak zawsze idealne rozwiązania na tego typu bolączki dzięki swojemu ogromnemu doświadczeniu oraz wiedzy w tej materii za co bardzo dziękuję. Ważne - po 500 Km trzeba zrobić reset komputera - odłączyć akumulator na całą noc !!! Polecam P52!


    Alfa Romeo 147 1,6 TS Eco 105 KM

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pod Koniec lutego tego roku kupiłem używanego VW Tourana z 2016r 2.0 TDI 150KM, pomyślałem, ze warto go podkręcić. Firmę 44tuning.pl znalazłem w internecie już wcześniej a w konfiguratorze na stronie widać było ze możne być fajny efekt tuningu tego Tourana. Po umówieniu się na spotkanie i diagnostykę samochód zostawiłem w firmie. Tego samego dnia Pan Robert dzwoni i mówi, ze Touran miał coś grzebane bo był komputer odkręcany i się okazało po hamowni, ze VW był już gdzieś tuningowany i ma nie 150 a 170KM i za bogata mieszankę. Teraz po wymianie filtrów olejów,zastosowaniu grafenu i indywidualnych ustawieniach DPP Touran i ciszej chodzi i ma około 190KM , rwie jak szalony. Pozdrawiam Pana Roberta i całą firmę 44tuning.pl


    VW Touran

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do firmy 44tuning zgłosiłem się pierwszy raz 4 lata temu, po tym jak dość przypadkowo miałem okazję przejechać się samochodem identycznym jak mój, tyle że z parametrami poprawionymi przez firmę 44tuning. Dynamika, kultura pracy, osiągi, a o dziwo nawet znacząco niższe spalanie zrobiły na mnie duże wrażenie. Po zmianie samochodu w tym roku ponownie odwiedziłem warsztat Pana Roberta, również i tym razem indywidualnie dostrojony chip zrobił duże wrażenie, dodatkowo skorzystałem z oferowanych grafenowych środków smarnych, różnica w kulturze pracy silnika 2.2 turbodiesel jest kolosalna. Pan Robert wykazuje wysoki profesjonalizm - poza ogromną wiedzą i doświadczeniem cechuje go również wielka pasja do tego co robi, a takie połączenie jest dzisiaj niezwykłą rzadkością.


    Santa Fe

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Zadowolony Mariusz Pilch ze Śląska :-) Najpierw internetowo zorientowanie się w temacie i wybór warsztatu w odległości 140 km to nie przeszkoda. Widzę gości w rajdach i to szybkim włoskim samochodem, co utwierdziło mnie, że muszą mieć pojęcie. I po kilku rozmowach telefonicznych nie miałem wątpliwości , że moją Belle Giuliettę, 1.4 TB 120 KM oddam w ręce Pana Roberta i jego ekipy. Skorzystałem z kompleksowej usługi. Polegało to na wymianie oleju (silnik + skrzynia biegów) , świece , filtry. Zastosowano mi również Panther Grafen, który robi niesamowitą robotę. Auto jedzie ciszej , szybciej , dynamiczniej . Ich tuning, mam dodatkowy sterownik DPP dopełnił reszty. Mam teraz 150 KM i 260 Nm, co robi wielka różnicę. Okazało się , że fabryka dała mi bonusa bo było więcej niż piszą , ale w 44tuning poprawiono to znacznie. Może nie jest tanio , ale za jakość się płaci. Po tygodniu telefon z firmy , czy jestem zadowolony. Jestem! Trochę dojrzewałem do tej decyzji , ale patrząc na to dzisiaj, to zaraz po wyjeździe z salonu od razu uderzyłbym do nich. Osiem godzin profesjonalnego SPA i napęd mojego auta żyje na nowo. Polecam to fachowe, pełne pasji uzdrowisko :-)


    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 KM

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem aby poddać tuningowi 1,9JTD biturbo. Po diagnostyce silnik /50 tys./ wg herr właściciela do wymiany, bo popsuty. Z mojej strony - „ jak popsuty to proszę naprawić”. Płukanie silnika, wymiana świeżo wymienionych płynów, oczywiście motul, bo dla herr właściciela Castrol nadaje się tylko dla wroga bo Castrol wg herr właściciela tylko dla wroga, grafeny srafeny, filtry.
    Rachunek na niemal 2 tys. o tuningu nie ma mowy bo silnik nadal popsuty (przez ASO)
    Jak rozmawiałem ze znajomym, który miał równiż wątpliwą przyjemność próby tuningu b.mocnego diesla - podobne odczucia wciskania na siłę usterek pominiętych przez ASO


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy, Nie uczciwego internautę. Z powodów dużej ilości zleceń dla ludzi którzy doceniają firmę pracującą z pasji, dopiero teraz zobaczyliśmy ten wpis. Otóż prowadzimy bardzo szczegółowy rejestr wykonanych zleceń i po umieszczonych szczegółach pojazdu, kwoty etc Nie wykonywał Pan usługi u nas. Treści jakie Pan umieścił, Nie są wyrażaniem opinii a w dużej mierze mają za zadanie szkalowanie naszego dobrego imienia. Co więcej, odczuwamy iż mają za zadanie zniesławianie nas i naszych kooperantów oraz ich produkty. Ponadto obrażanie właścicielki (właścicielem jest Joanna Halicka) nazywając ją Herr nosi znamiona dyskryminacji, co jest dalece nie stosowne. Jeżeli zazdrości Pan autorskim osiągnięciom Roberta Halickiego to zamiast poniżać się do poziomu takiego wpisu warto "zakasać rękawy" i poczynić co najmniej tyle samo dobrego co on poczynił. Cóż, nie polecamy oleju Castrol z prostych przyczyn. Zależy nam na bezpiecznej i odpowiedniej pracy silników, zarówno w naszych samochodach jak i naszych klientów. Oleje Castol tego Nie zapewniają. Natomiast ktokolwiek skorzystał z nanotechnologii Panther P52 Grafen wedle naszych dobranych i przetestowanych dawek, jest bardzo wdzięczny iż mógł skorzystać z produktu opartego na światowym odkryciu. Reasumując, to czy ktoś Panu zapłacił za szkalowanie nas czy zrobił Pan to dla własnej satysfakcji jest bez znaczenia, gdyż jest to Nie zgodne z prawem. Do tego Nie etyczne. Sprawa z pewnością nabierze dalszej części. Oczywiście prawo to jedno a egzekwowanie jego w Polsce to drugie. Lecz w życiu jest tak iż energia włożona jako pomnożona powraca i Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe. Zatem z pewnością, tym czym Pan nam zaszkodził bądź chciał zaszkodzić, samo życie Panu się odpłaci.

    Alfa

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szukałem usługi, która pozwoli zabezpieczyć nowy silnik 1.4 TSI 150 KM (250Nm) ACT, abym mógł nim zrobić 150 tys. KM i sprzedać w dobre ręce. Nie chodziło mi o przyrost mocy dla tzw. "upalania", a o zabezpieczenie silnika, optymalizację jego pracy, gdzie "efektem ubocznym" jest poprawa dynamiki. Niestety inni tunerzy nie rozumieli moich wymagań, tj. wątek bezpieczeństwa i wydłużenia eksploatacji w stosunku do serii był pomijany.
    Znalazłem 44tuning.
    Co wykonano (1 dzień roboczy)
    1. Wymieniono olej na motul x Clean 5W40 + płukanka. Do oleju dodano preparat grafenowy P52 Panther Racing. Auto ucichło i dostało więcej mocy i szybciej dostępny moment obrotowy. Potwierdzone wynikiem z hamowni.
    2. Podłączono sterownik 3 kanałowy DPP. Sterownik był specjalnie przeprogramowywany w centrali w Holandii na fizycznym takim samym modelu.

    Finalnie wyjechałem autem, które ma 187 KM i 320 Nm, jest zabezpieczono przeciwzużyciowo preparatem P52 Racing. Auto pali o 1 litr mniej, a [wymoderowano] przyspieszenia trzeba uczyć się na nowo używać - poprzez muskanie. Spalanie średnio było 7,5 jest 6,5.
    Superb, który jest dużym autem, fruwa obecnie i patrząc na spalanie w stosunku do osiągów, nie zamieniłbym na 1.8 TSI lub 2.0 TSI.

    PS. Nie było tanio, to jedyny minus.


    Skoda Superb 3

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem umówiony na prace konserwacyjne skrzyni biegów i układu wysprzeglajacego. Auto oddałem przy przebiegu około 4100 km. Prace wykonane zostały rzetelnie i profesjonalnie. Szef znalazł czas by ze mną porozmawiać i wyjaśnił co bedzię robione i dlaczego. Czas wykonania usługi był taki jak obiecany. Osłona termiczna wykonanie i montaż na bardzo wysokim poziome. Widziałem takie osłonki montowane w innych warsztatach i to co widziałem było śmiechu warte. Po wykonaniu usługi właściciel znow poświecił mi czas na podsumowanie i zademonstrowanie zakresu wykonanych prac co sobie bardzo cenię. 44 tuning moge polecić bez zawachania. Szef to pasjonat o ogromnej wiedzy. Rozmowa z nim to sama przyjemność. Na koniec dostałem upominek a na skrzynkę pocztowa e-mail z radami jak dalej powinienem dbać o samochód. Jestem bardzo zadowolony. Gdybym miał sie czepiać to mógłbym napisac że drogo i że mogłoby być szybciej. Jednak ja mam takie powiedzenie, masz do wyboru jakość/szybkość/cena - wybierz dwa z trzech. Albo skreśl jedno.
    44 tuning jest godny polecenia i warty swojej ceny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za przesłanie opinii. Tworzenie rozwiązań pomagającym naszym klientom uporać się z wadami fabrycznymi to przyjemność, tym samym wdzięczność od nich za fachowe wykonanie - jest bezcenna. Jeszcze raz dziękujemy

    Honda Civik Type R (FK8)

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nieadekwatna cena do wykonanej pracy. Zlecenie bylo na dokladna diagnistyke silnika i ECU zwiazane z ogromna paliwozernoscia (20-25litrow) + P0012.
    Cena 2600+1300PLN (olej+clean+filtr 500, swiece 240, bzdety' = P52 Grafen sport 564!) Auto stalo 2 dni w warsztacie na 3-4 godziny pracy.
    Wciskany jest Motul (niepotrzebnie w tym przypadku, bo do momentu usuniecia glownej usterki lac tylko najtanszy spelniajacy norme, ale ok zaakceptowalem)+ swiece Brisk (stare swiece byly wystarczjaco ok, twierdzone bylo, ze z odstepem elektrod ktos manipulowal i musza byc zmienione, to ok)+ inne bzdety grafity, doktory paliwowe (drogie i totalnie bez sensu jak nie znaleziono glownej usterki, wogole nieautoryzowany zakup).
    Facet sie cos tam zna, ale tu raczej wiecej bylo gadania niz roboty i tyle. Mojej glownej usterki nie znaleziono, a mozna bylo chociaz usunac wyciek oleju w tym czasie, czy np. wymienic caly rozrzad za ta kase, celem chociazby udowodnienia tezy nagrac video o luznym lancuchu rozrzadu (wymienionego 2tys km przed badaniem).
    Ogolnie jak dla mnie-szkoda bylo czasu i kasy. Wyniki podane ustnie, troche w mailu 2 dni po odbiorze auta. A niby specjalisci od tego silnika.. Aha bylbym zapomnial wycena czesci do wymiany rozrzadu zatrzymala sie u tego mechanika na 2008- mowi 5tys a w necie mozna dostac zestawy juz nie mowie najtansze chininy , za max polowe tego z wymiennikami do pompy oleju.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Czytając ten wpis, bo opinią go nazwać NIE można skoro mija się z faktami, widać jak niewdzięczność ludzi sięga zenitu. Byliśmy na urlopie i dopiero teraz mogliśmy odpisać lecz jesteśmy na tyle świadomie podchodzącymi ludźmi w działaniu, że dla nas NIE jest Pan anonimowy. Rzadko trafia do nas samochód w tak dramatycznym stanie technicznym, więc szybko udało się określić do kogo ten wpis należy. Nie wiemy co ma na celu mijanie się z faktami, gdyż złożone u nas zlecenie dotyczyło zakresu diagnostycznego wraz z testem szczelności silnika (Nie mylić z testem kompresji) w kwotach 1800 zł brutto + 800 zł test szczelności + materiały dodatkowe 1310,93 (olej Motul serii 300V, bo taki najlepiej się sprawdza w tych silnikach, filtry, świece zapłonowe Brisk Premium EVO - znacznie lepiej działające niż seryjne NGK , środki czyszczące Motul i zabezpieczające - Panther Grafen Sport, aby zabezpieczyć to co jeszcze żyje) a NIE jak Pan napisał 2600+800+1300

    Natomiast, jeżeli do silnika o zmiennych fazach rozrządu, z mechaniczno-hydraulicznym wariatorem nalewa się najtańszy olej z marketu, na problem z wypadaniem zapłonów ktoś "młotkiem" traktuje elektrodę masową świecy zapłonowej i zmniejsza (do tego nie równo) przerwę na świecy .... a przy tym rozrząd (łańcuch), rzekomo wymieniony na nowy (pokazano nam fakturę z ASO z Anglii lecz stan wskazywał, że ktoś tu kogoś oszukał), naciągnięty o znaczącą wartość (olbrzymi luz na rozrządzie) to jest to stan który nawet nie pozwala na precyzyjne diagnozowanie. Dlatego, zresztą za Pana zgodą wykonaliśmy dodatkowe prace w temacie oleju, świec, etc. Jednak jeżeli ktoś jest tak naiwny, że liczy ... iż ubytki w mechanice załatwi "wgraniem innego oprogramowania" , a na odmowę wykonania tego reaguje co widać we wpisie, jest to po prostu Nie ludzkie i Nie etyczne. Jednak wykonywanie takiego wpisu, godzącego w dobre imię firmy, wpływające negatywnie na wizerunek jest już naruszeniem prawa karnego.

    Nie pozwolimy aby osoba tak niewdzięcznie traktująca samochód i innych, w sposób tak Nie obiektywny i Nie zgodny z prawdą szkalowała naszą firmę, tym bardziej, że jesteśmy autorami prawdy o Mazdach CX7 , setki ludzi dostało już od nas pomoc. Nawet na tym portalu, znajdzie się opinię o bardzo zadowolonym użytkowniku , takiego samego samochodu, który przyjechał specjalnie z Niemiec aby uzyskać fachową usługę. Dla informacji tych co trafią na ten wpis załączam opinię techniczną dotycząca wykonanego zakresu prac diagnostyczno-pomiarowych, bo dzięki takim diagnostyko wielu, także z Mazdami CX 7 odzyskało sprawności swoich silników. Mimo tego, powyższy wpis przekazujemy do naszej obsługi prawnej celem poinformowania stosownych organów wraz z wyciągnięciem prawnych i finansowych konsekwencji względem tej nieuczciwej osoby.

    (takie informacje diagnostyczne otrzymał zlecający) Mazda CX7 2.3 DISI Turbo, przebieg 182705 km (ze zrozumiałych względów, nie podajemy numeru rejestracyjnego i innych danych identyfikacyjnych egzemplarza)

    Diagnostyka obciążeniowa wykazała stan nie pozwalający na wykonanie usprawnienia fabrycznego problemu regulacji pracy silnika. Duże korekty zapłonów – nie poprawnie pracujący rozrząd, przy pełnym obciążeniu w występuje spalanie stukowe które nie jest za każdym razem rejestrowane przez fabryczny ECU, bardzo bogaty skład mieszanki paliwowo-powietrznej sięgający nawet AFR 9.8, opóźniona dostępność momentu obrotowego. Weryfikacja fizyczna wykazała luz na łańcuchu jak i kołach zębatych. Test szczelności silnika wykazał: mały ubytek w kierunku ssącym cylinder 1 (ubytek szczelności zaworowej), cylinder 2 ku dołowi (gładź, pierścienie), cylinder 3 (ubytek szczelności zaworowej - wydechowej), cylinder 4 95% w porównaniu stan najlepszy. Świece zapłonowe – posiadały znacząco zmniejszoną przerwę świadczącą o mało przemyślanej ingerencji (do 0,50-0,55) – zostały wymienione. Ponadto stwierdzono bardzo głośną pracę rozrządu w części głowicowej z uwagi na zastosowany mało trafny olej- dokonano zmiany na Motul 300V Power 5W/40 wraz z uwagi na aktualny stan z zastosowaniem środków zabezpieczająco – regeneracyjnych Panther P52 Grafen.

    Reasumując, stan wskazuje na wykonanie wcześniejszych napraw w sposób nie pełny technicznie.

    Celem przywrócenia odpowiedniej sprawności celem wykonania w/w poprawki wymagane jest w trybie jak najszybszym (użytkowanie w aktualnym stanie grozi znaczącym skracaniem żywotności po detonację – uszkodzenie silnika włącznie):

    - demontaż głowicy i weryfikacja stopnia zużycia zaworów, następnie dalsze decyzje co do naprawy głowicy w tym koniecznie poprawienie sprawności przylgni zaworowych
    - weryfikacja stanu gładzi cylindrowych a następnie dalsze decyzje co do wykonania naprawy, w przypadku stanu umożliwiającego dalsze użytkowanie wymagana weryfikacja stanu tłoków jak i korbowodów (na ewentualność pęknięć i skrzywień)
    - w zależności od stanu układu korbowo-tłokowego minimalnie wymiana pierścieni oraz panewek korbowodowych chyba, że stan będzie wymagał szerszego zakresu prac
    - turbosprężarka – weryfikacja po demontażu a następnie podjęcie dalszych decyzji do ewentualnej wymiany + elektrozawór sterowania turbosprężarką również
    - katalizator – wymagana fizyczna weryfikacja a następnie dalsze decyzje
    - zaleca się wyczyszczenie całego układu ssącego i doładowania wraz z kolektorem
    - rozrząd – weryfikacja stanu elementów a następnie podjęcie decyzji do wymiany, przy czym aby wszystko poprawnie działało wszystkie elementy współpracujące ze sobą ,w tym śruby powinny zostać wymienione jedocześnie
    - układ paliwowy – wymagany demontaż zbiornika paliwa i weryfikacja jego stanu, w zależności od niego podjęcie dalszych decyzji
    - dla celów uzyskania jeszcze lepszej sprawności zaleca się zastosowanie wydajniejszego intercoolera (mocowany w miejsce fabrycznego)
    - poprawienie przylgni miska olejowa – blok z uwagi na aktualny wyciek
    - wymiana płynu chłodzącego na nowy

    Po wykonaniu prac zaleca się wykonanie pełnej diagnostyki obciążeniowej wraz z testem szczelności silnika. Zaleca się kontakt osoby wykonującej naprawę z nami celem wykonania napraw w pełnej technicznie formie.

    Mazda 2.3 benzyna turbo 2008

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, posiadam kampera na bazie Forda Transita: LMC/Ford Liberty 664G, 2009 rok, poj. 2198 cm3 TDCI, moc katalogowa modelu 103 kW (140 KM), skrzynia biegów ręczna 6-stopniowa.
    Firmę 44tuning.pl znalazłem przez Internet w 2016 roku, natomiast kamper do serwisu 44tuning.pl przyjechał w marcu 2018. Mieszkam w odległym kraju stąd mała zwłoka, ale cierpliwość przyniosła wymierne korzyści.

    Kampera kupiłem z przebiegiem ok. 100 tys. km. Silnik wydawałoby się w porządku, tzn. w miarę mocny - z fabrycznymi 140 końmi, z niskim zużyciem paliwa, cichy i z bezproblemowym rozruchem w każdych warunkach pogodowych.
    A jednak nie byłem z niego zadowolony w 100%. Kampera użytkujemy z żoną i dwójką małych dzieci przez cały rok, w większości w górach i zazwyczaj przy silnych wiatrach. Przy kamperze o dużych gabarytach z alkową kierowanie w takich warunkach wymaga od sinika odpowiednio dużej mocy i sprawności. W moim kamperze silnik od samego początku miał nierówną pracę i notoryczne błędy w układzie wtryskowym i doładowania, niezależnie od tego, czy zapalała się kontrolka check engine, czy też nie. W czasie jazdy skutkowało to brakiem mocy i elastyczności, szczególnie na wyższych przełożeniach i z włączonym tempomatem.
    LMC/Ford wjechał do serwisu 44tuning.pl przy przebiegu 133 tys. km, obecny stan licznika to 137615 km.

    W pierwszej kolejności został sprawdzony faktyczny stan techniczny silnika oparty na pomiarach i autorskiej diagnostyce Roberta Halickiego. Następnie został mi przedstawiony wynik badań diagnostycznych oraz wstępny program naprawczy obejmujący m. in. wymianę uszkodzonych i zużytych części, usunięcie nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym common rail, regulację silnika. Program zaakceptowałem bez cienia wątpliwości. Co jest również ważne, przedstawiono mi czas wykonania całego serwisu i szacunkowy koszt. Otrzymałem nawet podwózkę i pomoc przy wypożyczeniu samochodu :-)
    Pomiary i regulacje były prowadzone zarówno na miejscu w serwisie, jak i w warunkach drogowych.

    Po naprawach, regulacjach i tuningu moc wzrosła do 172 KM a moment obrotowy do 391,7 Nm.
    Silnik zaczął pracować zdecydowanie ciszej i równo. Kamper dużo lepiej radzi sobie z podjazdami i w trudniejszym terenie. Wyższe biegi- 5 i 6 są bardziej elastyczne, jakkolwiek zmieniając przełożenia trzeba pamiętać, że maksymalny moment obrotowy osiąga się powyżej 2 tys. obrotów – rpm. Spadło również średnie zużycie paliwa o około 0,6 do 1,2 litra/ 100 km, w zależności od obciążeń i stylu jazdy.

    Bardzo polecam firmę 44tuning.pl wszystkim kamperowiczom i nie tylko, a w szczególności wszystkim, którzy cenią sobie profesjonaliz, bezpieczeństwo, ekonomię użytkowania samochodu oraz komfort podróżowania nim.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy za opinię. Wspominamy Pana wizytę, gdyż nie wiedzieliśmy, że informacja o nas sięga aż do Islandii, że stamtąd ktoś do nas przyjedzie. Bardzo dziękujemy jeszcze raz za opinię jak i za przesłany nam upominek. :-))))) Zwrotnie, wszystkiego najlepszego :-)

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Moim zdaniem...

    Liczy się profesjonalne podejście do samochodu, który ma być sprawny i bezpieczny w użytkowaniu. Do tego są potrzebni ludzie zaangażowani, szczerzy i mający odpowiednią ilość czasu, aby zająć się powierzonym zadaniem.

    Jestem bardzo zadowolony ze zleconej diagnostyki, ponieważ wiem na czym stoję i mam punkt wyjścia na przyszłość. Przeglądu dokonano używając wysokiej jakości produktów, czyszcząc co trzeba i korygując ustawienia zarówno silnika jak i zawieszenia. Efektem jest odczuwalna poprawa działania silnika, lepsza reakcja na gaz, a spalanie spadło o kilka procent...

    Z usług korzystam od 1998 roku.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Chce się napisać to właśnie ... Dziękuję za zaufanie.

    Honda Accord

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem Mazdy CX 7 o niewielkim (18.000 km) przebiegu. Zaraz po zakupie, jadąc z Hamburga do Berlina zauważyłem dwa niekorzystne zjawiska. Pierwsze to duże spalanie a drugie szarpanie podczas dodawania gazu. Próbując zdiagnozować te zjawiska poszperałem w necie i znalazłem firmę 44tuning z Opola która informowała o opracowaniu skutecznej metody na usunięcie fabrycznych błędów tego modelu auta. W pierwszym momencie cena którą mi podano wydawała mi się trochę zbyt wysoka.
    Jednak po dłuższej rozmowie z p. Robertem Halickim który w sposób bardzo dokładny i wysoce profesjonalny wyjaśnił mi przyczyny tych zjawisk i opisał sposób na ew. możliwość ich usunięcia zdecydowałem się na umówienie terminu. Przekonało mnie o tym również to, że usługa polega najpierw na właściwej i szczegółowej diagnostyce na wysoce profesjonalnym sprzęcie w przystępnej cenie, a dopiero po tym podjęcie decyzji o dalszych możliwościach i działaniach.
    Zwykle w takich sytuacjach słyszałem znane nam wszystkim dobrze: " się wszystko zrobi! przyjedź pan, będziesz pan zadowolony". A jakość usługi i jej koszty mają się nijak do informacji udzielonych uprzednio.
    Na szczęście po diagnostyce okazało się że jej wyniki pozwalają na" poprawienie fabryki". Pod koniec drugiego dnia mogłem już odebrać gotowe auto. I tu moje największe zaskoczenie. Wsiadłem do Mazdy z p. Robertem który uprzedził mnie tylko abym delikatnie traktował pedał gazu. Była to zasadna uwaga ponieważ natychmiast poczułem tak znaczna różnicę jakbym prowadził zupełnie inne, nowe i o wiele mocniejsze auto.
    W trakcie dalszej eksploatacji stwierdziłem znaczne zmniejszenie zużycia paliwa zgodne z "książkowym". Średnia ok. 10-11 l/100, zdecydowany przyrost mocy, lepsza i płynniejsza - bez żadnych szarpnięć praca silnika.
    Uważam, że usługa została wykonana doskonale i zgodnie ze wszelkimi informacjami które otrzymałem przed jej wykonaniem a osiągnięte w efekcie wyniki poprawy mocy i momentu obrotowego o ok. 20% są nawet lepsze niż zakładane. Również lista zaleceń jak i czym traktować auto od momentu gdy opuścisz już siedzibę 44tuning w Opolu
    świadczą o ogromnej wiedzy, doświadczeniu i profesjonalizmie co jest raczej zjawiskiem rzadko spotykanym. Korzystałem w przeszłości z wielu warsztatów mechanicznych łącznie z ASO Jaguara w Hamburgu ale o żadnym z nich nie wydał bym takiej opinii.
    Oceniam usługę i jakość jej wykonania bardzo wysoko a dodatkowo pobyt w firmie i każda rozmowa z p. Halickim , a odbyłem ich już wiele, jest wielką przyjemnością gdyż czuje się że to naprawdę wielcy pasjonaci o ogromnej wiedzy którzy zawsze znajdą czas aby doradzić we wszystkich nurtujących nas problemach.
    Wiem jedno - od tej pory wszystkie auta które w przyszłości pojawią się w naszej rodzinie swoje pierwsze kroki skierują do 44tuning w Opolu ponieważ tylko tu dowiemy się prawdy o tym czym tak naprawdę jeździmy i możemy poprawić fuszerki producentów aut.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Andrzeju, bardzo dziękujemy za opinię, za dobre słowo. Życzylibyśmy sobie każdego tak otwartego i świadomego klienta. Cieszymy się, że udało się Panu kupić taką Mazdę w stanie kolekcjonerskim i że mogliśmy usunąć wady fabryczne pozwalające na dłuższą żywotność, mniejsze spalanie jak i lepszą kulturę jazdy. Jeszcze raz dziękujemy.

    MAZDA CX 7, benzyna

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Podróżujemy z żoną kamperem Weinsberg z silnikiem Fiat Ducato Multijet 115 (przebieg 20 000km), zdecydowaliśmy, że w trakcie naszej eskapady na południe Europy odwiedzimy firmę 44tunning celem przeprowadzenia modyfikacji silnika i dokonanie przeglądu. Profesjonalne podejście, to najpierw diagnostyka i na tej podstawie dalsze działania z instalacją sterownika DPP, po modyfikacji moc silnika wzrosła do 143 KM, moment obrotowy wzrost do 336 Nm. Po regulacjach test drogowy przeprowadzony przez pana Roberta Halickiego i ostateczna korekta ustawień i nasz kamper gotowy do drogi. Przejechaliśmy od modyfikacji około 1000km, kamper jest dynamiczny, odczuwa się wprowadzone modyfikacje, kultura jazdy znacznie lepsza, żałuję, że nie zdecydowałem się na tę usługę wcześniej. Na autostradach niemieckich poruszaliśmy się z szybkością od 100 do 110km/godz. Spalanie oceniam, że jest około 1l mniejsze. Polecamy usługi w firmie 44 tuning, profesjonalne podejście do klienta, miła atmosfera, odczuwam, że jest to zespół pasjonatów. Na zakończenie rozmowa z panem Robertem na temat wprowadzonych modyfikacji oraz opis na co mamy zwracać uwagę przy kolejnych przeglądach. Polecam raz jeszcze tę firmę kamperowiczom, szczególnie, że w kamperach są stosowane standardowe silniki pojazdów dostawczych i praktycznie bez modyfikacji poruszanie się kamperem z silnikiem 2l jest mało komfortowe.
    Maria i Zdzisław


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo i to bardzo dziękujemy za opinię. Poznanie tak radosnego małżeństwa, będącego na etapie cieszenia się z życia to miłe doświadczenie. Zarazem dające nadzieję, że życiowa "jesień" może mieć również wspaniały wymiar. Przyjemnych podróży :-)

    Fiat Ducato Multijet 115 (kamper Weinsberg)

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Uważam, że jeśli ktoś chce mieć dobrze wykonaną usługę (bezpieczną dla samochodu) to warto skorzystać. Co do kosztów to myślę, że są adekwatne do jakości usług, a warto dodać, że jeśli się nie spieramy o każdy grosz, to od całej załogi można uzyskać wiele ciekawych wskazówek czy nawet coś w prezencie... Polecam!!!
    Auto zdecydowanie płynniej pracuje (skrzynia automatyczna), spadło spalanie no i dość żwawo się porusza.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za przesłanie opinii. Zadowolenia klienta to częsta ta najważniejsza zapłata. Pozdrawiamy

    vw tiguan 2.0 tdi

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W czerwcu br poddałem modyfikacji BMW 740 d model G11 w firmie 44tuning.Usługa została wykonana pod każdym względem profesjonalnie . Samochód zyskał lepszą dynamikę , przy mniejszym zużyciu paliwa. Odpowiednie zmiany parametrów :
    1. moment obrotowy 620(fabr. miało być 10% więcej) podniesiony do 700 Nm ,
    2. moc 325 - 360 KM .
    W w/w rozwiązaniu zastosowany został sterownik zewnętrzny Digital Power Pack.
    Zachęcam zainteresowanych do skorzystania z usług firmy 44tuning Opole.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię, przekazana przez klienta który po latach, ponownie przyjeżdża do nas, aby wykonać ulepszenie w tak flagowym samochodzie, to już duża rekomendacja. Jeszcze raz dziękujemy i życzymy wszystkiego NAJ :-)

    BMW 740 xd 2016

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zupełnie inny poziom obsługi i usługi, niż w większości innych serwisów. Prawdziwi pasjonaci, z dużą wiedzą i świetnym sprzętem. Dostałem dłuższą i dokładniejszą listę zaleceń co do mojego auta, niż ja sam dla siebie od lekarza :-)


    VW Passat B8

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam.
    Na samym początku byłem sceptycznie nastawiony , wszyscy mi odradzali jakiekolwiek przeróbki ,zastanawiałem się długo , dzwoniłem do firmy 44 tuning wiele razy dopytując się o szczegóły . Bałem się czy czegoś nie przedobrze ale, Chciałem coś zrobić bo auto młode mały przebieg 55 tys.km a nie chciało jechać tz. prędkością patrolową lub dla taksówkarza to w zupełności by wystarczyło ja lubię depnąć na gaz i chcę żeby auto szło.W końcu się zdecydowałem i umówiłem na modyfikację mojej Toyoty AVENSIS w firmie pana Roberta .H. Po wszystkich zabiegach które musiały być wykonane prócz diagnostyki silnika , wymiana filtra paliwa i czyszczeniu EGR - u , miałem w końcu okazje zeby się przejechać autem po zamontowaniu chipa . Na samym początku powiem szczerze szału nie było, różnicy nie czułem zbyt dużej ale pan mnie zapewniał że będzie dobrze.Rozliczyłem się i pojechałem do domu, WRACAJĄC podczas jazdy doznałem szoku auto szło jak petarda dopiero zauważyłem różnicę auto dynamiczne bez zbędnej redukcji biegów ,spadło spalanie i oto właśnie mi chodziło. Jeżdżę już ponad miesiąc jest wszystko ok.i myślę że tak zostanie . Reasumując jestem zadowolony chłopaki naprawdę znają się na tym co robią , a że zapłaciłem może dużo to nic za dobre rzeczy płaci się wysoką cenę się ale mam auto jedyne w swoim rodzaju .Polecam firmę 44 tuning Opole pana Halickiego to pasjonata a moje auto [wymoderowano] tak jak chciałem.PO przeróbkach ma 160 KM i 360 niutków , narazie wystarczy . Pozdrawiam wszystkich .


    Toyota D4D 126 KM 2009r MODEL T 27

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wykonałem w tej firmie po raz kolejny tuning oparty na boxie jestem po raz kolejny bardzo zadowolony, polecam firmę za jej profesionalizm i kontakt z klientem na najwyższym poziomie


    Audi a6 competition

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam firmę 44tuning. Wykonałem tam zabieg na nowym mercedesie sprinterze blaszaku w maxie 316CDI 7g tronic z ad-blue (przebieg 40tys km). Auto na gwarancji więc modyfikacja poprzez sterownik DPP Performance. Przed modyfikacją auto było bardzo słabe przez co spalanie znacznie przekraczało 11 litrów/100km. Po modyfikacji auto zrobiło się bardzo elastyczne, skrzynia biegów "uspokoiła" się (podczas przyspieszania wystarczy jej redukcja o 1 bieg nie o 2 - 3 jak przed modyfikacją) a ze spalaniem spokojnie jestem w stanie zejść poniżej 10 L/100km. Cena diagnostyki oraz sterownika bardzo przystępne biorąc pod uwagę oszczędności na paliwie. Jeszcze raz bardzo dziękuję i do zobaczenia przy kolejnym aucie.


    Mercedes-Benz Sprinter 316CDI

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kia CEED GT LIne 1.6 CRDI 136 KM 285 Nm, plus skrzynia DCT 7 . Po pomiarze wyszło 137 KM i 310 Nm. Po 6 godzinach pracy 156 KM i 365 Nm. Różnica jest bardzo fajna, z racji , że to diesel, to przyrost momentu czuć , pomimo niedostatków pojemności, od mniejszych obrotów ładniej nabiera. Przy prędkościach autostradowych też jest ciekawiej, skrzynia się uczy i nie redukuje niepotrzebnie biegów , tylko wykorzystuje wyższy moment przy dodawaniu gazu i ciągnie na ostatnim 7. Skutkuje to też niższym spalaniem. Przyśpieszenie 0-100 km to około 8 sekund, jak na 1.6 diesla uważam,że dobrze :)) Kto chce , lubi się bawić i ma parę złoty na zabawki dla dużych chłopców to polecam :)) A


    Kia CEED GT Line 1.6 CRDI DCT 7

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony z usługi, może gdyby było taniej było by super ale cóż za jakość trzeba płacić.
    BMW po założeniu sterownika i zmianie oprogramowania ma zdecydowanie poprawione osiągi.
    150-190KM ,360-400Nm , poprawa jest naprawdę zauważalna , zresztą takie przyrosty mocy i momentu obrotowego muszą się przełożyć na dobrą dynamikę.
    Spalanie w mieście jak na razie takie samo / średnio 6,8/, na trasie po zaliczeniu 2000km na niemieckiej autostradzie z pełnym obciążeniem wyszło 7l, na pewno mniej niż wcześniej. Obsługa fachowa i sympatyczna - polecam.:)


    BMW518D

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony z wizyty w firmie 44 tuning Opole.Choć z Łodzi to ponad 200 kilometrów to było warto. Passat 1,4 TSI to teraz zupełnie inny samochód.
    Jazda nim sprawia przyjemność dzięki wizycie w 44tuning Opole.
    Polecam wszystkim. Oprócz większej mocy i lepszego przyśpieszenia spadło spalanie.


    Volkswagen Passat

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Moja opinia jest krótka. Profesjonalizm, wiedza i zaplecze techniczne na bardzo wysokim poziomie - najwyższa "półka". Polecam wszystkim.


    Audi Q5 -30tys. km, WV tuareg- 80 tys.km, Ford Ran

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Diagnostyka wykonana profesjonalnie. Samochód został dokładnie zdiagnozowany i zaproponowano profesjonalne rozwiązania pozwalające lepiej przygotować samochód do amatorskiego motosportu. Profesjonalna obsługa.
    Warto odwiedzić serwis i skorzystać z usług i wdrożyć proponowane porady szyte na miarę pod konkretny samochód.


    Peugeot 206RC

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do 44 tuning wracam po raz kolejny. Toyota Hilux 3.0 - po tuningu rakieta.100 000 km bez problemów.W marcu 2017 Isuzu N35 dostawczak wywrotka 10 000 km przebiegu ,auto na gwarancji fabrycznej.Po modyfikacjach auto nie do poznania.Na haku 4 tony i śmiga żwawo.Martwię się tylko czy haka nie wyrwie.Nie będę się rozpisywał więcej.Mam pełne zaufanie do Firmy 44 tuning.


    ISUZU N 35

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam
    Z przyjemnością napiszę kilka słów o 44tuning.
    Dobra opinia o tej firmie przygnała mnie do Opola z Warszawy. Powodem wizyty była chęć podniesienia mocy w mojej nowej Toyota Avensis 2.0 D4D 2016. Zdecydowałem się na modyfikację w 44 tunning nie tylko z powodu rekomendacji i gwarancji większego przyrostu niż w przypadku standardowych boxów ale również dlatego że z moim synem od lat podziwiamy dokonania sportowe i konstrukcyjne Roberta Halickiego.
    Wracając do Avena. Wyjściowo moc 140, moment 330, po modyfikacji odpowiednio 177 i 377. Auto nie do poznania. Super.
    W bonusie przemiła obsługa, niezapomniane rozmowy z Robertem o motosporcie, pamiątki. Oczywiście usługa jest droższa niż wsadzenie zwykłego boxa ale warto.
    Serdecznie polecam.
    Dodam tylko że to nie jedyna modyfikacja, o której mogę napisać. Mój szwagier modyfikował Landa Cruiser V8 4.5 biturbo disel. Auto nie było nowe a więc modyfikacja objęła proces przygotowawczy np. czyszczenie kolektora. Parametry wyszły super.


    Toyota Avensis 2.0 D4D 2016

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trafiłem do tej firmy po rzeczowej i kompetentnej rozmowie przez telefon. Powodem był zakupiony samochód BMW F10 530d który został przed zakupem sprawdzony w ASO (określony stan jako wzorowy) z przebiegiem niecałych 140 tyś. km. W trakcie krótkiej eksploatacji spalanie mojego samochodu nie było zbyt małe i dlatego szukałem opcji zmniejszenia zużycia, może dodania mu mocy. Dzwoniłem do kilku firm z moich okolic (jestem w Wrocławia) lecz dopiero na wszystkie pytania odpowiedział mi Pan z 44tuning proponując na początku nie tuning (związku że nie znam historii i mam on już taki przebieg) a sprawdzenie przez ich diagnostykę. Miła Pani, jak się później okazało to żona tego Pana z którym rozmawiałem umówiła mnie na termin. Przyjechałem w terminie i mocno się zdziwiłem (pozytywnie) po wejściu do środka, budzące zaufanie wyposażenie i duże zaangażowanie w to co wykonują. Po ok 3 godzinach sprawdzania mojego samochodu wyszedł na jaw powód dużego spalania: nieziemsko zapchany filtr powietrza, uszkodzone śmigło w sprężarce, okopcony i pęknięte coś przy zaworze eger , wlot do kolektora zabity jakąś mazią prawie w połowie. Dano mi do zrozumienia że te są usterki widoczne już od dłuższego czasu, nie zdarzyły się w ciągu miesiąca jak mam samochód. To oznaczało, że sprawdzenie w ASO było nie rzetelne. Widząc jakie mają skrupulatne podejście zostawiłem samochód i zleciłem im naprawę. W czasie naprawy podejmowano ze mną kontakt kilkukrotnie aby przekazać parę innych usterek i opcji ich usunięcia. Wymienili mi wszystko co potrzeba, do tego zamiast kupować nowy kolektor za ogromne pieniądze wyczyścili go i usunęli mi z niego jakieś klapki., oddałem brudny samochód - dostałem czysty, miał moc 255 km a ma po naprawie i tuningu 292 km, pracuje ciszej, spala 2.5 litra mniej. Jestem bardzo zadowolony z odrestaurowania mi samochodu i jego usprawnienia przez tą firmę bo takiego podejścia do samochodów w swojej okolicy od kiedy mam samochodu to nie znalazłem.


    BMW 530d F10

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam
    OK 3,5 roku temu byłem w firmie 44tuning w Opolu aby zwiększyć moc w swoim Peugeot 5008 1.6 hdi,jechałem specjalnie z Danii ponieważ ktoś mi polecił ta firmę
    Pan który mnie przywitał tj szef powiedział że musi auto sprawdzić czy w ogóle nadaje się na tuning,oczywiście koszt od 100 do 500 zł
    Stwierdził że to potrwa 3 godziny
    Z pewnych źródeł (pewna miła pani)która była świadkiem powiedziała mi,że auto było sprawdzone tylko na hamowni tj jakiej 20 minut i auto było oglądane przez szefa firmy także jakieś 5 minut
    Ja Pojawiłeś się po 3 godz i Pan szef stwierdził że auto nie nadaje się pod tuning ponieważ ma 170 000 km przejechane,poza tym są ślady stare wycieku spod wtryskiem oraz że wykres pracy turbosprężarki jest dziwny,zdziwiony byłem bo turbo było zmienione na nowe przy przebiegu 160 000
    Za 30 min pracy skasował mnie 500 zł
    Wróciłem do Danii,auto jest po tuningu ma ok 136 km po przed 109,autko ma 302000 km przejechane i nic się nie dzieje
    Pan który w Danii auto tuningowal powiedział że pan z 44 tuning to idiota i ja się z tym zgadzam i do tego (wymoderowano) !
    Nie zauważył,że wtryskiem były na nowe wymienione,bo fakt kiedyś był wyciek,Duńczycy wymieniają na nowe nie naprawiaja jak w pl.
    Faktura firma tuning w Danii zwiększyła moc w moim aucie ale jednocześnie poinformowali że silniki 1.6 hdi nie są dobre do tuningu ale jak nie będę szalał to będę jeszcze trochę jeździł
    130 000 na tuningu zrobiłem i nic nie szwankuje
    44tuning nie polecam nikomu


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, będąc precyzyjni w swojej branży prowadzimy również precyzyjną dokumentację w zakresie zleceń.

    Zatem nie było nam trudno po pewnych danych odnaleźć zlecenie pojazdu który nas odwiedził. W naszym przypadku działając w pełni rzetelnie co jest cenione przez tysiące klientów są ustalone jasne warunki usługi przez jej wykonaniem. Już od początku podpisują zlecenie wiedział Pan, że jeżeli kondycja silnika czy osprzętu jest nie odpowiednia to z przyczyn bezpieczeństwa odstępujemy od tuningu wskazując konieczne do wykonania prace. Kwota była jasno kreślona na poziomie 600 zł ( a nie jak Pan wskazuje 100-500).

    Co więcej był Pan o tym już poinformowany (każdy klient u nas jest o tym informowany) podczas rozmowy telefonicznej na podstawie której zdecydował Pan się na przyjazd do nas.

    Zakres diagnostyczny jak i pomiary wykonujemy na certyfikowanym sprzęcie m.in. na hamowni obciążeniowej Maha. Co więcej, z naszej autorskiej technologii diagnostyczne korzystają klienci indywidualni, działy techniczne importerów, biegli sądowi. Zatem poddawanie jej wyników wątpliwości to jak spieranie się z dniem, że nie jest nocą.

    Co więcej, fakty są takie, że Pana samochód miał przebieg ponad 180 000 km, brak pełnej historii serwisowej. Zakres diagnostyczny trwał nie jak Pan wskazuje 30 minut tylko 3 godziny. W Pana pojeździe stwierdzono co jest potwierdzone na dokumentach zlecenia niepoprawną pracę turbosprężarki, nieszczelną budowę filtra powietrza, mocni zabrudzony kolektor ssący, nie poprawnie działający i przycinający się zawór EGR, nie poprawną pracę układu wtryskowego i bardzo bogaty skład mieszanki (zbyt niski nadmiar tlenu).

    Dla przypomnienia w Pana samochodzie skład mieszanki był następujący: obroty vs Lambda 1500/1.00 – 1800 0.93 (duże wewnętrzne zadymienie) 2000/1.22 – 2500/1.16 – 3000/1.19 – 3500/1.18 – 4000/1.27 – 4500/1.30 a w poprawnie działającym samochodzie (silniku i jego osprzęcie) 1500/1.15 – 1800 1.15 - 2000/1.30 – 2500/1.32 – 3000/1.34 – 3500/1.35-1.40 – 4000/1.40 – 4500/1.40 i więcej

    Zatem już w/w dane nie pozwalał na rzetelne i bezpieczne wykonanie usługi.

    Mając już ponad 24 lata doświadczenia m.in. w tuningu, prowadząc m.in. precyzyjne testy silników poprawnie pracujących dobrze znany dane jakie powinny posiadać dane silniki celem wykonania w bezpieczny i zgodny z profesjonalna sztuką uszycia garnituru na miarę. Pana egzemplarz odbiegał od tego znacząco. Rozumiem, że nie musi mieć Pan pojęcia jak ma pracować silnik nadający się do tuningu lecz nie upoważnia to Pana do oczerniania osób które takie pojęcie i doświadczenie techniczne posiadają. Myśmy zamiast zarobić na Panu więcej inkasując kwotę 2200 zł za tuning wykonaliśmy zakres za 600 zł odstępując od tuningu celem poprawienia sprawności i następnie wykonania go w bezpieczny, zgodny ze sztuką techniczną sposób.

    Takie nasze podejście jest cenione przez klientów z całej Polski którzy przyjeżdżają do nas m.in. dlatego, że wiedzą iż nie wykonamy im tuningu na siłę. Sprawdzimy, doradzimy i dokonamy tuningu wtedy, kiedy jest ku emu odpowiednia sprawność i kondycja.

    W związku z Pana nieuczciwą opinią przedstawiliśmy dokumenty biegłemu sądowemu celem analizy i weryfikacji zasadności odstąpienia od tuningu. Z przeprowadzonej analizy przez biegłego wynika, że postąpiliśmy należycie nie wykonując tuningu, gdyż stan nie pozwalał na jego wykonanie.

    Oczekujemy na oficjalny protokół w tej sprawie a następnie podejmiemy decyzję co do wyciągnięcia stosownych konsekwencji za tak nieuczciwe podejście i tak nieuczciwą opinię. Najwyżej będzie musiał się Pan pofatygować do Polski i stanąć przed wymiarem sprawiedliwości.

    Reasumując, to że są firmy wykonujące tuning za wszelką cenę bez zważania na kondycję wiadomo nie od dziś. To, że są użytkownicy którzy mimo odradzania chcą wykonać sobie pewne usługi na siłę, jest wiadome również nie od dziś.

    Lecz nie oznacza to, że można kogoś działającego zgodnie ze sztuką etyczną i techniczną po prostu oczerniać i to publicznie.

    Peugeot

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W odstępie 3 miesięcy wykonałem w ten firmie tuning dwóch samochodów, Audi A6 3.0 Tdi - programem i nowego Passata 2.0 TDI na DPP. Wcześniej korzystałem z tuningu gdzie indziej. Mogę przyznać mając porównanie jak to się ma na tle innej firmy, robota dobrze wykonana, konkretny sprzęt, wygląd w firmie czysto jaki nie na warsztat, pełna profeska. Ceny mają trochę wyższe niż ogólnie jednak za precyzję i dobre działanie trzeba zapłacić. Bałem się boxa, kiedyś miałem takiego w 1.9 tdi,silnik czasami szarpał i dymił. To DPP działa lepiej i dało dobry efekt, zero szarpnięć i dymienia, parametry 2.0 Tdi (fabryczne 140 KM) z tuningiem 171 KM i 386 Nm. W audi z 245 KM na 297 KM i do tego wyłączyli ten egr, dali nowe filtry i olej, śmiga to auto teraz konkretnie. Jak ktoś chce profeskę to polecam, fachowi ludzie.


    Audi A6 3.0 Tdi 245 km i Passat 2.0 Tdi 140 km

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mogę potwierdzić, że Panowie w warsztatu 44tuning w Opolu są kompetentni i nie podejmują się tuningu samochodu którego silnik ma niski stan techniczny. Ja po przeglądzie u swojego mechanika pojechałem na umówiony tuning. Na diagnostyce wstępnej i po pomiarach na hamowni pokazano mi nie odpowiednią pracę turbosprężarki, bardzo zabrudzone rury od turbo (był tan piasek z olejem), filtr powietrza był zle wymieniony przez mojego mechanika (wymienił go ale nie wyczyścił puszki), miałem luźne opaski na rurze interkólera. Poświęcili mi 5 godzin i zapłaciłem 900 zł za wszystkie prace diagnostyczne. Było mi wstyd, że mój mechanik tak żle dbał o mój samochód. Jestem zadowolony że panowie z 44tuning w tym Pan Robert i Michał nie skasowali mnie np: robiąc tuning tylko wskazali co mam naprawić, wytłumaczyli i pokazali na aparaturze dokładnie dlaczego taką podejmują decyzję. Nie mogę potwierdzić występujących tutaj negatywnych opinii które w konfrontacji z tym warsztatem wydają się być wyssane z palca. Oby inny działali tak jak oni to nasze samochody będą w duże lepszym stanie.


    Skoda Octavia

  • y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W firmie 44tuning modyfikowałem swojego VW 1.4 TSI 122km. Modyfikacja została przeprowadzona przy pomocy sterownika DPP. Po optymalizacji autko legitymuje się mocą 155km i 247NM. Autko w tej chwili ma osiągi porównywałem z 1.4 TSI 160km i co dla mnie ważne ciągnie teraz w całym zakresie obrotów (w serii auto jechało tylko do 5000RPM). Jeśli ktoś się zastanawia nad tuningiem tego silnika przy użyciu sterownika DPP to szczerze polecam. Frajda z jazdy i bezpieczeństwo podczas wyprzedzania jest teraz nieporównywalnie większe.


    Zalety:
    Nowoczesny i czysty warsztat.
    Najnowsze urządzenia diagnostyczne no i hamownia podwoziowa.
    Bardzo profesjonalne podejście i wiedza merytoryczna


    Wady:
    Zakład raczej nie podejmuje się modyfikacji aut których stan techniczny jest wątpliwy - ale dla mnie jest to zaleta


    VW 1.4 TSI

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Robiłem w tej firmie trzy tuningi Toyota Yaris oraz 2xToyota RAV 4. Jestem zadowolony. Bez tuningu nie umię już jeździć moją Toyotką. Po tuningu i założeniu magnetyzera spalanie w lecie w górach od 5,5 do 6,5 l/100 km ( oczywiście przy spokojnej jeździe ) Pozdrawiam


  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem już umówiony w innej firmie w Wrocławiu, jednak okazało się na urodzinach znajomego, że robił u nich w 44tuning w Opolu swojego nowego ( 2 latka) Mercedesa S320 cdi i jest bardzo zadowolony. To zadzwoniłem i Ja z ciekawości. Miły Pan poinformował mnie, że w moim samochodzie Peugeot 2.0 hdi 136 koni z przebiegiem 190 000 km nie warto zwiększać mocy bo jeżeli jest seryjny i nie było w nim nic wymieniane to jest bardzo prawdopodobne, że coś się może uszkodzić no i może już przy pomiarach które robią okazać się, że trochę koni brakuje.
    Pan mi jeszcze wyjaśnił, bo nurtowało mnie, że czasami widziałem jakiś dymek z tyłu, że może już turbo kiepsko działa. Podążyłem tym tropem i pojechałem do nich na pomiary hamownia + badanie przez OBD + analizowali spaliny, to się okazało,ze turbo już na wykończeniu. Oczywiście wymieniłem je teraz i auto jeździ lepiej ale już nie będę tuningował. Kończąc tem mój wywód chyba mało takich firm co powiedzą jak jest zamiast skroić klienta za chipa. Ja ich polecam.


    Zalety:
    Szczery i przyjemny kontakt, widać,że uwielbiają tą pracę.


    Wady:
    jak na tyle pracy co mają to mają trochę mało miejsca


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    To wydaje się bardzo ciekawe z tymi komentarzami, bo na tej stronie reklamuje się co najmniej jedna strona wykonująca chip tuning- podobno profesjonalny dealerr firmy Vtech, (Kosakowo) pod stronka stuninguj.pl przy czym ich reklamówką jest auto mojego znajomego (Porsche) które właśnie robiła firma 44tuning, bo przyjechał on nich człowiek i zrobił je u nich. Mój znajomy jest bardzo zadowolony i śmiga już tym samochodem ponad 2.5 roku.


    Zalety:
    Potrafią dobrze zrobić Porsche


    Wady:
    :-( daleko od Trójmiasta


Podobne warsztaty

  • O firmie Warsztat mechaniki pojazdowej PRO-S.C. J.Jarzębski, P.Jarzębski istnieje na rynku od 1989 roku. Specjalizujemy się w naprawie samochodów francuskich, takich jak: Peugeot, Citroen, Renault, Dacia oraz Nissan. W oparciu o nasze...


Usługi wykonywane przez warsztat