Obornicka 263, Poznań
Przy okazji usuwania wycieku płynu chłodzącego opisanego w poprzednim wpisie, w Audi TT 1.8T do wymiany była także tylna tuleja wahacza przedniego.
Standardowo przy pracach związanych z zawieszeniem, zaczynamy od demontażu koła.
Tuleja ewidentnie ma już najlepsze chwile za sobą, jest popękana i dostała luzów.
W celu wyjęcia wahacza wykręcamy wszystkie śruby trzymające go za tuleje i za sworzeń przy zwrotnicy.
Stara tuleja zostaje wyciśnięta w prasie hydraulicznej.
Następnie za pomocą drucianej szczotki oczyszczamy otwór w wahaczu z pozostałości po tulei.
W tak przygotowany otwór można wprasować nową tuleję.
Pozostaje już tylko umieścić wahacz z powrotem na miejscu i dokręcić śruby. Jeżeli samochód nie będzie prowadził się poprawnie, należy sprawdzić ustawienie zbieżności.
Potrzebujesz więcej informacji na ten temat?
Pokaż ciekawe naprawy które wykonałeś.
Wyślij fotorelację z opisem na: