Naprawa blacharska podłogi oraz mocowania amortyzatora tylnego w Oplu Astrze F, polegała na oczyszczeniu pozostałości zardzewiałej karoserii, przyspawaniu nowej specjalnie dopasowej blachy, oraz pomalowaniu i zabezpieczeniu naprawianych elementów.
Łoziska, ul.Leśna 14, Piaseczno
Prace należało zacząć od oczyszczenia fragmentu podłogi i mocowania amortyzatora z zardzewiałych pozostałości.



Następnie wycięto odpowiedni kształt z blachy i wspawano go w brakujące miejsce, celem odbudowy kompletnej podłogi.

Podłoga została polakierowana profesjonalnym podkładem, a następnie lakierem. Została także obustronnie pokryta szybkoschnącą elastyczną masą uszczelniająco-klejącą U-SEAL 501, a na koniec zabezpieczona od spodu tzw. barankiem New Line EXTRA BODY.

Naprawa mocowania amortyzatora została odwzorowana ze strony nieuszkodzonej na tzw. lustrzane odbicie.

Zanim został ostatecznie wspawany kielich z otworem do mocowania amortyzatora z kluczowych miejsc nadwozia zostały przeniesione wymiary z wykonanego wcześniej pomiaru nieuszkodzonej lewej strony - odległości wzdłużne i poprzeczne.

Wysokość osadzenia kielicha została odwzorowana również z nieuszkodzonej strony - pomiar wykonywany był od podłogi bagażnika.

Nawet gdyby otwór kielicha był przesunięty w którąkolwiek stronę o kilka mm max. 3-4 nie miałoby to istotnego znaczenia z ustawieniem geometrii. W tym przypadku tylne zawieszenie składa się z tzw. belki wleczonej osadzonej jednoznacznie na tulejach metalowo-gumowych.

Część wewnętrzna kielicha amortyzatora została tak samo polakierowana profesjonalnym podkładem, a następnie lakierem. Od strony nadkola, również elementy zostały polakierowane dwukrotnie podkładem, zabezpieczone masą klejąco-uszczelniającą i pokryte "barankiem".

Potrzebujesz więcej informacji na ten temat?
Pokaż ciekawe naprawy które wykonałeś.
Wyślij fotorelację z opisem na: