Kup ubezpieczenie assistance

POWRÓT

Opel Astra F, naprawa blacharska podłogi i mocowania amortyzatora tylnego

Naprawa blacharska podłogi oraz mocowania amortyzatora tylnego w Oplu Astrze F, polegała na oczyszczeniu pozostałości zardzewiałej karoserii, przyspawaniu nowej specjalnie dopasowej blachy, oraz pomalowaniu i zabezpieczeniu naprawianych elementów.


AUTO SERWIS OSTROWSKI

Łoziska, ul.Leśna 14, Piaseczno

Prace należało zacząć od oczyszczenia fragmentu podłogi i mocowania amortyzatora z zardzewiałych pozostałości.

Przerdzewiała podłoga astra F

dziura w podłodze opla astry F

dziurawa podłoga Opel astra F

Następnie wycięto odpowiedni kształt z blachy i wspawano go w brakujące miejsce, celem odbudowy kompletnej podłogi.

spawana podłoga opel astra f

Podłoga została polakierowana profesjonalnym podkładem, a następnie lakierem. Została także obustronnie pokryta szybkoschnącą elastyczną masą uszczelniająco-klejącą U-SEAL 501, a na koniec zabezpieczona od spodu tzw. barankiem New Line EXTRA BODY.

zabezpieczenie barankiem podłogi opla astry f

Naprawa mocowania amortyzatora została odwzorowana ze strony nieuszkodzonej na tzw. lustrzane odbicie.

naprawa mocowania amortyzatora tylnego astra f

Zanim został ostatecznie wspawany kielich z otworem do mocowania amortyzatora z kluczowych miejsc nadwozia zostały przeniesione wymiary z wykonanego wcześniej pomiaru nieuszkodzonej lewej strony - odległości wzdłużne i poprzeczne.

naprawa kielicha amortyzatora astra F

Wysokość osadzenia kielicha została odwzorowana również z nieuszkodzonej strony - pomiar wykonywany był od podłogi bagażnika.

naprawa mocowania amortyzatora Astra F

Nawet gdyby otwór kielicha był przesunięty w którąkolwiek stronę o kilka mm max. 3-4 nie miałoby to istotnego znaczenia z ustawieniem geometrii. W tym przypadku tylne zawieszenie składa się z tzw. belki wleczonej osadzonej jednoznacznie na tulejach metalowo-gumowych.

reperaturka kielicha astra F

Część wewnętrzna kielicha amortyzatora została tak samo polakierowana profesjonalnym podkładem, a następnie lakierem. Od strony nadkola, również elementy zostały polakierowane dwukrotnie podkładem, zabezpieczone masą klejąco-uszczelniającą i pokryte "barankiem".

polakierowany kielich amortyzatora



Potrzebujesz więcej informacji na ten temat?

ZAPYTAJ MECHANIKA

INFO

Pokaż ciekawe naprawy które wykonałeś.

Wyślij fotorelację z opisem na: