CAR-MAN S.C. - Gawron Marcin, Frontczak Marcin

Tałdykina 3, Fordon, 85-791 Bydgoszcz

****** 4.5 (31 opinii)

O warsztacie

Tałdykina 3, Fordon, 85-791, Bydgoszcz

Poniedziałek od 08:00 do 18:45
Wtorek od 08:00 do 18:45
Środa od 08:00 do 18:45
Czwartek od 08:00 do 18:45
Piątek od 08:00 do 18:45
Sobota od 08:00 do 14:45

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Warsztat Car-Man posiada dostęp do najlepszych części do każdego modelu samochodów osobowych. Jesteśmy serwisem specjalizującym się w ustawianiu geometrii zawieszenia w technologii 3D. Zajmujemy się również diagnostyką usterek silnika oraz wykonywaniem napraw mechanicznych. Możesz u nas przeprowadzić pełne badanie komputerowe stanu tecznicznego auta, a nasi wykwalifikowani fachowcy usuną wszelkie usterki. Dysponujemy urządzeniami do serwisowania klimatyzacji.

Cenimy czas naszych klientów, dlatego każdą usługę wykonujemy możliwie szybko. Możemy sobie na to pozwolić dzięki dużym kwalifikacjom oraz doświadczeniu naszych pracowników. W naszym warsztacie dla klientów przygotowaliśmy poczekalnię z dostępem do sieci wi-fi, ekspresem do kawy oraz toaletą. Oferujemy także możliwosć wypożyczenia auta zastępczego.

 

Więcej

Opinie (31)

Dodaj opinię
4.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 31 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeden z najgorszych warsztatów. Przez takich, inne serwisy mają opinie [wymoderowano]. Wymiana paska alternatora zakończyła się wymianą napinacza i rolki prowadzącej (zużytych rolek już nie mieli - na ich wymianę można by się jeszcze zgodzić). Następnie zaczęli wciskać - dolne koło pasowe wału korbowego - że niby zużyte!! i od razu rozrząd za jednym zamachem żeby zrobić!! Z ceny za pasek - detal ContiTech (najdroższy na rynku OE Renault 86 zł) - 75zł, miało się zrobić 2000 lub więcej!!!!!! Roboczogodzina wymiany paska alternatora z wymianą napinacza i rolki prowadzącej to maksymalnie 1.5 godziny wg. danych serwisowych. Cena za usługę u nich - wymiana napinacza, wymiana alternatora, wymiana rolki prowadzącej to koszt 360 zł. Dla laików - wszystkie prace prowadzone w obrębie tego samego obszaru działań. Zatem cena roboczogodziny w tym "warsztacie" to 240 zł!!!!!!!!!!! Poza ww., panowie policzyli sobie 4 x brake cleaner za 68 zł i mycie 50 zł. Ocenę wystawiłem jak najbardziej negatywną, a czytającym radzę pomyśleć raz jeszcze, zanim zdecydujecie się na ten "warsztat".


    Renault Espace

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Serwis klimatyzacji zostal wykonany bardzo szybko i solidnie. Jestem z mojej wizyty zadowolony i pewnie znowu kiedys tam zawitam.


    Mercedes-Benz R-Class [gen: W251 2005 - 2010, rok:

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko i solidnie. Przyjechalem troche przed czasem. Nie bylo problemu. Zaraz sie samochodem zejeto. Polecam!


    Mercedes R 320 CDI L 4-Matic

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Ok. ........


    Opel Astra H 2004 - 2007 wagon 1.8 Manual (125 KM)

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybka i bezproblemowa wymiana świec. Polecam.


    Audi A3 1.8T r.2000

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry warsztat. Nie ma wróżenia z fusów tylko umawiasz się, wstawiasz auto, sprawdzają co jest , o kosztach informują. Nie spotkałem się z opóźnieniem w stosunku do złożonej deklaracji. Osobiście polecam.


    Opel Insignia

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    To kolejna naprawa mojego autka i znowu Panowie pomogli . Korzystam już dłuższy czas i nigdy nie było problemu. Jestem bardzo zadowolona z ich usług, polecam każdemu z moich znajomych.


    Seat Ibiza

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    podjechałem z marszu bo za chwile wyjazd na wakację a klima nie dziła. okazało się że chłodnica jest dziurawa. Ale Panowie powiedzieli że się zepną i do wieczora samochód zrobią co też uczynili - dzieki serdeczne za pmoc


    Focus II

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszytko w porządku, jest diagnoza jest wycena , robią to na co się zgodziłem, polecam bo znają się chlopaki


    Vw golf v

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] Porażka, pojechałam na wymianę oleju i wymianę filtrów, samochód stał u nich cały dzień. Po powrocie do domu okazało się, ze nic nie zrobili, a pieniądze skasowali, mój ojciec wcześniej oznaczył filtry (powietrza, oleju, od gazu), żeby wiedzieć czy faktycznie wymienili. Wróciłam do nich z powrotem, powiedzieli ze maja dużo pracy i mogli przeoczyć!! Jakim cudem wiec wystawili mi paragon!! Oleju prawdopodobnie tez nie wymienili. :(, ale tego już nie sprawdzę.


    Wolksvagen polo

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    profesjonalnie, na czas, tak powinny wyglądać wszystkie wizyty u mechanika


    opel insignia CDTI 163KM, 2014r

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety ale to była moja ostatnia wizyta w tym "warsztacie". Zaprowadziłem auto, ponieważ niepokoiło mnie parę rzeczy.
    1. Nagłe falowanie obrotów
    2. Wycie/buczenie pod maską przy 1,500obr./min

    Panowie zdiagnozowali, za moją zgodą dokonali naprawy. Wymieniona została rolka alternatora oraz pasek wielorowkowy. Po czym poinformowali mnie, że ów dolegliwość (pkt. 2) nie została wyeliminowana. Mało tego wpadli na wspaniały pomysł, że to rozrząd "hałasuje" i co robimy dalej. Typowi wymieniacze części, metody prób i błędów. Trafią na jelenia co przymknie ok to super.

    W dodatku tekst, że jak będę miał swoje części to za robociznę policzą więcej pozostawię bez komentarza.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Karolu !

    Zgodzimy się co do usterek jakie nam Pan zgłosił podczas zostawiania samochodu w warsztacie. Owszem za Pańską zgodą – bo bez zgody Klienta nic nie robimy – wymieniliśmy rolkę napinacza osprzętu oraz pasek wielorowkowy gdyż te elementy wykazywały cechy znacznego zużycia. Po ich wymianie okazało się że jeszcze hałas dochodzi z okolic rozrządu ale na jego demontaż i weryfikację nie otrzymaliśmy Pańskiej zgody. Jeden hałas,ten mocniejszy od osprzętu maskował hałas mniejszy – ten od rozrządu. Niestety na jego usunięcie się Pan nie zgadza ale obarcza nas odpowiedzialnością za jego istnienie. Przykre że najbardziej podnosił Pan argument ceny za wykonaną usługę (na którą Pan się zgodził) a nie zwracał uwagi na pozostałe usterki w samochodzie choćby układu hamulcowego czy luzy w zawieszeniu.

    Skoda Fabia

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Podczas corocznego, profilaktycznego przeglądu technicznego w serwisie zaobserwowano uszkodzenie elementów układu wydechowego - kilka rozszczelnień oraz zwrócono uwagę na korozję przewodów hamulcowych. Będąc 3 tygodnie wcześniej w innym serwisie nikt nie zwrócił na to uwagi. Usługę wykonano bardzo szybko. Pokazano mi stare części i omówiono uszkodzenia. Po wykonaniu usługi auto zostało umyte. Polecam serdecznie ten serwis. Duży plus dla sprawnych i wyszkolonych mechaników oraz kompetentnych i rzetelnych doradców serwisowych. Nie mieszkam w Bydgoszczy wiec nie jestem klientem tego warsztatu za względów lokalizacyjnych. Przyjeżdżam tam ponieważ chcę poruszać się sprawnym i bezpiecznym samochodem.


    Mazda 5

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat zasługuje na bardzo duży plus, dzwoniąc o 13:30 z chęcią umówienia wizyty i wytłumaczenia, ze potrzebuje ustawić geometrię kół/zbieżność i najlepiej od razu, pan się uśmiechnal i zapytał czy pasuje mi na 14:00, od razu zdecydowałem się. Biuro, warsztat, naprawa na korzyść! Byłem pierwszy raz i jestem zadowolony, na koniec dostałem zlecenie, wydruk z ustawień i paragon, duży plus!


    VW Passat

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałem do serwisu na sezonową wymianę kół. Była to moja pierwsza wizyta w tym serwisie, poprzednio serwisowałem samochód w innych serwisach. Praca biura obsługi oraz mechaników na bardzo wysokim poziomie. Usługa wykonana sprawnie i rzetelnie. Podczas demontażu kół sprawdzono również stan tarcz i klocków hamulcowych. Kierownik zmiany błyskawicznie dobrał i wycenił mi odpowiednie części. Polecam ten serwis, robią dobrą i fachową robotę !!!


    Opel insignia

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sprawnie, szybko i co najważniejsze trafnie. Silnik telepało na wolnych obrotach, a winna była dolna poduszka dolna silnika. Przy okazji wymiana oleju i kompletu filtrów. Cześć moje, wiec w gre wchodziła sama robocizna, która okazała się być kosztowna, lecz być może mogło to wynikać z dnia, w którym zaprowadziłem auto bo była to sobota.


    Renault Scenic II

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    naprawa wykonana szybko, poprawnie/wymiana klocków hamulcowych-przód,wymiana łożyska piasty, wymiana zerwanej szpilki koła/


    Honda civic 1.4i sedan 1999

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zjawiłem się w warsztacie ze stukami w zawieszeniu. Myślałem że to łączniki jak co roku. Okazało się że mam pozrywane jakieś tuleje z przodu, zaprosili na stanowisko pokazali palcem. Na wymianę trochę poczekałem bo części musiały przyjechać z hurtowni. Proponowali samochód zastępczy ale nie skorzystałem bo za blisko mieszkam.
    Generalnie jestem zadowolony, ceny części niby droższe niż w internecie ale po doliczeniu kosztów przesyłki pewnie wyszłoby na to samo. Na zakończenie zlecenie jak ASO i paragon - dla mnie atut przy odsprzedaży samochodu. Ja polecam warsztat


    Skoda Fabia

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, dnia 28 stycznia odebrałem samochód z warsztatu. Do wymiany było sporo części. Mimo to błędy zostały szybko wykryte i naprawione. Jestem bardzo zadowolony z szybko wykonanej usługi oraz uprzejmości obsługi. Polecam serdecznie.


    Opel Meriva 1.6 - 74 kw

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Solidna ,rzetelna firma.Polecam ją jako kilkuletni klient .


    Opel Zafira

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wstawiłem samochód na naprawę świec źarowych , naprawa przewodu metalowego układu chłodzenia termostatu oraz świateł Led i światła stopu na szybie tylnej. Trwało to tydzień ponieważ nie wiedzieli co zamówić tłumacząc się tym że czekają na maila i nie mogą zamówić. Zamiast wyciągnąć cześć i jechać zamówić. Od poniedziałku do piątku nic nie było zrobione ani zamówione po wymianie zdań musiałem sam jechać i zamówić część trwało to 1 godz. Nie mając części. Mieli naprawić światło stopu na tylnej szybie to naprawili świata stopu które były dobre. Masakra z tom firmom. Podsumowanie nieumiejom zamówić części trzeba samemu zamawiać bo inaczej samochodu do gwiazdki bym niemial,naprawiają to co jest dobre. Wymiana świec źarowych i naprawa rury układu chłodzącego trwała tydzień gdzie normalny mechanik wymienił by to góra w dwa dni. Kwota usługi 645zł . Na tą usługę i jakość to trochę przesada. A zalali układ chłodzenia do pełna w zbiorniku wyrównawczym gdzie kaska max jest dużo niżej prawie w połowie zbiornika wyrównawczego . Jak coś się stanie jestem ciekaw czy naprawiom w ramach reklamacji. NIE POLECAM TEJ FIRMY.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam

    Z przykrością przeczytaliśmy opinię na temat zlecenia naprawy Hyundaia H-200.
    Ponieważ klient mija się w wielu kwestiach z prawdą pozwolę sobie na kilka słów wyjaśnień

    1. Samochód został nam podstawiony w godzinach popołudniowych mocno spóźniony w dniu 22 listopada 2016 r na usługę diagnozy wycieku płynu chłodniczego oraz trudności z uruchamianiem silnika – taki opis podpisał klient w zleceniu .
    Samochód o przebiegu ponad 325 tyś km dostarczono nam z brakiem sporej ilości płynu chłodniczego , z dużym wyciekiem oleju w miejscu na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem .
    Po uzupełnieniu płynu chłodzącego ( ponad 2 litry ) przystąpiliśmy do diagnozy , na podstawie której stwierdziliśmy
    - wyciek płynu chłodniczego z przewodu metalowego układu chłodzenia ( przewód schowany pod turbosprężarką dostępny w bardzo trudnym miejscu )
    - niesprawność termostatu
    - niesprawność 3 świec żarowych
    - niesprawność rozdziału powietrza w kabinie kierowcy
    2 W dniu 23 listopada klient osobiście otrzymał od nas informację nt diagnozy , wyraził zgodę na wymianę wspomnianego przewodu , termostatu oraz świec żarowych – na taki zakres prac otrzymaliśmy zgodę .
    Udało nam się szybko zamówić świece żarowe , natomiast o przewód oraz termostat zwróciliśmy się z zapytaniem do ASO Hyundai w Bydgoszczy .
    3 W dniu 24 listopada otrzymaliśmy informację z ASO Hyundai o braku dostępności oryginalnego termostatu oraz przewodu układu chłodzenia –o wszystkim informowaliśmy klienta .
    Pracownik ASO podał nam jedynie nr zamiennika termostatu , z dostępnością 24 h w jednej z hurtowni motoryzacyjnej .
    4 . W dniu 25 listopada dotarł od nas termostat , niestety niewłaściwy . Klient poinformowany o problemach z dostępnością zdenerwował się i oświadczył że sam załatwi w 1 godzinę części .
    Poinformował nas ,że w ASO Hyundai na następny dzień sprowadzą mu termostat oraz świece żarowe ( które my mieliśmy ) , co do przewodu zgodził się na naszą wcześniejszą propozycję naprawy w firmie zewnętrznej ( firma ta zajmuje się naprawą , odtwarzaniem wszelkiego typu przewodów metalowych , czy gumowych )
    Po uzyskaniu zgody natychmiast przewód został oddany do naprawy .
    5. W dniu 26 listopada odebraliśmy przewód z naprawy , zamontowaliśmy go do samochodu , wymieniliśmy świece żarowe i niestety nie doczekaliśmy się obiecanego termostatu przez klienta – nie powiadomił nas nawet ,że nie przyjedzie , co niestety trochę zdezorganizowało pracę warsztatu .
    6. Dzień 28 listopada 2016 r – około godz 16 tej klient dostarczył nam termostat – niestety nie pasujący , wręcz taki sam jaki my otrzymaliśmy z hurtowni 25 listopada . Nadmienię jeszcze fakt ,że próbowaliśmy jeszcze zdobyć termostaty od bliźniaczych modeli np .KIa K2700 czy K2500 , niestety bez skutku . Klient poirytowany całą sytuacją odebrał samochód , obwiniając nas za wszystko .
    Jeżeli chodzi o elektrykę , to trudno nam było dokończyć zadanie , kiedy klient nie dał nam na to już czasu , wcześniej trudno było “ grzebać w elektryce “ przy tak rozebranych elementach silnika , układu świec żarowych . O tym ,że sprawa elektryczna będzie wykonana po usprawnieniu spraw okołosilnikowych klient wiedział .
    Naprawdę nie wiem czym sobie zasłużyliśmy na taką opinię

    Z poważaniem

    Właściciele


    Hyundai

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byliśmy tam na wymianie oleju. Wymiana jak wymiana przebiegła normalnie. Ujęło mnie tylko to że starszy doświadczony mechanik podczas wymiany przeszedł pod samochodem postukał popukał i poinformował o luźnej osłonie gdzieś na wydechu. Nie musiał tego robić a jednak.
    Od razu dokręcił i po kłopocie. Myślę że to pokazuje że dbają o samochody klientów.
    Dziękuję!


    Mazda

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    1. Wymiana świec zapłonowych - wymieniono mi w samochodzie świecie zapłonowe, zamiast irydowych zamontowano zwykłe. Samochód jeździł i chodził jak traktor. Wymiana na irydowe załatwiła sprawę.
    2. Niezrażony porażką ze świecami zgłosiłem się z wyciem wydobywającym się z komory silnika. Zdiagnozowano to jako awarię pompy wody. Była to błędna diagnoza bo po jej wymianie problem nie ustał.
    Następną diagnozą (również błędną) była awaria pompy wspomagania.
    Pompa okazała się niemożliwa do kupienia przez warsztat więc kupiłem taką sam na portalu aukcyjnym. Car-Man podjął próbę jej montażu, wymontował starą i okazało się, że ta którą dostarczyłem jest niezgodna z modelem mojego samochodu. Był to mój błąd więc zareklamowałem ją u Sprzedawcy a Car-Manowi zapłaciłem za demontaż i ponowny montaż starej pompy. Jednak kolejny mechanik do którego zgłosiłem się z problemem wycia zdziwił się, że osoba wykonująca naprawę nie stwierdziła od razu bez wyjmowania starej pompy, że ta dostarczona przeze mnie nie będzie pasowała bo w moim modelu samochodu jest ona świetnie widoczna po podniesieniu maski.
    Ostatecznie okazało się, że wycie wydobywające się z komory silnika nie było spowodowane przez pompę wspomagania a przez rozrząd.

    Podsumowując. Trzy błędne diagnozy w ciągu trzech moich wizyt w warsztacie w ciągu jednego roku. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Chciałbym jako właściciel odnieść się do zarzutów jakie przedstawił Pan wobec mojego warsztatu. Co prawda ostatnia Pańska wizyta u nas miała miejsce 8 miesięcy temu lecz są zlecenia naprawy i na ich podstawie będę argumentować swoje wypowiedzi:

    1. Wymiana świec zapłonowych - wymieniono mi w samochodzie świecie zapłonowe, zamiast irydowych zamontowano zwykłe. Samochód jeździł i chodził jak traktor. Wymiana na irydowe załatwiła sprawę.

    Od tego zlecenia minął ponad rok - nie pamiętam sytuacji. W zleceniu jest adnotacja o nierównej pracy silnika , braku mocy . Wymieniliśmy wtedy świece tzw “zwykłe” jak je Pan określa. Mają one miedziany rdzeń i są przewidziane do Pańskiego samochodu jako typ podstawowy, świece zapłonowe irydowe cechuje wydłużony przebieg między wymianami i tylko to je różni. Tak więc dobór świec nie był błędny a opierał się na katalogach producentów.

    2. Niezrażony porażką ze świecami zgłosiłem się z wyciem wydobywającym się z komory silnika. Zdiagnozowano to jako awarię pompy wody. Była to błędna diagnoza bo po jej wymianie problem nie ustał.

    Tzw “wycie” było dosyć ciche i pojawiało się przy około 2000 obr/min. Objaw ustąpił po zdjęciu paska wieloklinowego którym napędzana jest pompa wody (razem z pompą wspomagania). Zresztą czynnie uczestniczył Pan w tych diagnozach osobiście identyfikując odgłosy z pod maski gdyż hałas był tak specyficzny że był mocno maskowany odgłosami pracy silnika i dlatego prosiliśmy Pana jako właściciela samochodu o poprawną identyfikację odgłosów. Bez paska napędu pompy wody i pompy wspomagania hałasów nie stwierdzono wiec według nas pompa wody kwalifikowała się do wymiany. W tym miejscu pojawia się adnotacja w zleceniu o wyciekach płynu hydraulicznego z pompy wspomagania.


    Następną diagnozą (również błędną) była awaria pompy wspomagania.

    Ponieważ pompa wspomagania była nieszczelna zaleciliśmy jej wymianę,


    Pompa okazała się niemożliwa do kupienia przez warsztat więc kupiłem taką sam na portalu aukcyjnym. Car-Man podjął próbę jej montażu, wymontował starą i okazało się, że ta którą dostarczyłem jest niezgodna z modelem mojego samochodu. Był to mój błąd więc zareklamowałem ją u Sprzedawcy a Car-Manowi zapłaciłem za demontaż i ponowny montaż starej pompy. Jednak kolejny mechanik do którego zgłosiłem się z problemem wycia zdziwił się, że osoba wykonująca naprawę nie stwierdziła od razu bez wyjmowania starej pompy, że ta dostarczona przeze mnie nie będzie pasowała bo w moim modelu samochodu jest ona świetnie widoczna po podniesieniu maski.
    Ostatecznie okazało się, że wycie wydobywające się z komory silnika nie było spowodowane przez pompę wspomagania a przez rozrząd.

    Pompa którą Pan przywiózł nie pasowała gdyż nie zgadzał się rozstaw śrub mocujących o około 4-5 mm co okazało się dopiero po wymontowaniu starej pompy z samochodu. Zewnętrznie pompy wyglądały identycznie. Życzył sobie Pan abyśmy mimo to próbowali zamontować dostarczoną pompę ale odmówiliśmy gdyż mechanicznie uszkodzona pompa niweczy gwarancję na produkt. Z naszej strony gratuluję sokolego wzroku mechanikowi który po otwarciu maski i pobieżnym obejrzeniu silnika jest w stanie wypowiedzieć się o rozstawie śrub z taką dokładnością.

    Co do hałasu z układu rozrządu, nie było go podczas diagnostyki pompy wody w sierpniu 2015r , od tego czasu mija 9 miesięcy i trudno zagwarantować że inny podzespół nie ulegnie awarii w tym czasie. My jako warsztat nie uchylamy się od odpowiedzialności za wykonane przez nas prace , udzielamy gwarancji na nasze usługi . W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze pozostajemy do Pana dyspozycji .











    z poważaniem

    Marcin Gawron
    Marcin Frontczak

    Mazda 323F

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    WSPANIAŁY WARSZTAT,
    o mi się wczoraj przytrafiło!!! Pod maską mojego auta ślicznego schował się szczur i był uprzejmy w tymże miejscu zakończyć swój marny szczurzy żywot. Zapach mega brzydki, zwierzątko umiejscowione pod jakąś plastikową obudową. Zatrzymałam radiowóz policyjny i poprosiłam o pomoc, ale te wielkie chłopy nie były w stanie mi pomóc, ponieważ obrzydzenie ich ogarnęło okrutne. Odjechali rozbawieni do łez. Chyba będą to jeszcze potomnym opowiadać. Poszłam po rozum do głowy i pojechałam do Carmana w Fordonie. Panowie mechanicy też dostali ataku śmiechu, ale wjechali na stanowisko, odkręcili płytkę i wyjęli wielkiego ogromnego ohydnego szczura, oblazłego larwami, wrzucili do worka białego i po kłopocie. Nie wzięli ode mnie ani grosza za usługę, pewnie było im żal szczura. POLECAM CAR-MAN, REWELACJA.


    Renault Megane

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam
    Polecam firmę Carman jako wieloletni klient . Co do kosztów naprawy trudno się odnieść gdyż jeżdzę w ostanim czasie w jedno miejsce , natomiast urzeka mnie szybki czas naprawy , nie muszę zostawiać na kilka dni samochodu , diagnzozy są trafne -. Jakość obsługi nie budzi moich zastzreżeń jest na wysokim poziomie od lat . Tak trzymać Panowie .
    Henryk obecnie Opel Insignia


    Opoel insignia

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    serwisuję swoje kolejne auto w Carmanie i jestem zadowolony z poziomu usług i podejścia do klienta . Nigdy nie zostałem naciągnięty , zdarzyła się kiedyś reklamacja - ku mojemu zdziwieniu nie próbowali mi wmówić że to moja wina , podeszli naprawdę profesjonalnie usterkę usunęli , przeprosili - takim podejściem zyskali klienta na długi czas .Mam stałą kartę rabatową , prowadzą mi historie napraw - łatwo później sprzedać auto - naprawde polecam .


    Audi A6

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Przede mną była wymiana łączników stab. tył i oleju, ustalając koszty zadzwoniłem (około 22.05) do Car mana w I rozmowie uzyskałem odpowiedź 80 zł od sztuki. Zadzwoniłem do Rafcara, Fampolu - tam za sztukę cena od 30 do 36 zł. Sądząc zatem że doszło do nieporozumienia zadzwoniłem ponownie do Carmana - określając już literowo przedmiot naprawy - odpowiedź była ta sama 80 zł. (oczywiście części zapewniam sam), spytałem jeszcze o koszt wymiany oleju (25 zł.). 29.06 przejeżdżając obok Carmana coś mnie tknęło i podjechałem tam, pracownik na moje pytanie odnośnie łączników określił koszt na 35 zł za sztukę (zbaraniałem - o co chodzi). Umówiłem się na wymianę łączników (docelowo i tak trafiłem 31.05 do innego warsztatu). Ustalając termin przypomniałem sobie że przecież olej jest do wymiany spytałem o koszt - odpowiedź 35 zł. Osłupiałem i powiedziałem że informacja udzielona przez telefon zawierała inny koszt tj. 25 zł. Ostatecznie stanęło na 25 zł. - wymiana 03.06. , godz. 17.00. 03.06 przyjechałem na wymianę o 16.50, samochód wjechał o 17.10, o 17.45 puściły mi nerwy i spytałem obsługę czy wymiana oleju trwa u nich zawsze tak długo, za wymianę zapłaciłem o 18.10 (ponieważ płaciłem karta mam czas operacji). Przyjmując zatem, że byłem umówiony na określoną godzinę, a cenie sobie punktualność, wymiana oleju trwała w Car manie 1h i 10 minut. Najlepszy był jednak moment płacenia, pracownik z którym rozmawiałem o kosztach tej usługi 29.05, wpisując płatność oświadczył mi 35 zł. Zaraz jednak po moim odwołaniu się do ustaleń zmienił cenę, która miał zresztą odnotowaną w swoim magicznym zeszyciku. Ale dodam, że mnie przeprosił za pomyłkę. I co mogę dodać, nad kunsztem nie mam się co rozwodzić, przecież to jest zwykła wymiana oleju, miałbym dojście do kanału, klucz i chęci to bym sam to zrobił, akurat ta czynność jest prosta jak konstrukcja cepa, więc nie mam co piać glorii. Może zatem powinienem dać „negatywny” – za podejście do klienta i rozbieżności w określaniu cen.


    Zalety:
    - wyposażenie, zaplecze, miejsce dla klienta


    Wady:
    - niedotrzymanie czasu naprawy, okropnie długi czas wykonania usługi


    Toyota Corolla

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Za każdym razem naprawa usterki trwała dłużej niż ustalony czas. Ceny wysokie.


    Zalety:
    Godziny pracy,


    Wady:
    Mechanicy pracują bardzo wolno, narzucają duże ceny. Sugerują wymianę wszystkiego jak można wymienić tylko jedną część.


    Ford

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rzetelni, mają stosunkowo dobre ceny, choć nie najniższe. Niskie. Znają się na rzeczy, pod komputer podłączali mnie 3 razy w jednej cenie. Uczciwi. Naprawiają szybko, to, co trzeba. Doradzają, czekają na części Klienta, jeżeli te od nich są zbyt drogie. Korzystają z hurtowni. Nie zawiodłam się jeszcze, a naprawiam tam drugie auto.


    Zalety:
    - szybkosć
    - rzetelność
    - fachowość
    - wysoka jakość
    - dobre ceny


    Wady:
    - czasem kolejki, ale logiczne jest zainteresowanie przy dobrym fachowcu :)


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem stałym klientem tego warsztatu, ale już nie jestem. Przez zwykłą nieuwagę potrafią narobić szkód w samochodzie,


    Zalety:
    Ot, w miarę porządny serwis.


    Wady:
    Czasami zdarzają się niedoróbki, np. mało staranny montaż tłumików, które później obijają się o tunel w podwoziu, czy zjechany gwint śruby koła, lub pojawiająca się w tajemniczych dla mnie okolicznościach dziura w oponie (w tym ostatnim przypadku niestety nie mam dowodów).


Pokaż więcej

Nasze porady (1)

Laguna 2,1.9 dCi 2001 kombi
Reno laguna dCi 1.9 zapala się kątrolka świec i podgrzewanie świec lecz nie za każdym razem po zapłonie się zapali i w czasie jazdy lub po ponownym zapłonie gaśnie i tak na zmianę.Dodam że nic z silnikiem się nie dzieje wszystko działa jak przed pozdrawiam i proszę o radę.Wojtek

Podobne warsztaty