Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika. Malutkie koło zębate rozrusznika zazębia się z dużym kołem zamachowym, wprawiając w ruch układ tłokowo korbowy. Po uzyskaniu odpowiedniej prędkości w silniku dochodzi do zapłonu. Rozrusznik do pracy wykorzystuje prąd z akumulatora i to w dużych ilościach. Dlatego akumulator powinien być zawsze naładowany i w dobrym stanie.
Cena regeneracji rozrusznika zależy w dużej mierze od elementów, które podlegają wymianie. W rozruszniku uszkodzeniu mógł ulec wirnik, łożyska i tuleje, sprzęgło jednokierunkowe, włącznik elektromagnetyczny, szczotki węglowe czy bendiks. Poniżej przedstawiona cena zawiera usługę demontażu i montażu rozrusznika oraz poddanie go regeneracji. Doliczyć należy części wymieniane na sprawne.
Białystok | 120-230 PLN | Wybierz serwis |
Bydgoszcz | 100-300 PLN | Wybierz serwis |
Gdańsk | 110-256 PLN | Wybierz serwis |
Gorzów Wlkp. |
96-312 PLN | Wybierz serwis |
Katowice | 124-250 PLN | Wybierz serwis |
Kielce | 87-237 PLN | Wybierz serwis |
Kraków | 95-219 PLN | Wybierz serwis |
Lublin | 87-256 PLN | Wybierz serwis |
Łódź | 105-285 PLN | Wybierz serwis |
Olsztyn | 95-210 PLN | Wybierz serwis |
Poznań | 113-298 PLN | Wybierz serwis |
Szczecin | 133-300 PLN | Wybierz serwis |
Toruń | 142-311 PLN | Wybierz serwis |
Warszawa | 155-415 PLN | Wybierz serwis |
Wrocław | 140-240 PLN | Wybierz serwis |
Zielona Góra | 75-200 PLN | Wybierz serwis |
Rozrusznik to element w samochodzie, który najczęściej naprawiany jest przez wyspecjalizowane w tym osoby. Oznacza to, że większość mechaników jedynie demontuje i montuje rozrusznik w samochodzie, a następnie przekazuje go w sprawdzone miejsce. Warto korzystać z polecanych serwisów, ponieważ mają one znajomości w okolicy i z pewnością oddadzą rozrusznik do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji.
Znajdź serwis w Twojej okolicy |
||
Białystok | Bydgoszcz | Gdańsk |
Gorzów Wlkp. | Katowice | Kielce |
Kraków | Lublin | Łódź |
Poznań | Szczecin | Toruń |
Warszawa | Wrocław | Zielona Góra |
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...